ANANDA PR | Cum să îmbunătățești performanța site-ului tău web
3459
post-template-default,single,single-post,postid-3459,single-format-standard,edgt-cpt-1.0.2,ajax_fade,page_not_loaded,,homa-ver-1.4.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.7.4,vc_responsive

Cum să îmbunătățești performanța site-ului tău web

Multe site-uri web sunt create cu scopul principal de a aduce trafic și de a atrage cât mai mulți potențiali clienți acolo. Majoritatea companiilor cred că mai mult trafic reprezintă întotdeauna obiectivul principal. Acestea ajustează în mod constant strategiile SEO și marketingul motorului de căutare pentru a-și continua creșterea numărului de trafic.

Site-ul tău nu ar trebui să doar un magnet de vizitatori, ci un lider în ceea ce privește vânzările.

În mod ideal, făcând doar câteva mici schimbări la site, îl vei putea utiliza la capacitate maximă, identificând cele mai bune oportunități pentru afacerea ta.

Iată care sunt secretele:

#1.Pune accent pe informarea clienților

Chiar înainte de a începe procesul propriu-zis de vânzări, analizează cu atenție modul în care site-ul tău funcționează ca sursă de informatții pentru clienții tăi:

  • Site-ul tău oferă informații relevante despre produsul/serviciul tău?
  • Informațiile de pe site răspund unei game largi de posibile întrebări din parte potențialilor clienți?
  • Ai la dispoziție instrumente eficiente pentru targetarea publicului și direcționarea lui către pagini personalizate?

Încearcă să anticipezi și să răspunzi la o varietate mai mare de întrebări, probleme și obiecții de la clienți și potențiali clienți. Cu cât clienții vor obține mai multe informații despre produsul/serviciul tău de pe site, cu atât aceștia vor fi mai mulțumiți.

#2.Mărește numărul de pagini

Site-ul tău nu ar trebui să fie o experiență „unică pentru toți”. Clienții diferiți au nevoie de lucruri diferite de pe site-ul tău, în funcție de locul în care se află în această călătorie a „cumpărătorului”. Nu presupune că aceeași pagină „Produse” sau „Servicii” va funcționa pentru toată lumea – și nici nu trebuie!

În loc să conduci traficul spre o singură pagină din nou și din nou, poți direcționa clienții spre noi pagini cu scopuri diferite. De exemplu, poți avea o pagină care încurajează clienții să se înscrie pentru o demonstrație online și o alta care încurajează clienții să se înscrie pentru un apel telefonic sau o conversație web.

Apelarea la mai multe pagini web personalizate vă va ajuta să determinați ce influențează clienții în procesul de cumpărare.

#3.Concentrează-te pe eficență

„Mai mult trafic” și „mai multe trimiteri” nu sunt întotdeauna răspunsurile potrivite pentru afacerea ta. De asemenea, trebuie să utilizezi site-ul pentru a filtra și targeta noii potențiali clienți în momentul sosesirii lor. Acest lucru te va ajuta să economisești timp și să direcționezi resursele de vânzări către persoanele potrivite la momentele potrivite. Nu te concentra doar pe obținerea de „mai mult trafic” pe site-ul tău – concentrează-te asupra modului în care poți obține rezultate mai eficiente din traficul pe care îl aveți.

Urmărind sfaturile de mai sus, site-ul va funcționa la capacitatea sa maximă, generând rezultate profitabile afacerii tale.

Andreea Lada
Andreea Lada

Andreea Lada lucreaza de 7 ani in marketing si comunicare, cu expertiza in domeniile de sanatate, lifestyle, horeca si corporate. Este fondatarea agentiei de comunicare, ANANDA PR si ONG-ului Școala Iubirii.