ANANDA PR | 3 Instrumente pentru a crea imagini personalizate pe Instagram
3400
post-template-default,single,single-post,postid-3400,single-format-standard,edgt-cpt-1.0.2,ajax_fade,page_not_loaded,,homa-ver-1.4.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.7.4,vc_responsive

3 Instrumente pentru a crea imagini personalizate pe Instagram

Cauţi instrumente care să te ajute să creezi imagini vizuale atractive pentru comunicarea online?

 

Angajarea unui designer profesionist nu este o opțiune pentru tine?

În acest articol vei descoperi trei instrumente care te vor ajuta să creezi și să publici imagini și videoclipuri personalizate pe Instagram.

#1 Realizează imagini atractive cu PromoRepublic

 

Pe rețelele sociale ca Instagram, postarea de imagini unice conduce, de obicei, la cel mai mare engagement. Un instrument care te poate ajuta să creezi imagini captivante este PromoRepublic.

Ai acces la mii de șabloane premium și la un editor de imagini pentru a le modifica. Instrumentul oferă, de asemenea, o secțiune de statistici, care arată cât de bine funcționează postările tale.

După ce te înscrii, conectează-ţi contul Instagram. De asemenea, poţi conecta conturile Facebook, Twitter și LinkedIn.

Apoi, selectează contul Instagram din meniul din partea stângă. Când faci acest lucru, apare un pop-up în care poți alege subiectele pe care dorești să le urmezi. Acest lucru va facilita găsirea șabloanelor mai târziu. De asemenea, poți selecta subdomenii pentru a filtra mai mult șabloanele.

promo-republic-follow-topics

După ce faci click pe Continue, vei vedea o colecție de șabloane pe care le poți utiliza. Poți selecta unul din secțiunea Made for You sau poți explora celelalte secțiuni până când vei găsi un șablon care îți place. Există, de asemenea, un câmp de căutare pentru a-ți restrânge rezultatele.

promorepublic-templates

Odată ce găsești un șablon care îți place, selectează-l, modifică textul și adaugă branding-ul tău. Vei vedea o sugestie de plasare a logo-ului în șablon. Dacă nu dorești să plasezi emblema ta sau dacă vrei să marchezi imaginea utilizând altă metodă, trebuie doar să ștergi spaceholder-ul Logo.

Poți accesa imagini suplimentare de fundal și suprapuneri, cum ar fi bannere, pictograme și cadre. Cu toate acestea, nu supraîncărca imaginea cu prea mult text și suprapuneri, deoarece acestea reduc spațiul negativ.

Când ești mulțumit de creația ta, dă click pe Use în colțul din dreapta sus.

În pagina următoare, adaugă descrierea și hashtag-urile la postare. Dă click pe “Publish now” pentru a programa imaginea la un moment preferat sau pentru a o adăuga la rând.

promorepublic-schedule-post

De asemenea, poți descărca imaginea dacă vrei. Dă click pe Download în colțul din dreapta sus și salvează imaginea.

promorepublic-custom-image

Deschide calendarul de conținut pentru a vedea postările programate. De asemenea, vei găsi idei de imagine / șabloane pentru evenimente viitoare, în jurul cărora poți crea conținut vizual.

promorepublic-content-calendar

 

#2 Creează emoticoane personalizate cu Bitmoji

Bitmoji este un instrument gratuit care îți permite să creezi emoticoane personalizate pentru a te exprima. Poți utiliza aceste emoji în chat-urile tale și sunt o modalitate excelentă de a-ți expune marca personală pe Instagram și pe alte rețele sociale.

Pentru a începe, instalează mai întâi aplicația Bitmoji pe dispozitivul tău iOS sau Android – cele două funcționează similar. Apoi, înregistrează-te prin e-mail sau conectează-te cu Snapchat.

Pentru a crea avatarul emoji, alege dacă dorești să fie femeie sau bărbat. Dacă reprezinți marca și publicul tău te recunoaște cu ușurință, creează un emoji care arată ca tine. Dar dacă nu ești fața brandului, creează-ți un personaj pe care publicul țintă îl va prefera pentru interacțiune. În cazul în care compania ta are o mascotă, creează o versiune emoji a acesteia.

bitmoji-choose-avatar-and-gender

Apoi alege stilul avatarului: stilul Bitmoji sau stilul Bitstrips. Poți schimba întotdeauna această setare mai târziu, deci experimentează puțin pentru a vedea care dintre ele arată și se comportă cel mai bine.

bitmoji-choose-avatar-style

Poți alege o formă a feței, tonul pielii, culoarea părului, sprâncenele și așa mai departe pentru a-ți personaliza avatarul. De asemenea, îți poți îmbrăca emoticonul în haine diferite. Treci prin întregul proces de personalizare și proiectează personajul. Fă-ți puțin timp să te distrezi cu asta.

bitmoji-customize-avatar

Pentru a partaja un bitmoji, selectează-l și dă click pe rețeaua socială pe care vrei să îl partajezi.

bitmoji-share-on-instagram-snapchat

#3 Realizează animații video cu GoAnimate

GoAnimate facilitează crearea videoclipurilor animate. Vizitează site-ul Web al instrumentului și înscrie-te. Există o perioadă gratuită de 14 zile, dar pentru a obține funcționalitatea completă, trebuie să achiziționezi unul dintre planurile plătite.

