ANANDA PR | Cum sa iti cresti lista de e-mail-uri cu Youtube Ads
3072
post-template-default,single,single-post,postid-3072,single-format-standard,edgt-cpt-1.0.2,ajax_fade,page_not_loaded,,homa-ver-1.4.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.7.4,vc_responsive

Cum sa iti cresti lista de e-mail-uri cu Youtube Ads

Ai nevoie sa iti cresti lista de e-mail?

Esti interesat de obtinerea de followeri?

Reclamele de pe Youtube optimizate corespunzator te vor ajuta sa atragi oamenii care sunt interesati de ceea ce tu oferi.

In acest articol vei descoperi cum sa folosesti Youtube Ads pentru a-ti creste lista de e-mail-uri.

Unde apar reclamele de pe Youtube

Cand oamenii cauta dupa cuvintele cheie care coincid cu targetarea reclamei tale, aceasta va aparea sub campul de cautare al Youtube-ului. Acest tip de reclama este numit TrueView.

Reclamele apar de asemenea si cand oamenii se uita la clipuri video. Poate aparea sub forma unui video pre-roll numit TrueView In-Stream ad sau a unuia sponsorizat.

Alege ce video de pe Youtube sa promovezi

Clipul video trebuie sa fie deja incarcat pe Youtube, apoi mergi la pagina de lansare a unei campanii si lipeste link-ul in campul de Video Ad.

Construieste-ti reclama in jurul unui generator de follow up

Pentru orice reclama de success e nevoie de text si vizual foarte bune, pentru a te conecta cu consumatorii. Ai nevoie de un headline si doua linii de descriere. Cand scrii headline-ul, fii direct. In descriere explica continutul reclamei tale video. Spune-le clientilor ce vor obtine apasand click pe reclama ta.

Un bun exemplu pentru headline: “Cum sa influentezi prin marketing – Ghid gratuit”. Un exemplu potrivit pentru descriere: “Vrei relatii de business mai influente? – Citeste Cartea 10 pasi spre marketing”.

Stabileste-ti bugetul

Youtube AdWords te ajuta sa iti construiesti un buget pentru campania ta. Pentru inceput, ti se recomanda un buget zilnic de 10$. Este suficient pentru a iti testa Campania dupa prima zi.

Totodata, Youtube recomanda un cost-per-vizualizare maxim, care reprezinta cel mai mare pret pe care esti dispus sa il platesti pentru un vizitator care iti vizualizeaza reclama. Un start bun este de 0,25$ pe vizualizare. In cazul in care te intrebi, platesti doar daca cineva iti urmareste video-ul pentru cel putin 30 de secunde.

Selecteaza-ti audienta

Cu Youtube AdWords iti poti seta audienta ideala si e indicat sa fi cat mai specific posibil. Te poti axa atat pe tari, cat si pe regiuni. De asemenea poti alege target-ul si in functie de varsta, gen si interese.

Concluzii

Youtube a devenit o sursa de incredere atat pentru consumatorii care cauta continut video, cat si pentru business-uri aflate in cautare de vizibilitate si noi clienti.

Indiferent daca esti un om de afaceri sau de marketing, derularea unei campanii pe Youtube este o miscare isteata pentru a-ti creste lista de e-mail-uri.

In timp ce iti creezi si promovezi reclamele video intr-un mod strategic, concentreaza-te asupra audientei potrivite pentru ca astfel vei cheltui mai putini bani si vei obtine clientii care te intereseaza.

Ai folosit vreodata reclamele video de pe Youtube pentru a-ti creste lista de mail-uri? Noi te putem ajuta, contacteaza-ne.

Andreea Lada
Andreea Lada

Andreea Lada lucreaza de 7 ani in marketing si comunicare, cu expertiza in domeniile de sanatate, lifestyle, horeca si corporate. Este fondatarea agentiei de comunicare, ANANDA PR si ONG-ului Școala Iubirii.