ANANDA PR | Top 9 trenduri din marketingul digital care vor domina in 2017
3017
post-template-default,single,single-post,postid-3017,single-format-standard,edgt-cpt-1.0.2,ajax_fade,page_not_loaded,,homa-ver-1.4.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.7.4,vc_responsive

Top 9 trenduri din marketingul digital care vor domina in 2017

Marketingul digital a crescut in popularitate in 2016 prin intermediul afacerilor mari si mijlocii care si-au creat o prezenta online si si-au promovat serviciile si produsele pe diverse canale media.â

Dar la ce sa ne asteptam in 2017?

In timp ce unii oameni de marketing considera ca internetul se va extinde din cauza a mai multor companii ce vor intra in lumea digitala, altii afirma ca va exista o schimbare totala cu privire la modul in care utilizatorii si motoarele de cautare vor acorda prioritate cantitatii mari de informatii disponibile pe internet.

Pentru a-ti mai usor, ai mai jos o lista cu cele mai sigure tendinte in marketing pentru anul 2017. Tine cont de ele pentru a crea strategii de marketing si camanii online eficiente.

Raspandirea anunturilor video

Desi reclamele video nu sunt o noutate pentru gigantii media precum Youtube si Facebook, vestile despre Google intrand in conflict cu anunturile video SERP vor schimba intreaga viziune asupra publicitatii online.

Asta inseamna ca acest trend se va extinde si te poti astepta la diferite anunturi video aparand pe ecranul tau foarte curand.

Mobilul va domina desktop-ul

Ai observat cum Google a eliminat virtual toate site-urile care nu au optimizare pentru mobil. Prezenta tot mai accentuata a dispozitivelor mobile si departarea de traficul de pe desktop, indica faptul ca investitia inteligenta se face in marketingul online concentrat pe mobil.

Aplicatiile dedicate isi vor gasi drumul

Google a oferit indexarea aplicatiilor ceea ce va duce cu siguranta la aparitia unei aplicatii dedicate in viitor. Desi suntem departe de a avea aplicatii care sa inlocuiasca website-urile, oamenii de afaceri isi exploreaza potentialul, iar 2017 va fi un an pivot in dezvoltarea aplicatiilor mobile.

Conversia sociala se apropie

S-a vorbit suficient despre puterea social media. In anul 2017, comunitatile online nu vor fi angajate doar in conversatii companie-consumator sau legate de atragerea noilor clienti, ci vor crea oportunitati de cresterea a ratei de conversie.

Social media va activa ca un nou canal de conversie si va oferi instrumente de transformare a potentialilor clienti, direct in cumparatori.

Anul purtarii tehnologiei si a dispozitivelor smart

Anul urmator vom avea ocazia sa vedem mult mai multe dispozitive smart precum Apple iWatch, Google Glass, Moto 360, care vor schimba intreaga panorama a marketingului local. Oamenii de marketing digital se vor concentra asupra tehnologiei portabile care va diminua diferenta intre marketingul online si cel real.

Algoritmul de cautare va suporta diverse modificari

Cantitatea enorma de informatii adaugata pe internet cu fiecare secunda, va determina motoarele de cautare sa se afle intr-o continua updatare a algoritmilor, pentru a decide care continut poate obtine prioritate in rezultatele cautarii.

De aceea, e indicat sa ramai original, informational si util pentru audienta ta, tinand cont atat de algoritmul Google, cat si de cel de pe Facebook sau Bing.

Publicitatea online se va extinde

Competitia pentru spatiul online si dominatia asupra internetului se va extinde tot mai mult. Totodata preturile pentru publicitatea online vor cunoaste o crestere. Unii oameni de marketing considera ca PPC va muri in urmatorii ani si ca vor exista alternative de publicitate optimizate care vor circula online.

Continutul unic si de calitate ramane cheia

Continutul va ramane o parte esentiala a marketingului online si in urmatorii ani. Fluxul de scriitori profesionisti si producatori video vor face continutul de marketing mult mai competitiv.

Cheia va fi sa ai un continut unic, calitativ si interactiv, cu care cititorii se pot conecta.

Optimizarea ratei de conversie pentru un ROI mai mare

Optimizarea ratei de conversie (CRO) nu e un termen nou pentru oamenii de marketing digital, dar e timpul ca aceasta sa fie introdusa pe paginile website-ului.

Aceasta te ajuta sa monitorizezi comportamentul utilizatorilor pe site si sa identifici elementele care produc cel mai mare numar de conversii. In loc sa arunci banii pe pubicitate, poti folosi CRO pentru a transforma traficul existent pe site in vanzari.

Exista multe trenduri in marketingul digital si strategiile trebuie sa fie adaptate conform orientarii userilor si a motoarelor de cautare.

Tu ce astepti de la 2017? Esti pregatit sa intampini noiel trenduri? Noi te putem ajuta, contacteaza-ne!

Andreea Lada
Andreea Lada

Andreea Lada lucreaza de 7 ani in marketing si comunicare, cu expertiza in domeniile de sanatate, lifestyle, horeca si corporate. Este fondatarea agentiei de comunicare, ANANDA PR si ONG-ului Școala Iubirii.