După ce te înscrii, dă click pe Make a Video. GoAnimate îți permite să creezi de la zero patru tipuri de videoclipuri și îți oferă opțiunea de a încărca diapozitive.

goanimate-style-options

Alege opțiunea Business Friendly pentru a crea o animație completă cu caractere, fundaluri, setări și așa mai departe. Dacă selectezi Whiteboard Animation, vei obține un marker pentru scrierea și desenarea pe o tablă albă. Poți crea, de asemenea, infografice video și animație simplă cu opțiunea Common Craft.

Pentru acest exemplu vom alege opțiunea Business Friendly. GoAnimate va alege automat un șablon pentru tine. Poți utiliza fie șablonul implicit, fie alegi altul.

goanimate-templates

Răsfoiește șabloanele sau caută-le după cuvinte cheie relevante. După ce alegi un șablon, începe să adaugi caractere, elemente de recuzită, text, vidgets și muzică.

Poți modifica elementele care sunt deja prezente în șablon. Pentru a modifica un element, dă click pe el. Dacă este vorba de un personaj, de exemplu, poți să schimbi ceea ce face acel personaj și să-l faci să vorbească.

goanimate-character-settings

Dacă vrei să creezi un caracter de la zero, accesează fila Characters și selectează Custom Characters. Apoi dă click pe pictograma + pentru a deschide Character Creator. De aici poți crea un personaj asemănător bitmoji-ului tău pentru a ajuta la menținerea unui brand consecvent.

goanimate-create-custom-character

Dacă vrei să adaugi mai multe scene, dă click pe butonul verde Add Scene din colțul din dreapta jos.

Când ai terminat cu videoclipul tău, dă click pe Preview pentru a vedea animația. Dacă ești mulțumit de aceasta, dă click pe Save.

goanimate-preview-video

Pentru a descărca videoclipul, accează pagina principală și dă click pe Your Account din meniul de sus. Din meniul derulant, selectează Your Videos.

goanimate-download-video

Va apărea o listă a tuturor videoclipurilor pe care le-ai creat. Dă click pe titlul videoclipului pe care vrei să îl descarci.

goanimate-download-video-1

În pagina video selectată, derulează sub videoclip pentru a găsi diferite opțiuni de partajare. Alege prima opțiune de export, deoarece nu poți distribui direct videoclipul tău pe Instagram.

goanimate-download-video-2

Folosind GoAnimate, poți crea animații educaționale și de divertisment pentru partajarea pe rețelele sociale.

Cum să îți distribui creațiile pe Instagram

Dacă ai deja un instrument de management al Instagramului care îți permite să programezi postări de pe desktop, îl poți folosi pentru a publica videoclipurile și imaginile create cu instrumentele de mai sus.

upload-file-to-cloud

Dacă nu ai un instrument de gestionare Instagram, transferă suportul media în spațiul de stocare din cloud și apoi pe telefonul mobil.

Apoi deschide aplicația Instagram, atinge pictograma + și accesează Gallery.

instagram-share-photo-from-camera-roll

Vei putea vedea imaginile și videoclipurile pe care tocmai le-ai descărcat aici. Selectează vizualul pe care dorești să îl partajezi și atinge Next din partea dreaptă sus.

instagram-share-photo-from-camera-roll-1

Alege un filtru și editează imaginea dacă este necesar. Apoi apasă Next din nou.

instagram-share-photo-from-camera-roll-2

Acum scrie o descriere și partajează postarea cu urmăritorii tăi.

instagram-share-photo-from-camera-roll-3

În concluzie

Crearea de imagini și clipuri video unice este o necesitate absolută pentru promovarea afacerii tale pe social media. Aceste creații nu sunt necesare doar pentru marketing pe rețele vizuale, cum ar fi Snapchat, Instagram și Pinterest, dar și pe Facebook și Twitter, deoarece imaginile conduc cel mai mare angajament.

Poți angaja întotdeauna un designer sau un creator de conținut video pentru a-ți da o mână de ajutor, dar asta ar putea costa mii de dolari. Cele trei instrumente de mai sus te vor ajuta să creezi vizualizări profi în câteva minute fără prea mari cheltuieli.

Pentru mai multe informații și sfaturi personalizate, ne puteți contacta pe mail.

Andreea Lada
Andreea Lada

Andreea Lada lucreaza de 7 ani in marketing si comunicare, cu expertiza in domeniile de sanatate, lifestyle, horeca si corporate. Este fondatarea agentiei de comunicare, ANANDA PR si ONG-ului Școala Iubirii.