ANANDA PR | 6 moduri de a stăpâni arta de marketing prin conținutul vizual
arta de marketing, continut vizual, stapanire
3478
post-template-default,single,single-post,postid-3478,single-format-standard,edgt-cpt-1.0.2,ajax_fade,page_not_loaded,,homa-ver-1.4.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.7.4,vc_responsive

6 moduri de a stăpâni arta de marketing prin conținutul vizual

Un studiu realizat recent arată că 74% dintre firmele de marketing folosesc deja conținut vizual pentru promovare pe social media.

Un procent de 93% reprezentat de senior marketing consideră că fotografia este importantă sau chiar esențială pentru strategiile globale de marketing.

Până în anul 2021, conținutul video va reprezenta aproape 80% din traficul de pe internet. Vă vom prezenta 6 metode practice, necostisitoare, de îmbunătățire a marketingului conținutului vizual al mărcii tale.

#1.Utilizează conținutul vizual ca o regulă

Asigură-te că echipa ta include conținut vizual în fiecare postare pe care o creează. Este un moment oportun să-ți realizezi un audit amănunțit al site-urilor și al conținutului digital de marketing pentru a afla metode de revizuire a conținutului cu ajutorul imaginilor.

Postările care includ imagini au de 2,3 ori mai mult engagement pe Facebook. De asemenea o altă dovadă că postările cu imagini sunt mai productive este că acestea sunt cu 150% mai distribuite decât cele care nu conțin imagini.

#2.Folosește creativitatea și narațiunea puternică

Nu uita că poți compensa absența bugetelor de marketing video și a bugetelor de producție, prin construirea de campanii creative.

Daca intenționezi să lucrezi cu o unitate de producție video, provoacă-i pe unii dintre aceștia să câștige proiectul tău prin lansarea unei campanii video inovatoare.

#3.Creează o identitate vizuală consecventă pe platforme

Mărcile puternice au identități vizuale puternice. Aici devine evidentă importanța implementării unor politici puternice privind conținutul vizual.

Emite un manual de brad care să ajută producătorii de conținut să înțeleagă stilul de fotografie, pe care îl reprezintă marca.

Instrucțiunile privind achizițiile de conținut vizual, utilizarea vizuală pe site-urile sociale, atributele cheie ale imaginii te ajută să-ți creezi o puternică coerență pentru marketingul conținutului vizual al mărcii tale.

#4.Concentrează-te pe sursele de calitate superioară și pe fotografii care să atragă interesul

Orice fotografie de o calitate superioară va atrage atenția oamenilor. În plus este important ca fotograful care îți face fotografiile pentru campania ta să știe să adauge modificările potrivite care să atragă atenția publicului pentru compania ta.

Cu siguranță cea mai bună alegere este să cauți un fotograf talentat pentru identificarea filtrelor potrivite pentru campania ta.

Aici găsești o listă cu cele mai bune site-uri unde poți găsi poze de calitate HD.

#5.Prezentarea conținutului vizual

Având în vedere modul în care trebuie să insiști asupra companiei de marketing, care are un conținut lung, pentru a îndeplini obiectivele de marketing, trebuie să te aștepți la o cheltuială potențial spontană.

Videoclipurile pentru evenimente Facebook Live, cu unele editări post-producție, pot fi potrivite pentru canalul tău de YouTube.

#6.Utilizează conținutul vizual generat de utilizatori

Generarea vizuală, care oferă posibilități de repopulare a conținutului tău se poate dovedi a fi o pârghie utilă în campaniile tale de marketing pentru conținutul vizual. Pentru început, aceasta este o modalitate de a aduce autenticitatea în marketingul conținutului vizual.

Când incluzi conținut generat de utilizatori în campania ta de conținut pentru social media poți oferi o viziune mai credibilă și mai echilibrată a mărcii tale.

Acest lucru este deosebit de relevant în industria alimentară sau în industria călătoriilor, dar principiile de bază ale conținutului generat de utilizatori pot fi aplicate și în strategiile de marketing de conținut ale mărcilor și din alte versiuni verticale.

Conținutul vizual depinde de spațiul digital și aceasta este calea de urmat pentru branduri, în ceea ce privește marketingul digital de viitor. Sfaturile și metodele prezentate în acest ghid reprezintă un bun punct de plecare pentru tine. Ne poți contacta pentru o strategie personalizată.

Andreea Lada
Andreea Lada

Andreea Lada lucreaza de 7 ani in marketing si comunicare, cu expertiza in domeniile de sanatate, lifestyle, horeca si corporate. Este fondatarea agentiei de comunicare, ANANDA PR si ONG-ului Școala Iubirii.