ANANDA PR | 5 locuri in care poti gasi cuvinte cheie care sa-ti creasca vizibilitatea
keywords, SEO,marketing, cuvinte cheie, vizibilitate, online, internet, forumuri
3298
post-template-default,single,single-post,postid-3298,single-format-standard,edgt-cpt-1.0.2,ajax_fade,page_not_loaded,,homa-ver-1.4.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.7.4,vc_responsive

5 locuri in care poti gasi cuvinte cheie care sa-ti creasca vizibilitatea

Nu stii unde sa mai cauti inspiratie pentru cele mai eficiente cuvinte cheie?

Cu totii ne lovim de asta. Atunci cand trebuie sa gasesti cuvintele cheie care vor fi si eficiente dar si potrivite brandului tau, devine foarte greu.

Vei afla in acest articol care sunt 5 locuri de unde vei dobandi cu siguranta inspiratie si mai multa vizibilitate pentru afacerea ta.

 

1. Optiunea Landing Page din Google Planner

 

In loc sa folosesti un cuvant cheie in campul „produs sau serviciu”, ca de obicei, incearca  sa publici una dintre adresele tale URL.

 

Recomandarile pe care le obtii in acest fel sunt atat de diferite de cele pe care le vei gasi daca o sa cauti dupa subiect. Daca ai facut deja acest lucru de mult timp, probabil ca stii sentimentul de a incerca sa tastezi ceva nou, doar pentru a obtine aceeasi lista de cuvinte cheie sugerate pe care le vedeai si inainte.

 

Picture1

2. Forumuri de pe internet

 

Forumurile sunt serios subevaluate ca sursa de idei,dar nu este deloc asa. Realitatea  este ca acestea continuă sa aduca o multime de trafic, au un spectru larg si exista multe cautari pentru care aproape toate rezultatele de pe prima pagina provin din forumuri.

 

Orientarea catre forumuri poate fi o modalitate foarte buna de a gasi acele subiecte pe care nimeni altcineva nu le-a incercat „profesional”.

 

Verifica forumurile din industria ta. Multe dintre ele simplifica chiar cercetarea pentru tine, permitandu-ti sa sortezi postarile dupa trafic. Exista o multime de teritorii neexplorate care pot fi gasite aici si nu vei pierde deloc timp concentrandu-te pe acest subiect.

 

3. Google Correlate

 

Google Correlate este un instrument care iti permite să afli alte lucruri pe care oamenii le caută în legătură cu cuvântul tau cheie.

 

Cu siguranta nu va oferi detalii exacte pe un singur subiect, dar te poate ajuta sa te extinzi si sa descoperi lucruri noi, legate de care sa discuti. De exemplu, daca dezvoltam viziunea cu privire la cuvintele cheie, Google Correlate ar fi putut sa-mi reaminteasca faptul ca aș putea schimba metoda mea de abordare si sa incep sa scriu despre procesul de plata si asa mai departe.

 

4. Consola Google Search

 

Chiar daca Google a incetat sa afiseze date cheie cu privire la unele cuvinte cheie in Google Analytics cu mult timp in urma, multi nu par sa-si dea seama ca Google Search are inca multe date nestiute despre de cuvinte cheie:

 

Picture5

 

Consola de cautare iti permite sa sortezi dupa clicuri, afisari, rata de clic si pozitie. In timp ce clickurile si CTR par sa fie in dezacord considerabil cu Google Analytics, din cauza problemelor legate de confidentialitate, datele despre afisari si pozitii par a fi destul de precise.

 

5. Google Trends

 

Cei mai multi utilizatori din acest domeniu cunosc bine si folosesc deja Google Trends. Capacitatea sa de utilitate pentru continutul specific industriei este limitată, dar cu siguranta merita mentionata pe aceasta lista.

 

Cel mai important lucru pe care trebuie sa il cunosti este ca poti cauta dupa anumite industrii si poti restrange rezultatele pentru anumite regiuni:

 

Picture6

 

Google Trend iti da o lista cu subiecte si teme pe care oamenii le-au cautat in ultimele 24 de ore. Mai exista multe alte trucuri pe care nu le stiu foarte multi oameni, deci ar fi de recomandat sa consulti sfatul unor specialisti din domeniu.

 

Sfaturile acestea au fost unele generale, pentru fiecare afacere in parte existand anumite caracteristici. Pentru a afla ce tip de strategii ar trebui sa urmezi, in functie de idealurile tale, ne poti contacta.

Andreea Lada
Andreea Lada

Andreea Lada lucreaza de 7 ani in marketing si comunicare, cu expertiza in domeniile de sanatate, lifestyle, horeca si corporate. Este fondatarea agentiei de comunicare, ANANDA PR si ONG-ului Școala Iubirii.