ANANDA PR | Link-uri de înaltă calitate vs link-uri de slabă calitate: Care este diferența?
3475
post-template-default,single,single-post,postid-3475,single-format-standard,edgt-cpt-1.0.2,ajax_fade,page_not_loaded,,homa-ver-1.4.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.7.4,vc_responsive

Link-uri de înaltă calitate vs link-uri de slabă calitate: Care este diferența?

La fel cum frumusețea este în ochii privitorului, la fel este și valoarea link-urilor. Poate fi dificil să se determine dacă un link este valoros și este nevoie de ani de analiză a link-urilor pentru a construi un lucru de o înaltă calitate.

Când analizez un link, există o serie de factori diferiți care intră în joc înainte să înceapă să se ia în considerare valoarea sa individuală.

Pentru a simplifica acest lucru să presupunem că analizezi un link pentru site-ul tau, deși poți analiza de asemenea și site-ul unui concurent.

O mulțime de imperfecțiuni se acumulează în orice profil de legătură în timp, deci este normal să întâlnești și anumite link-uri de o slabă calitate.

Când efectuezi audituri de link-uri este bine de știut că trebuie să menții un standard mai înalt decât media.

Îți vom prezenta câteva diferențe între legăturile relevante si legăturile irelevante.

#1.Din ce cauză se pierde legătura?

Pierderea de trafic se poate datora unei evaluări algoritmice a legăturilor, iar dacă acestea se dovedesc a fi irelevante atunci se face un audit de rutină și este normal ca traficul tău să scadă.

#2.Cum poți evalua valoare unei legături

Legăturile slabe  se încadrează în câteva categorii diferite. Când evaluezi link-uri, vezi dacă le poți lăsa în următoarele grupuri:

  • Bloggeri Plătiți
  • Rularea site-ului
  • Publicitate plătită / comunicate de presă
  • Bookmark
  • Directoare
  • Afiliați
  • Legături naturale

Există și alte tipuri de legături, dar acestea sunt cele mai comune.

Dacă linkul în cauză se clasifică într-unul din cele șase tipuri de legături prezentate mai sus, atunci probabil merită să-l analizezi în detaliu.

#3.Legături calitative cu bloggeri plătiți

Nu toate link-urile plătite ale bloggerilor sunt rele. De multe ori aceste legături sunt relevante și de aceea capătă o anumită valoare pentru SEO.

#4.Încărcarea site-ului

Încărcarea legăturilor site-ului este întotdeauna o alegere nepotrivită. Dacă site-ul se află într-o industrie conexă atunci legătura poate deveni relevantă, dar daca se dovedește că nu ai plătit atunci link-ul tău va deveni irelevant pentru Google.

Sperăm ca aceste informații să te ajute să înțelegi mai bine diferența dintre o legătură de înaltă calitate și o legătură de o calitate scăzută. De asemenea un aspect important de reținut este că Google are mai multe informații decât tine și de aceea este bine să nu îi înșelați. Contactează-ne pentru mai multe detalii.

Andreea Lada
Andreea Lada

Andreea Lada lucreaza de 7 ani in marketing si comunicare, cu expertiza in domeniile de sanatate, lifestyle, horeca si corporate. Este fondatarea agentiei de comunicare, ANANDA PR si ONG-ului Școala Iubirii.