ANANDA PR | Blog
2384
paged,page-template,page-template-blog-masonry,page-template-blog-masonry-php,page,page-id-2384,paged-2,page-paged-2,edgt-cpt-1.0.2,ajax_fade,page_not_loaded,,homa-ver-1.4.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.7.4,vc_responsive

Video-urile live de pe Facebook generează 600% interacțiune cu publicul

Un studiu realizat la începutul acestui an raportează faptul că 60% dintre cei care se ocupă de marketing online au declarat că videoclipurile live reprezintă o strategie din ce în ce mai bună atât de promovare, cât și de păstrare a poziției. Acest lucru se datorează noului algoritm al Facebook-ului care dă prioritate video-urilor care generează interacțiune de orice tip. Conform Facebook, videoclipurile live generează în medie de șase ori mai multe interacțiuni decât alte videoclipuri. Acest fenomen face ca videoclipul live să devină o formă eficientă de campanie de informare și de creștere a abonaților pentru a rămâne pe o poziție relevantă.

Top 7 lucruri utile despre PageRank

Există multe lucruri care pot fi cunoscute despre modul în care termenul de PageRank este răspândit în jurul unui site și de la un site la altul. Acest articol face legătura dintre cercetari, brevete și declarațiile Google ca dovadă a tuturor lucrurilor care nu sunt atât de clare.

9 predicții de social media marketing pentru 2018 de la profesioniști

Te întrebi cum se va schimba marketingul pe social media în acest an? Platformele sociale se schimbă în mod constant, ceea ce înseamnă că și comercianții trebuie să se schimbe.

Pentru a afla cum se va schimba marketingul pe Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn și Pinterest în anul care vine, profesioniștii social media au oferit părerile lor.

6 tactici eficiente de link building pentru e-commerce

În timp ce link building-ul este unul dintre cele mai provocatoare aspecte ale SEO, acesta poate fi, de asemenea, unul dintre cele mai pline de satisfacții.

 

Acesta îți vor permite să construiești mai ușor legături de calitate și să crești vizibilitatea paginilor de destinație și a site-ului în ansamblu.

Să ne uităm la unele dintre cele mai bune exemple de tactici de link building eficiente și a modului în care le poți aplica pentru a ajuta compania ta online să reușească.

3 Instrumente pentru a crea imagini personalizate pe Instagram

Cauţi instrumente care să te ajute să creezi imagini vizuale atractive pentru comunicarea online?

 

Angajarea unui designer profesionist nu este o opțiune pentru tine?

În acest articol vei descoperi trei instrumente care te vor ajuta să creezi și să publici imagini și videoclipuri personalizate pe Instagram.

Cum să targetezi audiențe specializate cu Facebook ads

Vrei să îmbunătăţeşti returnarea investiţiei reclamelor Facebook şi campaniilor Instagram?

Te întrebi cum să ajungi la audienţe specializate prin reclamele targetate Facebook?

În acest articol vei învăţa cum să creezi patru audiențe-țintă rafinate pentru campaniile tale de Facebook şi de Instagram.

Tactici B2B PPC: Cele mai bune 4 practici pe care să le folosești de azi

Dacă lucrezi în marketing digital, s-ar putea să nu te gândești în mod normal la B2B PPC (pay-per-click pentru campanii business-to-business).

Cei mai mulți digital marketeri se gândesc la PPC ca o ramură a B2C (business-to-consumer), fie pentru vânzări directe (retail, cum ar fi îmbrăcămintea sau electronicele), fie pentru lead generation (identificarea și cultivarea potențialilor clienți pentru produse sau servicii, cum ar fi consultanța pentru servicii financiare sau găsirea unui nou furnizor de servicii medicale).