
8 tipuri de continut care iti vor creste vizibilitatea online
Continutul care poate obtine vizibilitate este cel de buna calitate. Cand se lucreaza pentru a obtine un continut fantastic, urmatorul pas il reprezinta postarea online si atribuirea lui catorva dintre cei mai buni influenceri din industrie, grabind astfel aparitia rezultatelor.
Spre deosebire de continutul destinat strict vanzarii, continutul de calitate este creat in primul rand pentru relevanta, valoare si apoi pentru SEO.
Resurse de continut neplatit
In timp ce continutul platit poate fi fantastic pentru obtinerea unei calitati crescute, oferirea de informatii abundente potentialilor clienti, continutul neplatit este dedicat oricarei companii doreste sa isi construiasca o prezenta online.
De fapt, David Meerman Scott, un strategist de marketing cu notorietate, afirma ca oferirea de continut gratuit, in schimbul celui platit, iti va creste numarul de downloadari cu pana la 20-50 de ori mai mult.
Ghiduri de research intensiv
Cand oamenii navigheaza pe internet, doresc sa gaseasca continut valoros care ii invata ceva nou. Din aceasta cauza, continutul care este bazat pe research si cuprinde statistici, este mult mai predispus la a fi dat mai departe de catre utilizatori.
Exemple de ghiduri care au care au cei mai multi cititori si cele mai multe share-uri:
- Quicksprout’s The Advanced Guide to Content Marketing
- Moz’s Beginner’s Guide to SEO
- Search Engine Journal’s Beginner’s Guide to SEO
- And even in blogging style: OKDork’s Why Content Goes Viral: What Analyzing 100 Million Articles Taught Us
Postari de blog de lunga dimensiune
Cand vine vorba de blogging, articolele de dimensiuni mari sunt mult mai bine receptate decat cele scurte. In timp ce 85% din continutul text de pe web este de 1000 de cuvinte sau mai scurt, blogurile si articolele cu 2250-2500 de cuvinte obtin mult mai multa vizibilitate.
Postarile tip lista
Desi sunt destul de virale, vor reusi sa te ajute in a obtine vizibilitate. De ce? Pentru ca sunt usor de citit, schematizate, organizate si astfel devin valoroase pentru cititori.
Continut cu un vizual de calitate
Imaginile sunt un punct important pentru orice strategie de marketing si reprezinta o modalitate buna de a obtine vizualizari si share-uri. HubSpot afirma ca un vizual colorat creste interesul unei personae de a citi materialul cu pana la 80%.
Continut care sa satisfaca interesul audientei tale
Este esential sa iti intelegi audienta pentru a putea crea un continut relevant pentru aceasta. Astfel, materialul tau va obtine vizibilitate si va fi dat mai departe de catre cititori.
Continut promovat si sponsorizat
Din cauza ca internetul este atat de vast si plin de informatii, continutul nepromovat va trece neobservat.
Pentru a iti promova continutul tine cont de urmatoarele:
- Conecteaza-te cu cei mai mari influencerii din domeniul tau
- Afiseaza-ti continutul de cateva ori in social media pentru a obtine o expunere mai mare
- Afiseaza continutul in grupuri online relevante, comunitati si forumuri
- Adauga hashtag-uri aflate in trend la continutul tau
Continutul interactiv ramane baza cresterii prezentei brand-ului tau in online
Scopul continutului este nu doar de a creste rank-ul, atunci cand este scris bine, dar mai ales de a distribui relevanta si valoare cititorilor.
Tinand cont de acestea, oamenii de marketing vor face bine concentrandu-se pe formularea unui continut care sa bifeze aceste ponturi – continut promovat, continut gratis, bine documentat, postari tip lista, vizualul integrat in postari si articole cu un continut lung – reusind astfel sa obtina rezultate pe masura efortului depus.
Tu urmaresti acesti pasi pentru a iti creste vizibilitatea afacerii in online? Pentru mai multe sfaturi si detalii, contacteaza-ne!