ANANDA PR | Cum sa-ti creezi propriul stil pe Instagram
3023
post-template-default,single,single-post,postid-3023,single-format-standard,edgt-cpt-1.0.2,ajax_fade,page_not_loaded,,homa-ver-1.4.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.7.4,vc_responsive

Cum sa-ti creezi propriul stil pe Instagram

Vrei ca Instagram sa iti reflecte brand-ul?

Cauti modalitati prin care sa creezi o prezenta Instagram pe care oamenii sa o recunoasca?

Atragerea audientei pe Instagram incepe cu o planificare a vizualului.

In acest articol vei descoperi cum sa stabilesti un stil de Instagram pentru afacerea ta.

Evidentiaza identitatea vizuala a brand-ului tau

Caracteristicile brand-ului precum fonturile, culorile, logo-ul sunt instrumente importante pentru a fi recunoscut si identificat de catre followeri.

De exemplu, Freshii obisnuieste sa incorporeze logo-ul in postarile de pe Instagram. Desi nu fac asta cu fiecare poza, o fac suficient de des incat sa se poata crea o asociere.

ag-freshii-instagram

Alege un filtru semnatura

Pentru un aspect unitar si un feed estetic, e indicat sa alegi un filtru fata de care sa devii fidel. Asta nu inseamna ca trebuie sa il folosesti pentru absolut toate pozele tale, dar e bine sa te limitezi la cateva filtre asemanatoare.

In alegerea filtrului ai in vedere ce anume vrei ca acesta sa transmita cand oamenii vad o postare de a ta. Se incadreaza in varianta clasica, vintage, intunecata dar provocatoare, luminoasa si usoara? Filtrul potrivit te poate ajuta sa captezi o anumita stare pentru postarea ta.

ag-lauren-conrad-instagram

Posteaza continut de tipul „cum sa”

Un alt mod in care poti fi creativ cu pozele tale pentru Instagram il reprezinta colajele. Acestea sunt dinamice si cuprind un continut mai mare.

Clipurile video sunt o alta alegere de marketing inspirata. 85% dintre utilizatorii care vizulizeaza un clip video sunt mult mai predispusi sa achizitioneze produsul. Se estimeaza ca pana in 2019, 80% din traficul de pe internet va fi receptiv doar la clipuri video.

ag-staples-instagram

Promoveaza imaginile fanilor cu produsul tau

Social media inseamna sa fii conectat cu audienta ta, iar cel mai bun mod este de a folosi continut generat. Acest tip de postari este important din doua motive. In primul rand iti transforma profilul de Instagram dintr-o brosura de promovare intr-un album cu povesti al brandului. Si, in al doilea rand, audienta ta devine o comunitate.

ag-pottery-barn-instagram

Concluzii

Feed-ul de Instagram, implicarea celor care te urmaresc si loilitatea fata de brand sunt la fel de bune precum imaginile pe care le postezi. De aceea e important sa ai in vedere aceste caracteristici de stabilire a unui vizual pe care sa il urmaresti pentru fiecare postare.

Foloseste aceste ponturi pentru a iti creste numarul de followeri si pentru a reflecta identitatea business-ului.

Daca vrei sa stii ce stil e potrivit brandului tau, nu ezita sa ne trimiti un email.

Andreea Lada
Andreea Lada

Andreea Lada lucreaza de 7 ani in marketing si comunicare, cu expertiza in domeniile de sanatate, lifestyle, horeca si corporate. Este fondatarea agentiei de comunicare, ANANDA PR si ONG-ului Școala Iubirii.