ANANDA PR | A face o impresie bună cu ajutorul Email Marketing-ului
Ultimul sondaj despre tendințele în marketing realizat de Campaigner a relevat faptul că comercianții online sunt conștienți de încetinirea economiei. Astfel, ei văd în email marketing mijlocul principal de a ajunge la clienți în anul următor.
stimularea email-urilor, engajamentul consumatorilor, email de bun venit, email marketing
2663
single,single-post,postid-2663,single-format-standard,edgt-cpt-1.0.2,ajax_fade,page_not_loaded,,homa-ver-1.4.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.7.4,vc_responsive
email

Cum să îți faci clienții să-ți deschidă emailul

Ultimul sondaj despre tendințele în marketing realizat de Campaigner a relevat câteva date statistice despre email marketing, de altfel cel mai folosit mijloc de a ajunge la clienți în anul următor. De asemenea, studiul arată că majoritatea companiilor se concentrează pe stimularea email-urilor de bun venit pentru a realiza o creștere a angajamentului consumatorilor, a achiziției și a conversiilor.

Studiul a mai demonstrat următoarele:

  1. Aproape doua treimi dintre respondenți trimit un e-mail de bun venit noilor abonați în termen de 24 de ore.
  2. Aproape o treime dintre noii abonați fac o primă achiziție în termen de 48 de ore de la abonare.
  3. Cu toate acestea, mai mult de jumătate din specialiștii de marketing simt că nu profită la maximum de e-mail lor de bun venit.

Verifică infograficul pentru mai multe informații:

Campaigner-First-Impressions_Infographic_061716-760x4139

Tips-uri pentru email marketeri pentru a face o primă impresie durabilă

Primele impresii sunt importante și uneori conduc chiar la dragoste la prima vedere. Retailerii de Internet țintesc să atingă acest punct magic alături de noii lor clienți, cu toate că mulți mai au până să-l atingă.

Retailerii pot face câteva lucruri pentru a crea o primă impresie nemaipomenită în campaniile lor de email marketing.

Aceste practici te pot ajuta sa creezi o impresie de neuitat pentru clienții tăi:

Retailerii pot face o diferență cu un călduros bun-venit

60% din retaileri simt că nu folosesc la maximum potențialul emailului de bun venit – Primul tău mesaj către abonați stabilește tonul relației prin email. Acest mail ar trebui să conțină informații despre tipul de mesaje și oferte pe care urmează să îl trimiți și frecvența cu care o vei face. Angajează-te într-o conversație cu abonații tăi, invitându-i să împărtășească feedback-ul în legătură cu tipul de mesaje pe care ar vrea să-l primească de la tine.

Cea mai bună impresie începe cu două cuvinte simple: Îți mulțumesc!

40% din retaileri raportează faptul că primul email pe care îl trimit noilor abonați conține un mesaj de mulțumire – Este o amabilitate să trimiți un mesaj cu „îți mulțumesc” unei persoane pe care abia ai cunoscut-o; aceeași regulă se aplică și în email marketing. Arătă-ți aprecierea cu un scurt mesaj de mulțumire și vei avea parte de un început promițător cu noul tău abonat.

Rămâi memorabil: 62% din branduri iau în serios angajamentul cu clienții

Retailerii de pe internet își îmbunătățesc abilitatea de a ajunge la noii lor clienți, dar aproape 40% din marketeri încă nu își angajează abonații în primele 24 de ore de la prima interacțiune – retailerii ar trebui să își îmbunătățească procesul de email marketing astfel încât să obțină angajament imediat cu noii abonați, pentru a le păstra brandul proaspăt în memorie.

Învinge impresia rece a emailului

Mai mult de 52% din retaileri raportează faptul că 20% din noii abonați răspund primului lor mesaj – Stimulează interacțiunea cu mesajele campaniei tale incluzând un sondaj pentru a determina preferințele de abonament ale clienților. Nu numai că-i vei provoca pe noii clienți să răspundă imediat, ci acest lucru îți va oferi posibilitatea acumulării de informație, care te va ajuta să creezi conținutul care să le îndeplinească așteptările.

Livrarea emailurilor în spam poate distruge o relație

47% din retalieri raportează faptul că livrarea mesajului într-un folder de spam este lucrul care poate dăuna cel mai mult unui brand – folosește tactici de personalizare precum identificatori demografici și comportamente ale cumpărăturilor anterioare pentru a ajuta meajul să treacă în „inbox” (mesaje primite). Reîmprospătează-ți lista abonaților în mod regulat pentru a-ți îmbunătăți rata de livrabilitate și pentru a te asigura că îți concentrezi eforturile către cei mai activi clienți.

Sincronizarea este totul

Retailerii raportează faptul că dimineața (35%) și în mijlocul zilei (25%) sunt cele mai bune momente pentru a obține cele mai multe răspunsuri din partea noilor abonați. Maximizează-ți posibilitatea citirii mesajelor trimițându-le înainte de ora 14:00. Pentru a ținti într-o zonă cât mai sigură este de dorit ca email-urile tale să fie trimise în perioada micului dejun – între 8:00 și 11:00.

 

Iti stam la dispozitie cu analize si recomandari personalizate. Nu ezita sa ne scrii!

Andreea Lada
Andreea Lada

Andreea Lada lucreaza de 7 ani in marketing si comunicare, cu expertiza in domeniile de sanatate, lifestyle, horeca si corporate. Este fondatarea agentiei de comunicare, ANANDA PR si ONG-ului Școala Iubirii.