ANANDA PR | Cum sa gasesti micro-influencerii pentru business-ul tau?
3050
single,single-post,postid-3050,single-format-standard,edgt-cpt-1.0.2,ajax_fade,page_not_loaded,,homa-ver-1.4.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.7.4,vc_responsive
20150615175205-startup-guide-microinfluencers-vlog-blogger-social-media-girl-woman-laptop

Cum sa gasesti micro-influencerii pentru business-ul tau?

Vrei sa iti promovezi afacerea cu un buget limitat?

Te-ai gandit la un parteneriat cu oameni influenti, dar mai putin faimosi?

Marii influenceri iti pot ajuta afacerea sa castige vizibilitate, sa determine audienta sa interactioneze cu business-ul tau si sa iti promoveze produsele.

In acest articol vei descoperi cum sa gasesti si sa contactezi influencerii mai mici, care iti pot promova business-ul la randul lor.

Gaseste micro-influenceri printre fanii tai

sb-instagram-follower-list

Daca vrei sa contactezi influenceri care nu au auzit niciodata de afacerea ta, iti va lua ceva timp si energie pentru a-i convinge sa te promoveze. Cel mai potrivit este sa cauti in lista ta de followeri si sa vezi daca printre ei se gasesc micro-influenceri care pot fi mult mai eficienti din urmatoarele motive:

  • Va necesita un efort minim in a-i convinge sa lucreze cu tine
  • Parteneriatul cu ei va fi mult mai autentic

Indicat este sa gasesti acei influenceri care au intre 1000 si 100.000 de urmaritori. De asemenea, trebuie sa te gandesti ce le pot oferi in schimb pentru ca ei sa te ajute cu promovarea. Asta ar putea insemna servicii gratuite, discounturi sau chiar promovare la randul tau.

Cauta printre hashtag-uri pentru a gasi utilizatori influenti

S-ar putea ca unii dintre micro-influenceri sa nu fi auzit de business-ul tau, dar asta nu inseamna ca nu vor fi interesati sa colaboreze cu tine. Cautarea prin intermediul hashtag-urilor te va ajuta sa identifici acei influenceri care sunt deja interesati de produse sau servicii asemanatoare cu cele oferite de tine.

Ai grija ca atunci cand cauti hashtag-urile sa fii specific. Spre exemplu, daca vinzi mancare organica, scrie #mancareorganica, nu doar #mancare, primul avand mult mai multa relevanta pentru afacerea ta.

sb-hashtag-research-for-influencers-1

Fa o cautare pe Google dupa bloggerii locali

Cautand bloggeri din zona ta de proximitate vei putea gasi de fapt influenceri mai mici. Verifica daca ceea ce ei scriu pe blog este relevant pentru serviciile sau produsele pe care tu le oferi si conecteaza-te cu acestia pentru o posibila colaborare.

sb-google-local-blogger-search-2

Concluzii

Cel mai bun lucru la campaniile micro-influencerilor il reprezinta faptul ca vei cheltui mult mai putin decat in cazul influencerilor faimosi, acesta fiind un beneficiu pentru business-urile mici sau cele aflate la inceput de drum.

Aceste ponturi te vor ajuta sa gasesti cei mai buni micro-influenceri cu care sa realizezi un parteneriat. Totodata, acesti influenceri te vor conecta cu audienta ta, fara ca tu sa mai fii nevoit sa aloci bani pentru strategiile de marketing.

Tu ti-ai promovat deja afacerea printre influencerii mai mici din online? Noi te putem ajuta cu o strategie despre cum sa te promovezi cu cele mai mici costuri, contacteaza-ne!

Andreea Lada
Andreea Lada

Andreea Lada lucreaza de 7 ani in marketing si comunicare, cu expertiza in domeniile de sanatate, lifestyle, horeca si corporate. Este fondatarea agentiei de comunicare, ANANDA PR si ONG-ului Școala Iubirii.