ANANDA PR | Modalitati de a creste timpul de vizualizare pe youtube
3162
post-template-default,single,single-post,postid-3162,single-format-standard,edgt-cpt-1.0.2,ajax_fade,page_not_loaded,,homa-ver-1.4.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.7.4,vc_responsive

Modalitati de a creste timpul de vizualizare pe youtube

Ai un canal de Youtube? Cauti modalitati pentru a-ti determina vizitatorii sa vizioneze mai mult timp videoclipurile postate de tine?

Modul in care configurezi videoclipurile YouTube va creste numarul de afisari ale canalului tau, va genera si va oferi, de asemenea, sesiuni de vizionare mai lungi.

In acest articol, vei descoperi patru moduri de a creste timpul de vizionare YouTube.

Ce este timpul de vizionare YouTube?

Inainte de octombrie 2012, factorul principal al YouTube in clasamentul video-urilor era numarul total de vizualizari. In aceeasi luna, atunci cand YouTube a actualizat algoritmul, timpul total de vizualizare a devenit numarul 1 in clasamentul de promovare a videoclipurilor.

Timpul de vizionare este cantitatea totala de timp  pe care spectatoriio petrec urmarind videoclipurile.

Cu un mic impuls al timpului de vizionare, exista mari sanse ca YouTube sa iti promoveze canalul printre cautarile si clipurile video recomandate, care, la randul sau, va creste numarul de vizualizari ale videoclipurilor.

Acum, pentru ca ai inteles ce inseamna timp de vizionare YouTube, iti prezentam 4 tactici care va vor ajuta la cresterea acestuia.

#1 Foloseste playlisturi, bannere si ecrane de final pentru a programa comportamentul spectatorilor. Acestea pot sa ajute la influentarea videoclipurilor similare sugerate de YouTube pentru spectatori. Poti folosi bannerele de final in vari modalitati, insa cea mai buna tactica pentru pastrarea spectatorilor este de a le folosi pentru a le lega de alte tipuri de continut de pe canalul tau de YouTube, de care probabil ca  spectatorii ar putea fi interesati.

#2 Opteaza pentru o miniatura care sa atraga atentia, titluri si descrieri corecte. Nu include continut inselator sau aparent senzational. Retine ca de multe ori spectatorii iau decizii dintr-o privire, asa ca acorda timp pentru a le da un motiv sa vizioneze videoclipul tau, in locul altor videoclipuri.

#3 Distribuie videoclipurile pe platforme sociale conectate, astfel incat sa te adresezi unui public din afara site-ului, care poate apoi sa vizioneze in continuare videoclipuri de la linkurile din cardurile de final si ad-notes, playlisturi sau sugestii algoritmice.

#4 Creaza continut bazat pe cuvinte cheie optimizate pe YouTube. O modalitate de a identifica cuvinte cheie este de a utiliza sugestiile oferite de YouTube. In caseta de cautare YouTube, introduceti un cuvant de care stiti ca este interesat publicul si noateaza sugestiile pe care YouTube ti le da la cautari. Acestea nu sunt doar sugestii aleatorii, ci sunt bazate pe ceea ce utilizatorii doresc sa vada.

Pentru a te ajuta cu mai multe informatii si pentru a-ti dezvolta o strategie personalizata a contului tau de YouTube, nu ezita sa ne contactezi!

Andreea Lada
Andreea Lada

Andreea Lada lucreaza de 7 ani in marketing si comunicare, cu expertiza in domeniile de sanatate, lifestyle, horeca si corporate. Este fondatarea agentiei de comunicare, ANANDA PR si ONG-ului Școala Iubirii.