ANANDA PR | 5 trucuri care iti vor aduce mai multi bani prin AdWords
adwords, tips, marketing, SEO
3218
post-template-default,single,single-post,postid-3218,single-format-standard,edgt-cpt-1.0.2,ajax_fade,page_not_loaded,,homa-ver-1.4.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.7.4,vc_responsive

5 trucuri care iti vor aduce mai multi bani prin AdWords

Vrei sa aduci mai multe vizualizari pe site-ul tau? Marketing-ul de tip PPC (plateste-pe-click ) este o modalitate foarte buna pentru asta.

O campanie PPC bine executata, poate fi o modalitate excelenta de a creste castigurile tale. Produsele sau serviciile tale vor aparea primele in topul de cautare de pe Google sau alte surse relevante.

Totusi, pentru ca platesti pentru fiecare click pe care il primesti din reclamele tale, o campanie PPC prost organizata poate costa mai mult decat castigurile pe care ti le va aduce.

Vei afla in acest articol, care sunt 5 dintre trucurile pe care ar trebui sa le stii, pentru a fi sigur ca iti maresti castigurile.

 

  1. Construieste un landing page relevant

 

Obiectivul final pentru o campanie PPC este acela de a incheia o vanzare si nu de a aduce doar click-uri pe pagina.

O campanie PPC de succes aduce vizitatorii pe cea mai importanta pagina. Ramane apoi doar treaba paginii daca ii transforma sau nu in clienti. Ar trebui sa iti optimizezi langing page-urile pentru PPC, prin transformarea mesajului din reclamele tale astfel incat sa fie in concordanta cu mesajul de pe landing page.

1

 

 

Repeta tot ce spui in reclama pe pagina ta. Pentru ca stii ca vizitatorii sunt interesati de mesajul pe care l-ai promovat in reclama, poti creste conversiile prezentand acelasi mesaj si CTA pe pagina ta.

 

  1. Foloseste cuvintele cheie potrivite

 

Promovarea PPC este o atribuire directa a canalului de marketing, iar AdWords se bazeaza pe comportamentul vizitatorului prin cuvintele cheie folosite. De cate ori cineva cauta ceva pe Google, AdWords afiseaza reclame bazate pe relevanta cu cuvintele cheie folosite.

Cea mai importanta parte dintr-o campanie PPC este cea a folosirii unor cuvinte cheie potrivite.

 

  1. Completeaza tot spatiul disponibil din reclama

 

De la lansarea lor din 2016, Expanded Text Ads (ETAs ) au adus un mare impact in lumea AdWords. Prin oferirea de spatiu suplimentar pentru continut relevant, ETAs aduce managerilor PPC o cale excelenta de a spune o poveste despre un anumit produs sau serviciu.

Daca vrei sa ai o performanta mai buna de la reclamele tale, asigura-te ca ai completat toate impormatiile relevante.

2

 

 

  1. Foloseste fiecare extensie relevanta pentru reclama

 

Multi manageri de PPC AdWords cred ca valoarea PPC se termina la titlul, linkul sau descrierea unei reclame Adwords principala. Totusi, extensiile de reclame sunt o parte esentiala din experienta clientului si pot aduce reclamei tale un boost important.

3

Extensiile pot ajuta la povestirea mai buna a brand-ului tau, in acelasi timp in care ofera informatii pretioase clientilor. Exista mai multe extensii din care poti alege, dar cele mai importante sunt: Sitelinks Extensions, Callout Extensions, Structured Snippets, Review Extensions.

 

  1. Ajusteaza ofertele in functie de directionarea geografica

 

Indiferent de industria din care faci parte, poti beneficia daca te orientezi in functie de locatia geografica.

Chiar daca oferi produse sau servicii digitale, te va ajuta daca evaluezi reactia publicului consumator. Totusi, industrii precum cea mobiliara sau hoteliera, califica clientii ideali in functie de cat de aproape se afla acestia de birourile lor fizice.

Daca produsul sau serviciul oferit de tine nu depinde de locatia clientului, iti poti optimiza campania in functie de sezon, vreme sau alte nevoi ale consumatorului.

Sfaturile acestea au fost unele generale, pentru fiecare afacere in parte existand anumite caracteristici. Pentru a afla ce tip de strategii ar trebui sa urmezi, in functie de idealurile tale, ne poti contacta.

 

 

Andreea Lada
Andreea Lada

Andreea Lada lucreaza de 7 ani in marketing si comunicare, cu expertiza in domeniile de sanatate, lifestyle, horeca si corporate. Este fondatarea agentiei de comunicare, ANANDA PR si ONG-ului Școala Iubirii.