ANANDA PR | Cum sa generezi mai mult trafic pe Facebook
3136
post-template-default,single,single-post,postid-3136,single-format-standard,edgt-cpt-1.0.2,ajax_fade,page_not_loaded,,homa-ver-1.4.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.7.4,vc_responsive

Cum sa generezi mai mult trafic pe Facebook

Urmaresti sa iti imbunatatesti expunerea pe Facebook? Impactul implementat in strategia de marketing pe Facebook este in defavoarea investitiei facute?

Cresterea reach-ului organic a devenit tot mai greu de atins pe Facebook, iar departamentele de marketing apeleaza la modalitati creative pentru ca mesajele lor sa fie vazute.

Expresia de reach organic se refera la numarul de utilizatori pe al caror News Feed va aparea mesajul publicat de o pagina sau utilizator de Facebook.

La momentul actual, reach-ul organic pe aceasta platforma de socializare a atins cel mai scazut nivel din toate timpurile, procentul fiind de 2% pana la 6%, continuand sa scada. Ceea ce poate fi surprinzator este faptul ca avand o baza mare de fani pe Facebook nu mai este benefic, asa cum era in trecut. Paginile cu un numar mai mare de 500.000 de mii de aprecieri au cel mai scazut reach organic ( 2%).

In acest articol vei descoperi ce trebuie sa faci pentru ca postarile tale de pe Facebook sa fie vazute de cat mai multi utilizatori pe Facebook.

#1 Posteaza informatii relevante

Facebook favorizeaza postarile site-urilor de stiri, pentru ca vrea un newsfeed cat mai interactiv, cu informatie relevanta pentru utilizatori, iar comentariile, distribuirea articolelor si reactiile cititorilor fac aceste stiri sa devina cat mai vizibile pe pagina a Facebook-ului. Chiar daca nu esti un site de stiri, ci o cu totul alta afacere, poti posta stiri interesante din domeniul tau de activitate, captand atentia publicului caruia te adresezi. Continutul pe care il postezi pe Facebook trebuie sa inspire cititorii si sa le starneasca interesul pentru a citi postarile tale.

#2 Construieste o crestere organica

Reach-ul unei postari depinde intotdeauna de felul in care fanii interactioneaza cu ea. Astfel se diferentiaza reach-ul platit de cel organic. Reach-ul platit presupune ca utilizatorii sa vada postarea unei pagini prin intermediul unei reclame, a unui promoted post sau ad. Reach-ul organic are loc atunci cand postarea este vizualizata natural, fara a se investi bani. Prin urmare, trebuie sa construiesti postari atractive, cu teme cat mai accesibile publicului, care sa starneasca discutii placute, fiind vizibile tuturor utilizatorilor.

#3 Capteaza atentia publicului

Profita de fiecare ocazie pentru a capta atentia utilizatorilor, acesta este secretul pentru a-i face sa revina pe pagina ta. Atunci cand un utilizator lasa un comentariu, el este cel care incepe discutia. Profita de orice ocazie pentru a intra in vorba cu publicul tau virtual, raspunde prompt la mesaje si asigurati-va ca parerea le-a fost auzita.

Aplicati aceasta metoda si atunci cand postarile v-au fost distribuite. Folositi unul dintre butoanele de reactie pentru a va asigura oamenii ca apreciati gestul si ca parerea lor conteaza pentru afacerea ta.

#4 Amplifica reach-ul organic prin promovarea platita

Aici este partea in care incepi sa investesti pentru afacerea ta prin reclamele platite care le apar utilizatorilor atunci cand acceseaza aplicatia.  Pentru a-ti creste in mod considerabil vizibilitatea pe Facebook, aplica aceasta promovare strategica pe un numar redus de articole si postari. Ai grija ca  textul distribuit sa fie cat mai interesant, tinand cont de obiectivele clientului caruia doresti sa te adresezi.

Pasii prezentati anterior te vor ajuta in mod considerabil sa iti cresti vizibilitatea pe pagina de Facebook, algoritmul acestei aplicatii fiind determinat de mai multi factori.

Pentru a te ajuta cu mai multe informatii si pentru a-ti dezvolta o strategie personalizata in cresterea si in generarea unui numar cat mai mare de vizualizari pe platformele virtuale, contacteaza-ne!

Andreea Lada
Andreea Lada

Andreea Lada lucreaza de 7 ani in marketing si comunicare, cu expertiza in domeniile de sanatate, lifestyle, horeca si corporate. Este fondatarea agentiei de comunicare, ANANDA PR si ONG-ului Școala Iubirii.