8 sfaturi in Social Media de la experti
Sunteti in cautare de tehnici care sa va amplifice activitatea in Social Media si va intrebati ce anume recomanda persoanele care au experienta in domeniu?
In acest articol veti descoperi instrumentele si tacticile utilizate la momentul actual, care va vor surclasa in schema marketing-ului.
Animeaza textul si imaginile cu Ripl
Ripl este o aplicatie care permite crearea de continut social media animat, sub forma unui video scurt. Daca nu esti as in montajul video, aplicatia e o modalitate grozava prin care nu ai nevoie de abilitati in tehnologie sau de creativitate. Presupune 3 pasi: adaugi fotografiile si textul in aplicatie, alegi un design si personalizezi stilul animatiei, iar in al treilea scrii titlul, subtilul, completezi cu hashtag-uri si impartasesti cu ceilalti.
Ripl dispune de o varietate de stiluri, culori si melodii si permite postarea pe Facebook, Twitter si Instagram a continutului creat. Momentan, acesta este disponibil doar pentru iPhone, dar este in pregatire si adaptarea pentru Android.
Simplifica rapoarte complicate cu Klipfolio
Matematica este grea. Sau, cel putin, nu e deloc distractiva; iar cateodata concluziile nu pot fi trase dintr-un singur raport de pe Analytics, ci e nevoie sa aduni date din mai multe rapoarte, sa aduni si sa scazi numere. Copy-paste-ul e aliatul de nadejde atunci cand trebuie sa recurgi la o astfel de analiza generala care nu se rezuma doar 1+1=2.
Din dorinta de simplificare, a aparut Klipfolio, un instrument care colecteaza tot felul de rapoarte intr-un singur panou de control. In acesta apare afisata rata de conversie a vizualizatorilor in abonati pentru fiecare postare de blog, iar tu nu trebuie sa faci niciun calcul. Setarea acestui panou necesita doar cateva click-uri.
Iesi in evidenta cu o serie de reclame pentru Facebook
Odata cu lansarea publicitatii pe Instagram, administratorii de pagini Facebook pot realiza reclame care sa ruleze atat pe Facebook, cat si pe Instagram, chiar daca nu au un cont de Instagram. Aceasta este o modalitate inteligenta de administrare a bugetului de publicitate. Creezi o reclama si influentezi doua publicuri tinta pe doua platforme de socializare diferite; iar cea mai noua cale prin care face acest lucru, e Facebook’s Slideshow ads.
Acest nou format pentru reclame este optimizat pentru toate dispozitivele care pot fi conectate la internet, foloseste mai putine date decat un video si reduce timpul si costurile de vizualizare.
Pentru crearea primei tale prezentari de reclame, intra in Ads Manager si apasa Create Ad. Selecteaza orice obiectiv, in afara de Page Post Engagement sau Local Awareness si mergi apoi la sectiunea Video. Continua cu un click pe Create Slideshow si incarca 3-7 imagini. Apasa pentru a doua oara Create Slideshow si selecteaza in final o imagine reprezentativa si durata prezentarii. Ca si intr-un ppt, poti adauga efecte de tranzitie, durata aparitiei imaginilor, adaugand totodata muzica sau naratiune pe fundal. Este usor si lipsit de costuri sa creezi continut unic de promovare pe Facebook si Instagram.
Difuzeaza un Talk Show Live cu Huzza.io
Aceasta platforma iti permite sa realizezi o emisiune cu maxim 6 invitati per sesiune si sa o impartasesti si pe Facebook. Ai parte de interactiuni in timp real, vizualizare pe ecran complet si multe alte optiuni. Una dintre cele mai avantajoase trasaturi este abilitatea utilizatorilor de a se abona la emisiune si de a li se aminti de difuzare printr-un email trimis cu 30 de minute inainte.
Optimizeaza-ti video-urile de pe YouTube pentru a fi descoperite mai usor
TubeBuddy, un plugin pentru motorul de cautare, te ajuta sa iti cresti vizibilitatea pe aceasta platforma si ofera totodata niste facilitati care sporesc productivitatea.
Cautarile organice au un rol important in descoperirea a ceea ce postezi, iar TubeBuddy iti promite sa explorezi mai multe optiuni de personalizare a titlurilor si sa gasesti indicii care sa iti urce video-urile pe prima pagina.
In administrarea comentariilor, iti permite sa identifici intrebarile adresate de publicul tau tinta si sa le prioritizezi pe cele la care nu ai oferit inca un raspuns.
Transmite continut video live prin mai multe camere simultan cu Switcher
Switcher Studio este o aplicatie pentru iPhone gratuita, destinata redarii live. Aceasta detecteaza orice camera disponibila in reteaua ta wireless, pentru ca tu sa o poti folosi pe oricare in difuzarea live. Asta inseamna ca poti transmite de pe o camera si in minutul urmator sa schimbi dispozitivul.
Aplicatia iti este de ajutor, de exemplu, daca vreo sa fii vazut atat frontal, cat si din profil. Si ai putea-o avea si pe a treia, care sa prezinte desktop-ul.
Monitorizeaza Instagram Analytics cu Agorapulse
Analiza datelor din spatele Instagramului si a instrumentelor acestei aplicatii poate fi destul de complicata. Recent, Agorapulse si-a aratat suportul in aceasta activitate, rezolvand nemultumirile managerilor de conturi.
Panoul de control Agorapulse permite verificarea interactiunii pe conturile de Instagram, prin raspunderea la comentarii, adaugarea acestora si posibilitatea de a aprecia postarile utilizatorilor. Se pot programa postarile, de asemenea, pentru o organizare mai buna a strategiei de postare.
Pe langa acestea, se pot localiza ambasadorii de brand. Se pot face analize de tendinte, pentru a vedea ce anume este potrivit pentru campaniile dezvoltate.
Creeaza continut video pornind de la un text, cu Adobe Spark
Poate fi caracterizat ca unul dintre cele mai bune instrumente de video marketing.
Adobe Spark iti permite crearea unui vizual unic, adaugand cuvinte si fotografii, fara a adauga pic de stres procesului. Introduci intr-un template Adobe Spark cuvintele pe care in mod normal le-ai folosi pentru un status pe Facebook si creezi un video care va atrage atentia si care iti va spori sansele de a fi descoperit prin cautari organice.
Esti pregatit sa devii tu insuti un expert?
Vrem sa iti stim parerile referitoare la cum actionezi tu in Social Media. Putem comunica prin email.