ANANDA PR | Secretul pentru a cheltui mai puțin pe reclamele Facebook
Reclamele de pe Facebook vă costă prea mulți bani? Doriți să executați campanii de succes, dar nu prin spargerea băncii pentru publicitate? Răspunsul nu este atât de evident. Și începe cu utilizarea creativă a blogului.
reclamele de pe Facebook, reclama site-ului, postari-erou, reclama site-ului pe Facebook
2681
single,single-post,postid-2681,single-format-standard,edgt-cpt-1.0.2,ajax_fade,page_not_loaded,,homa-ver-1.4.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.7.4,vc_responsive
Facebook

Secretul pentru a cheltui mai puțin pe reclamele de pe Facebook

Reclamele de pe Facebook vă costă prea mulți bani? Doriți să executați campanii de succes, dar fără să alocați un buget considerabil? În acest articol, veți descoperi cum putem reduce cheltuielile publicitare pe Facebook. Deși nu poate părea o strategie atât de evidentă, blogul vă poate aduce un succes deplin în strategie reclamelor pe Facebook.

Scrieți cinci postări specifice pentru blog

Primul pas este să vă concentrați pe ceea ce este semnificativ și important pentru publicul țintă, astfel încât să puteți  identifica care sunt dorințele acestuia.

Apoi scrieți cinci postări de blog care abordează aceste probleme. Asigurați-vă că articolele se axează pe o nevoie a oamenilor pe care o au înainte de a căuta un produs sau un serviciu ca cel pe care îl oferiți. Cercetați fiecare subiect astfel încât fiecare postare să fie extrem de utilă și imaginați-vă cum doriți să se simtă cumpărătorul după citirea postării.

Creați postările practice. Puteți crea o foaie sau o listă de verificare sau postați informații pentru utilizarea cu ușurință a mesajelor.

Identificați cea mai bună postare a blogului

Cele mai multe bloguri includ de obicei un post care atrage mai multe aprecieri, comentarii și accesări decât oricare alta. Acest articol îl numim postul-erou. E arma secretă pentru a reduce cheltuielile publicitare, deoarece acesta este cel care atrage cele mai multe clickuri pe site.

Cu cât este mai de succes această postare, cu atât mai bine anunțurile vă vor aduce și mai mulți vizitatori atrași de site-ul pe care îl dețineți.

Pentru a identifica postarea-erou, veți dori să configurați o campanie publicitară pentru a face publicitate pentru fiecare dintre cele cinci posturi de blog. Asigurați-vă că ați configurat reclama site-ului pe Facebook înainte de a activa campania și de a crea pixeli de conversie pentru fiecare dintre cele cinci posturi de pe blog.

Pentru fiecare reclamă atașați o descriere a postării de pe blog, o imagine uimitoare sau un video, precum și un link către la site. Asigurați-vă că titlurile sunt convingătoare, mai scurte de 70 de caractere, și relevante pentru conținutul existent. Verificați dacă imaginile sau videoclipurile sunt atrăgătoare și relevante pentru conținut.

Programați-vă anunțurile ca acestea să fie difuzate timp de două zile fiecare și să livreze anunțul la următoarele segmente de public personalizate:

  • Lista de e-mail curentă de abonați
  • Oameni care au dat like paginii de Facebook
  • Audiența site-ului personalizat, dacă aveți deja un pixel în loc. (Dacă nu, există un plug-in WordPress numit plugin AdChief, cu ajutorul căruia puteți să instalați unul.)

Notă: Dacă sunteți la început și abia s-au plasat reclamele pe site-ul deținut, vă puteți concentra campania inițială pe fanii de pe pagina de Facebook și pe lista de e-mail. Veți construi site-ul public personalizat așa cum vă  este indicat prin intermediul anunțurilor de pe blog.

Această etapă de testare durează 2 zile pe blog, fiind de 10 zile pentru cele 5 postări. La sfârșitul celor 10 de zile, uitați-vă la statisticile de anunțuri Facebook pentru a vedea rata de click și costul pe click pentru fiecare postare. Postarea-erou este cea care are cea mai mare rată de click și cel mai mic cost pe click.

Creați o reclamă pentru postarea-erou de pe blog pentru un public asemănător

Din moment ce tocmai ați stabilit ce conținut este cel mai popular pentru publicul propriului site, Facebook poate utiliza aceste informații pentru a identifica alți utilizatori care sunt susceptibili de a fi interesați de aceste informații.

Pe măsură ce creați publicul asemănător, setați profilul public să fie în termen de 1% dintre persoanele care au vizitat postarea-erou de pe blog, astfel încât să nu pierdeți bani de publicitate pentru persoanele care nu sunt interesate de produsul sau serviciul oferit. Acest lucru poate scădea dramatic costul pe click.

Continuați să creați și să testați propriul conținut de pe blog

Atunci când creați un conținut care contează pentru publicul țintă și publicitate pentru postările de pe blog, ca un prim pas în canalul de vânzări, puteți identifica subiecte care atrag cele cel mai mult pentru site-ul deținut și pentru a reduce costul pe click în campaniile publicitare.

Cu cât creați mai mult conținut, cu atât mai mult vă puteți lărgi gura pâlniei spre vânzări. Nu se știe niciodată, s-ar putea identifica un nou post-erou pe blog care surclasează alegerea inițială.

Un beneficiu secundar pentru publicitate în acest mod este că puteți afișa o legătură directă între conținutul de pe blog și vânzări, fără a cheltui bani pe software-ul pentru link-ul de urmărire.

Concluzie

Acum, că aveți un flux constant din ambele perspective reci și calde, care și-au manifestat interesul față de conținutul blogului, puteți retargheta site-ul public personalizat cu o ofertă și să îl direcționați spre vânzare prin intermediul reclamelor.

Luați în considerare crearea unei oferte de abonare, care oferă un plus de valoare pentru potențialii cumpărători, ceva care le conduce în continuare calea spre alegerea serviciilor oferite. Ce ziceți de  o provocare, o carte electronică sau „descarcă gratuit”?

Utilizați datele pe care le aveți deja de la reclamele postărilor de pe blog pentru a determina ce potențiali cumpărători ar aprecia cel mai mult acest lucru.

Iți stăm la dispoziție cu analize și recomandări personalizate. Nu ezita să ne scrii!

Andreea Lada
Andreea Lada

Andreea Lada lucreaza de 7 ani in marketing si comunicare, cu expertiza in domeniile de sanatate, lifestyle, horeca si corporate. Este fondatarea agentiei de comunicare, ANANDA PR si ONG-ului Școala Iubirii.