ANANDA PR | 5 lucruri pe care trebuie sa le stii despre formularea unui call to action
CTA, marketing, PR,
3194
post-template-default,single,single-post,postid-3194,single-format-standard,edgt-cpt-1.0.2,ajax_fade,page_not_loaded,,homa-ver-1.4.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.7.4,vc_responsive

5 lucruri pe care trebuie sa le stii despre formularea unui call to action

Cele mai eficiente tehnici call-to-action folosesc psihologie de baza. Poti si tu sa folosesti o parte dintre aceste tehnici, pentru a-ti transforma vizitatorii in consumatori uzuali.

De exemplu, sa presupunem ca tocmai ai aflat despre o aplicatie online care iti poate face afacerea sa evolueze rapid si poate creste productivitatea. Cine nu isi doreste asta?

 

Te duci pe acel site si dupa 10 minute esti hotarat si deja platesti. Stii ce te-a facut facut sa mergi pe acel site si sa cumperi acel produs? A fost un set de metode call-to action care te-au impins spre procesul de cumparare.

 

Numeste aceste metode cum vrei tu, dar facute asa cum trebuie, vor ghida vizitatorii spre cumparare, deci mai multe click-uri, mai multeinscrieri si mai multe comenzi.

 

Cat de convingatoare este metoda ta de actiune (Call to action )?

 

Site-ul tau este in competitie cu mai mult de un miliard de alte site-uri. Fiecare dintre acele site-uri cere vizitatorilor sa faca un anumit lucru, fie ca este sa cumpere, sa citeasca mai mult sau doar sa inscrie adresa de e-mail. Nu vei convinge pe nimeni sa iti dea bani sau informatii personale, decat daca le dai un motiv bun pentru asta.

 

Din fericire, crearea unei metode pe baza de click nu este grea. De fapt, nu trebuie sa te uiti mai departe de cea mai apropiata carte de psihologie.

 

Vei afla in acest articol 5 metode prin care sa folosesti psihologia, pentru a crea butoane de call-to action mult mai convingatoare.

 

Foloseste repetitia

 

Creierul uman scaneaza in mod natural mediul inconjurator, pentru a gasi teme sau modele care il pot ajuta sa proceseze sau sa inteleaga informatia mai rapid. Foloseste-te de acest avantaj si adopta o anumita fraza. De exemplu, daca vrei mai multi oameni care sa se inscrie la newsletter-ul tau, foloseste sintagma „Economiseste bani” pe parcursul paginii.

 

Creeaza o ratiune de urgenta

 

Ai observant ca vanzarile cresc atunci cand sunt formulate ca un lucru urgent de facut? Sau poate ai dat peste o oferta care era limitata?

 

Exista un motiv in spatetele acestei strategii. Anumite cuvinte si fraze si sentimentul ca am putea pierde ceva, ne fac sa actionam mai repede. De aceea reclamele precizeaza anumite limite de timp pentru oferte sau limiteaza oferta pana la epuizarea stocului. Esti mult mai orientat sa cumperi acum, daca stii ca maine nu o vei mai putea face.

 

Minimizeaza riscul

 

Toata lumea apreciaza valorile inalte si riscul scazut. Minimizarea riscului atenueaza fricile sau ezitarile vizitatorului tau in timpul procesului de cumparare si il incurajeaza sa cumpere sau sa se inscrie la ce vrei tu. Ai putea oferi o garantie de exemplu sau banii inapoi in cazul in care clientul nu este multumit.

 

Alege culoarea potrivita

 

In absenta spatiului fizic, singurul simt prin care iei contact cu utilizatorul, este cel vizual sau audio, daca folosesti videoclipuri. De aceea folosirea culorii potrivite este foarte important.

 

Culorile invoca emotii si transmit informatii la nivelul subconstientului. Asa cum negrul poate duce cu gandul la ceva sofisticat, rozul este asociat cu feminitate si asa mai departe.

 

Cere la momentul potrivit

 

Pe cat de important este cum incerci sa inviti cat mai multi utilizatori sa cumpere sau sa dezvaluie anumite informatii pentru beneficiul tau, pe atat de important este momentul in care o faci.

 

Atragerea cat mai multor oameni spre afacerea ta este un aspect important pentru cresterea ei, iar daca vrei sa afli metode adaptate si  sfaturi personalizate, putem veni cu solutii personalizate pentru business-ul tau.

 

 

 

 

Andreea Lada
Andreea Lada

Andreea Lada lucreaza de 7 ani in marketing si comunicare, cu expertiza in domeniile de sanatate, lifestyle, horeca si corporate. Este fondatarea agentiei de comunicare, ANANDA PR si ONG-ului Școala Iubirii.