ANANDA PR | Cum sa utilizati emoticoanele pentru a va maximiza afacerea
3119
post-template-default,single,single-post,postid-3119,single-format-standard,edgt-cpt-1.0.2,ajax_fade,page_not_loaded,,homa-ver-1.4.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.7.4,vc_responsive

Cum sa utilizati emoticoanele pentru a va maximiza afacerea

Doriti sa umanizati afacerea dvs. pe social media?

V-ati gandit la utilizarea de emoticoane pe social media?

Emoticoanele sunt un mod distractiv si creativ de conectare cu clientii la un nivel mai personal si arata personalitatea brandului.

In acest articol, veti descoperi cum sa utilizati emoticoanele in social media marketing.

# 1: Utilizati emoticoane pe Facebook

Facebookul este unul dintre cele mai mari adoptatori de emoticoane intr-o forma sau alta. Acum aveti nenumarate moduri de a le spune altora despre starea de spirit, de la emoticoane, la sentimente si reactii.

Companiile folosesc emoticoane pe Facebook pentru a raspunde la comentariile clientilor, pentru a transmite o emotie clara si a vorbi limba clientilor lor. Ele pot ajuta la a face clientii sa simta ca compania dumneavoastra asculta si ii pasa.

In timp ce realizati un brainstorming despre modurile de a utiliza emoticoane pentru campaniile dvs. de marketing Facebook, iata cateva sfaturi despre cum sa postati diferite emoticoane.

Pentru a impartasi modul in care va simtiti intr-o actualizare, faceti click pe pictograma fata zambitoare din stanga jos a actualizarii. Apoi selectati Feelings din meniul de jos.In cele din urma, alegeti un emoticon care reflecta modul in care va simtiti in legatura cu postarea.

Un alt tip de emoticoane pe Facebook sunt autocolantele foarte expresive. Aveti posibilitatea sa utilizati autocolantele in acelasi mod in care s-ar folosi orice emoticon.

Pentru a posta un autocolant, faceti click pe pictograma fata zambitoare de langa comentariu si selectati imaginea preferata.

Amintiti-va ca o campanie eficienta de marketing ar trebui sa contina emoticoane, reclame sau mesaje clare, pentru a nu fi greu de descifrat. Incercarea de a forta introducerea emoticoanelor in cazul in care nu au sens, este o idee proasta. In cel mai bun caz, veti confunda clientii. In cel mai rau, s-ar putea sa ii alunge.

# 2: Incorporarea emoticoanelor in tweeturi

Nu subestimati puterea emoticoanelor pentru a va conecta cu publicul pe Twitter. Editori si oameni au postat pe Twitter mai mult de 110 de miliarde de emoticonuri incepand cu 2014. Și acum, agentiile de publicitate pot viza persoanele care s-au angajat cu anumite emoticonuripe Twitter.

De ce sunt emoticoanele atat de populare pe Twitter? Cu doar 140 de caractere, emoticoanele va permit sa puneti in practica vechea zicala „o imagine valoreaza o mie de cuvinte”.

Pentru a posta un emoticon tweet pe mobil, atingeti pictograma glob sau fata zambitoare de langa tasta 123, in partea din stanga-jos a tastaturii.

Apoi alegeti emoticonul pe care doriti sa il adaugati. Puteti sa postati emoticoane pe Twitter prin intermediul computerului daca stiti comanda rapida corespunzatoare. Sau vizitati un site ca Get emoji pentru a copia si lipi orice simbol doriti. Este mult mai usor decat sa incercati sa va amintiti comenzile rapide pentru mai mult de 1100 de emoticonuri pe care Twitter le suporta acum.

# 3: Utilizarea emoticoanelor pe Instagram

Pe Instagram ar putea fi vorba de fotografii si clipuri video, dar daca priviti comentariile, probabil veti observa ca exista emoticoane.

In timp ce emoticoanele sunt un mod distractiv de a incapsula un sentiment, cum ar fi „Wow!” sau „Imi place asta!”, au fost, de asemenea, folosite in unele situatii neasteptate si inteligente.

Filmul Deadpool a folosit emoticoane atat in cazul reclamelor outdoor, cat si pe social media. Pe Instagram, @deadpoolmovie a lansat o serie de emoticoane Deadpool, astfel incat fanii ar putea impartasi sentimentele lor prin aceste emoticoane.

sfdfd

Chiar daca crearea propriilor emoticoane nu este strategia potrivita pentru afacerea dvs., asta nu inseamna ca nu poate avea unele rezultate distractive prin adaugarea unor emotii in raspunsurile dumneavoastra.

Adaugarea de emoticoane la comentarii peInstagram este usor de realizat. De fapt, pe multe dispozitive mobile, aceasta optiune este activata automat. Pur si simplu atingeti fata zambitoare sau pictograma glob de pe tastatura si apasati emoticonul pe care doriti sa il utilizati.

Cum se activeaza functia tastaturii Emoji pe mobil

Daca nu vedeti optiunea de a adauga emoticoane pe Instagram si folositi iOS 5 sau iOS 7, mergeti la Setari si apasati Generale. Apoi dati in jos si atingeti Tastatura> Tastaturi> Add New Keyboard>Emoji. Acum, atunci cand scrieti un comentariu si doriti sa adaugati un emoticon atingeti pictograma de fata zambitoare sau glob care apare langa tasta 123. Alegeti emoticonul care va place si postati-l!

In cazul in care dispozitivul este pe Android 4.1 sau mai mare, probabil vine deja echipat cu emoticoane. Pentru a le activa, accesati Setari si apasati Limba si introducere. Mergeti la tastatura Android sau Tastatura Google. Apoi apasati pe Setari si dati in jos si apasati Add-On Dictionaries.

In cele din urma, selectati Emoji pentru cuvinte in engleza. Acum, ca este instalat, puteti utiliza oricand emoticoane.

Atentie: Daca decideti sa fiti creativi si sa faceti un pachet de emoticoane personalizate, asigurati-va ca acestea sunt relevante pentru campaniile desfasurate.

Concluzie

Emoticoanele se pot simti ca o limba straina, mai ales daca nu aveti obiceiul de a comenta o veste buna cu un smiley. Dar, chiar daca nu utilizati emoticoane de obicei, faceti asta pentru clientii si concurentii dvs. Cel mai recent studiu a constatat ca aceste campanii de marketing cu emoticoane au crescut cu 777% de la an la an si va continua sa creasca cu 20% in fiecare luna.

Astazi, brandurile din intreaga lume folosesc emoticoane pentru a se conecta cu publicul lor la un nivel mai personal decat oricand inainte.

Ce credeti? Veti folosi emoticoane de afaceri in misiunea social media? Credeti ca emoticoanele vor fi folosite mai mult in 2017?

Daca vreti sa incorporati emoticoanele in strategia dvs de marketing nu ezitati sa ne contactati pentru a primi o propunere personalizata.

Andreea Lada
Andreea Lada

Andreea Lada lucreaza de 7 ani in marketing si comunicare, cu expertiza in domeniile de sanatate, lifestyle, horeca si corporate. Este fondatarea agentiei de comunicare, ANANDA PR si ONG-ului Școala Iubirii.