ANANDA PR | Cum ne promovam prin grupuri pe LinkedIn?
linkedin, cum ne promovam pe linkedin, grupuri in linked in ,
2623
post-template-default,single,single-post,postid-2623,single-format-standard,edgt-cpt-1.0.2,ajax_fade,page_not_loaded,,homa-ver-1.4.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.7.4,vc_responsive

Cum ne promovam prin grupuri pe LinkedIn?

Esti in cautare de sfaturi pentru a obtine o expunere mai mare pentru grupul tau de pe LinkedIn? Grupurile pe LinkedIn sunt o modalitate foarte buna de a genera directii si de a creste influenta intr-o comunitate activa.

In acest articol, vei descoperi cinci modalitati de a construi rapid o comunitate mai mare pentru grupul tau LinkedIn.

Optimieaza-ti descrierea grupului

O modalitate de a atrage mai multi membri in grupul tau LinkedIn este aceea de a optimiza descrierea grupului. Aceasta reprezinta descrierea care apare pe pagina fiecarui grup.

In descrierea ta, foloseste-te de cel mai important motiv pentru care oamenii ar trebui sa se alature grupului tau. Aceasta este prima informatie pe care persoanele o vor vedea, deci este indicat sa subliniezi valoarea propunerii tale in aceasta sectiune. De asemenea, asigura-te ca precizezi scopul si beneficiile obtinute in urma asocierii grupului.

Vei dori sa incluzi cuvinte cheie din industrie pentru a face mai usor pentru oameni sa gaseasca grupul atunci cand acestia cauta diverse grupuri pentru a se alatura. Identifica intre patru si cinci cuvinte cheie care sunt cele mai relevante pentru grupul tau si foloseste aceste cuvinte cheie pentru a optimiza descrierea.

Nu uita sa mentionezi ca materialul de auto-promovare nu este permis; in caz contrar, grupul tau va primi o multime de postari-spam din partea membrilor care sunt acolo doar pentru a promova produsele sau serviciile lor, iar tu cauti membri care pot oferi o valoare reala pentru grup.

LinkedIn are o componenta integrata care semnaleaza postarile cu potential de spam sau de promovare, astfel incat daca oamenii totusi incearca acest lucru, tu sa poti modera in continuare postarile lor.

Invita-ti conexiunile

Pentru ca grupurile LinkedIn sunt acum private, va trebui sa iti inviti manual conexiunile de pe LinkedIn pentru a se alatura. In acest sens, mergi la pagina principala a grupului si fa click pe butonul „Invite Others”.

Va aparea o caseta de cautare in care ai posibilitatea sa tastezi nume de conexiuni individuale care indeplinesc criteriile grupului tau. Evita invitarea persoanelor care sunt putin probabil sa fie interesate de aderare. De obicei, poti identifica daca acestea sunt potrivite prin vizualizarea profilului lor si a functiei de la locurile de munca.

Poti selecta mai multe conexiuni cu scopul de a le invita. Daca ai de gand sa inviti cat mai multe persoane, incepe cu litera A si indrepta-te in ordine alfabetica catre Z. Aceasta este singura modalitate de a invita un numar mare de conexiuni.

Este important sa retii ca invitarea conexiunilor variaza in functie de tipul de grup. De exemplu, in grupuri standard oricine poate invita conexiuni sa se alature, dar numai managerii si proprietarii grupului pot pre-aproba membrii si ii pot invita pe adresa lor de email.

Cu grupuri nelistate, numai proprietarii si managerii pot invita membri. In plus, este necesara o invitatie pentru a te alatura grupurilor nelistate.

 

Cere-le prietenilor si colegilor sa iti promoveze grupul

Cunosti pe cineva cu o baza de date masiva in piata tinta? Ce zici de cineva care conduce o publicatie digitala in domeniul tau? Ia in considerare varianta de a cere oamenilor relevanti sa iti promoveze grupul catre membrii lor si ofera in schimb un stimulent. Acesta este modul in care functioneaza o relatie contruita pe baza avantajului reciproc de lucru si ar putea avea ca rezultat mai multi membri noi pentru grupul tau LinkedIn.

Atunci cand faci acest tip de mobilizare, iti doresti sa sune cat uman cat posibil. A se evita utilizarea de platforme de automatizare, deoarece majoritatea oamenilor isi dau seama cand utilizezi unul. Email-urile personalizate functioneaza cel mai bine.

Atunci cand scrii un email de mobilizare, incepe sugerand ca ai un nou canal foarte valoros pentru audienta lor. Utilizeaza marcatori pentru a face mai usoara citirea.

In cazul in care nu ai prea multe contacte din industrie, incearca sa petreci mai mult timp de lucru pe brandul personal.

Trimite un newsletter la data de baze a email-ului tau

Importanta cultivarii unei baze de date de email active este bine documentata. De fapt, potrivit Raportului B2B Marketing Outlook din 2016, 60% din specialistii in marketing vor efectua campanii de email marketing in 2016, subliniind importanta acestora.

La fel ca atunci cand faci o campanie de mobilizare pentru piata tinta, ar trebui sa creezi emailuri personalizate, care sunt scurte si la obiect si evidentiaza beneficiile asocierii grupului tau. In functie de cat de implicati sunt oamenii in baza ta de date si in functie de cat de relevant este grupul tau LinkedIn pentru nevoile lor, este probabil ca multi altii sa se alature.

Retine ca atunci cand oamenii dau click pe pagina grupului tau LinkedIn, va trebui sa le aprobi orice solicitare de aderare. Este important sa verifici in mod regulat lista membrilor in asteptare, deoarece aceasta asigura noii membri ca nu trebuie sa astepte prea mult timp inainte de a putea incepe sa interactioneze cu restul grupului.

Ia in considerare o reclama LinkedIn sponsorizata

Daca bugetul iti permite, o alta metoda de a-ti promova grupul LinkedIn este prin intermediul unor mesaje sponsorizate.

Postarile sponsorizate iti permit sa vizezi potentiali membri ai grupului in functie de locul de munca si functia acestora, de industria, dimensiunea companiei si nivelul de vechime. Anunturile sponsorizate sunt, de asemenea, usor de configurat.

Atunci cand creezi un anunt LinkedIn sponsorizat, poti seta propriul buget (si poti opri anunturile odata ce acest buget a fost atins). Nu exista niciun contract pe termen lung sau angajamente in curs de desfasurare. Poti afla mai multe despre publicitatea pe LinkedIn aici. (link catre un site)

In concluzie

In calitate de proprietar sau moderator al unui grup LinkedIn, tu esti cel care directioneaza tipul de continut permis pentru a fi postat in grup. Acest lucru inseamna ca poti sterge conversatiile care nu sunt relevante, si poti elimina postarile care sunt in scop comercial sau pentru auto-promovare. Asigura-te ca incluzi intrebari in fiecare dintre postarile tale pentru a stimula implicarea si pentru a incuraja membrii sa faca acelasi lucru prin trimiterea in mod regulat de anunturi de grup.

Nu in ultimul rand, pastreaza tot timpul o abordare profesionala.

Iti stam la dispozitie cu strategii personalizate pentru brandul tau. Trimite-ne un mail si intreaba-ne mai multe.

Andreea Lada
Andreea Lada

Andreea Lada lucreaza de 7 ani in marketing si comunicare, cu expertiza in domeniile de sanatate, lifestyle, horeca si corporate. Este fondatarea agentiei de comunicare, ANANDA PR si ONG-ului Școala Iubirii.