Poate ca ati observat de cateva saptamani putem distribui articole prin intermediul Facebook, ca si cand am scrie pe un blog. In momentul de fata Facebook lucreaza cu WordPress la dezvoltarea unui plugin prin care tot ceea ce se posteaza pe bloguri sa se preia automat si pe Facebook. In momentul de fata acest lucru se poate face prin introducere unui cod html in site. Evident ca dupa aceasta miscare apare si intrebare naturala: vor afecte aceste articole activitatile noastre de optimizare a paginilor (SEO)?
Care este rata ta de abonare la newsletter? Nu-ti fie teama sa verifici. Stiu ca nu este prea placut sa observi ca aceasta stagneaza. Ce-ar fi sa incepi sa implementezi cateva metode simple, care sa iti aduca un numar mai mare de abonati la email? Iata ce-ti propun in articolul de astazi pentru a te asigura ca ai in permenanta noi utilizatori dornici sa primeasca noutatile tale.
Cauti modalitati prin care sa atingi audienta ideala prin intermediul reclamelor pe Facebook?
Optiunile noi de targetare pe Facebook te vor ajuta sa imbunatatesti conversia ratei reclamei tale, asa ca in articolul de azi vei descoperi 8 modalitati pe care sa le incerci.
Vrei sa integrezi Instagram-ul in strategia ta online? Ai vazut ce face competitia in acest sens? Cu tacticile potrivite, Instagram te poate ajuta sa-ti cresti vizibilitatea, interactiunea cu fanii si sa aduci trafic pe site.
Vrei sa obtii mai multe lead-uri din LinkedIn folosindu-te de reclamele acestei platforme?
In acest articol vei descoperi cum sa folosesti LinkedIn in campaniile publicitare, astfel incat sa ajungi la grupurile de persoane direct interesate de mesajul tau.
Ai auzit de Snapchat si de popularitatea acestei noi retele de socializare? Poate deja o folosesti? Ei bine, daca nu ai luat-o inca in calcul in strategia ta online, afla ca Snapchat are o audienta din ce in ce mai mare, iar continutul este cu siguranta mai actual decat oricand, prin componenta video.
Vrei sa petreci mai putin timp creand reclame pe Facebook? Cauti modalitati prin care sa ai mai multe interactiuni de la publicul targetat?
In acest articol vei descoperi 4 tehnici prin care sa-ti optimizezi reclamele pe Facebook.
Daca vrei sa stii ce functioneaza atunci cand vine vorba de digital marketing, este nevoie sa studiezi competitia. Astfel poti determina de ce unii au succes, in timp ce altii esueaza, desi ambii au o prezenta constanta pe Facebook.
Te-ai confruntat vreodata cu plangeri la adresa business-ului tau in retelele sociale? Nu cred ca exista companie care sa nu o fi facut pana acum. Cu ajutorul unui plan bine pus la punct, te poti folosi intr-un mod pozitiv de comentariile negative pentru a-ti fideliza clientii.
Astazi am pregatit un articol despre modalitatile prin care poti folosi Facebook-ul pentru a targeta clientii din domeniul business, atunci cand afacereata are un asemenea profil.