ANANDA PR | Cum sa cresti vizibilitatea locala pentru site-ul tau
vizualizare locala, google keywords, crestere vizibilitate, cautarile locale, optimizare locala
2941
post-template-default,single,single-post,postid-2941,single-format-standard,edgt-cpt-1.0.2,ajax_fade,page_not_loaded,,homa-ver-1.4.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.7.4,vc_responsive

Cum sa cresti vizibilitatea locala pentru site-ul tau

De cand Google a trecut printr-un update in iulie 2014, functia de cautare locala a devenit din ce in ce mai importanta, in special pe dispozitivele mobile. Tu cat de des incluzi „in apropiere” in cautarile tale? Daca te numeri printre majoritate, raspunsul va fi destul de des, zilnic. Nu e de mirare ca activitatea locala este atat de conectata cu activitatile si interactiunile noastre de zi cu zi.

Cu toate acestea, nu multe site-uri au optimizare pentru zona locala. Uite asa ratezi oportunitati si nu te afli printre primele optiuni in cautarile utilizatorilor cu privire la ce vor si cand vor, raspunsul fiind de cele mai multe ori acum.

Deci care sunt secretele pentru a urca in topul rezultatelor de cautare locala? Care sunt tacticile pe care nu le prezinta nimeni?  Adevarul este ca tacticile de success pentru optimizarea cautarilor web sunt unele pe care oamenii de business le implementeaza deja, dar la nivel national, nu local.

In cele ce urmeaza va prezentam tacticile pe care noi le utilizam si care dau rezultate pentru cautarile locale.

Continut unic

Crearea de continut unic si captivant pentru fiecare locatie a afacerii presupune timp si efort. Uneori site-urile nici nu au pagini pe orase si daca au, in 9/10 cazuri, continutul este copiat de pe paginile nationale si pus pe cele locale.

Acest lucru nu doar ca nu va ajuta la urcarea in topul cautarilor, dar site-ul va putea suporta si penalitati pentru dublarea de continut. Cand oferta business-ului este aceeasi pentru toate locatiile, este greu sa vorbesti despre beneficiile diversificarii ofertelor. Mai jos sunt cateva potentiale idei despre crearea de continut la nivel local pentru paginile de Acasa, Despre, Noutati si Contact.

  • Istoricul proprietarului business-ului
  • Lucruri unice din vecinatate relevante afacerii
  • Review-uri de la clienti (citate, clipuri video, etc.)
  • Directii de trafic
  • Evenimente locale
  • Angajari
  • Prezenta in presa
  • Studii de caz
  • Clienti locali

Adaugand aceste campuri, antreprenorii pot afla informatii relevante care ii pot ajuta sa creeze mai eficient si mai rapid un continut unic.

Optimizarea locala

Optimizarea fiecarei pagini folosind metadata poate de asemenea sa creasca pozitia ta in cautarile locale. Aceasta ar trebui sa includa updatarea titlurilor si a descrierilor. Cuvintele cheie la nivel local ar trebui modificate astfel incat sa se regaseasca printre cele mai relevante fraze cheie pentru publicul tinta.

In plus, ar trebui examinat la nivel geografic peisajul competitorilor pentru fiecare cuvant cheie relevant, pentru a se determina daca pagina poate sau nu sa urce in lista de cautari in mod organic. Instrumentele pe care le poti utiliza sunt:

  • Google AdWords Keyword Planner
  • Moz’s Keyword Explorer
  • Google SERP Preview

Review-uri si sectiunea Contact

Adauga citate si referinte despre business-ul tau. Referintele iti valideaza informatiile de contact si cu cat sunt acestea mai credibile cu atat posibilitatea de a iti creste vizibilitatea este mai mare.

In cazul afacerilor cu locatii multiple, sectiunea de contact (nume, adresa si numar de telefon) ar trebui listata pe site. Asigurati-va ca toate informatiile despre locatii corespund si sunt corecte. Acestea sunt cruciale cand vine vorba de success in cautarile pe Google. Moz Local este un tool potrivit pentru a verifica problemele de neconcordanta.

Conexiuni interne

Sunt create cand o pagina este legata de o alta pe acelasi site. Acest tip de link-uri se numesc in limbajul SEO ,,link juice”. Acestea presupun ca o pagina, in functie de anumiti factori, sa includa alte link-uri interne, continut unic si atractiv, etc.

Paginile mai ascunse au devenit mai usor de accesat (pentru utilizatori si motoare de cautare) prin intermediul acestor conexiuni. Recomandat este ca paginile de navigare principale sa corespunda cu paginile subordonate.

In concluzie

Optimizarea cautarilor web nu reprezinta o noutate in lumea SEO. De fapt, sunt metode de baza care, odata aplicate, pot avea un impact masiv asupra vizibilitatii site-ului si a cresterii traficului. Provocarea este data de investitia de timp. E nevoie de timp si energie pentru a crea continut unic, pentru a optimiza fiecare pagina locala si a verifica daca toate referintele sunt corecte. Dar, daca intelegi importanta concentrarii asupra zonelor locale, rezultatele nu vor inceta sa apara.

Tu cum iti cresti vizibilitatea pe site? Noi te putem ajuta, contacteaza-ne!

Andreea Lada
Andreea Lada

Andreea Lada lucreaza de 7 ani in marketing si comunicare, cu expertiza in domeniile de sanatate, lifestyle, horeca si corporate. Este fondatarea agentiei de comunicare, ANANDA PR si ONG-ului Școala Iubirii.