ANANDA PR | Cum sa folosesti Pinterest pentru afacerea ta
pinterest, cum folosim pinterest pentru afaceri, sfaturi pinterest, anandapr, andreea lada
2547
single,single-post,postid-2547,single-format-standard,edgt-cpt-1.0.2,ajax_fade,page_not_loaded,,homa-ver-1.4.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.7.4,vc_responsive
pinterest_buyable_pins_b237431f-6153-4e96-84aa-1f996ec4350d

Cum sa folosesti Pinterest pentru afacerea ta

Vrei sa te conectezi cu clientii locali pe Pinterest? Te intrebi cum functioneaza traficul pe Pinterest?

Pinterest ofera afacerilor locale o modalitate de a cultiva relatiile cu clientii.

In acest articol vei descoperi cum sa folosesti aceasta platform sociala in beneficiul afacerii tale.

Afla de ce subiecte sunt interesati clientii

Inainte de a face orice pe Pinterest, petrece ceva timp pe platforma si studiaza la ce fel de oameni vrei sa ajungi. Ai probabil o idee in legatura cu publicul tinta. Afla ce face publicul tau tinta pe Pinterest,cui i-a dat follow si ce fel de imagini pinnuiesc. Incepe prin a naviga printre categoriile de pe Pinterest. Apasa click pe partea dreapta a casetei de cautare pentru a deschide lista de categorii drop-down.

Apasa click pe categoriile care sunt cele mai relevante pentru afacerea ta si verifica subiectele conexe. De aici, poti incepe sa vezi unde s-ar putea incadra continutul si afacerea ta pe Pinterest.

1

Incearca sa cauti cuvinte de legatura in bara de cautare de pe Pinterest. Cautarea ghidata iti va arata cele mai frecvente cuvinte si expresii.

De asemenea, poti sa apesi pe la cele mai populare pinuri si cele mai populare persoane care au legatura cu ce ai cautat tu. Aceasta este o modalitate grozava de a gasi clientii potriviti si de a invata ce fel de continut apreciaza ei.

Creeaza board-uri folosindu-te de cuvinte prietenoase

Acum ca ai identificat subiectele populare si cuvintele cheie pentru publicul tinta, poti incepe construirea profilul tau.

2

Ai descoperit probabil si cateva subiecte populare, care sunt legate de industria ta. Utilizeaza subiectele de interes pe care le-ai identificat pentru board-urile tale. De exemplu, daca ai un salon de coafura, “stiluri de par DIY”, “sfaturi pentru parul cret” si “coafuri pentru bal” ar putea fi nume bune pentru afacerea ta.

Profilul tau Pinterest este un loc perfect pentru a incorpora cuvintele cheie. Acest lucru te va ajuta sa fii descoperit atat pe Pinterest cat si pe Google. Adauga cuvinte cheie in numele de profil, descrierea profilului, titlurile de bord si descrierile de bord.

Umple board-urile cu continut informativ

Oamenii intra pe Pinterest pentru a cauta sa invete lucruri noi si sa cumpere diverse. Acum ca stii de ce este publicul tau interesat, gaseste un continut informativ si ia in considerare si preferintele lor. Acesta este tipul de continut care va primi mai multe pinuri si care te va ajuta sa ajungi la mai multi oameni.

Creaza board-uri care fac referire la comunitatea locala. De exemplu, daca ai un restaurant, creaza un board pentru a partaja evenimentele care au loc in zona respectiva.

Daca esti medic veterinar, ai putea impartasi un continut educational legat de sanatatea si de ingrijirea animalelor, produsele populare pentru animalele de companie si locurile de joaca pentru animale.

Continutul informativ te va ajuta sa iti extinzi raza de acoperire. In plus fata de continutul altora, ar trebui sa creezi, propriul continut. Gandeste-te la ceea ce trebuie sa stie clientii cu scopul de a aprecia serviciile pe care le furnizezi. Ce fel de educatie a clientilor este necesara in industria ta?

3

Creeaza infografice simple pentru a explica un punct sau un regulament nou. Chiar si pentru non-designeri este usor sa faci infografice cu ajutorul instrumentelor online. Poti scrie de asemenea un articol explicativ sau sa postezi un video pentru a arata cum realizezi ceva.

Partajeaza continutul tau pe Pinterest ca pin vertical. Pin-urile functioneaza mai bine la 600 x 1200 (sau mai mult) pixeli. Nu uita sa scrii o legenda bogata in informatii, pentru a obtine mai multa interactiune.

Manageriaza traficul si click-urile cu Rich Pins

Rich Pins iti permit sa incorporezi informatii de pe site-ul tau care sunt actualizate in mod dinamic pentru a incuraja conversiile clientilor. Iata ce presupun astfel de Rich Pins

  • Foloseste pin-uri de articole, daca ai un blog. Atunci cand creezi pin-uri de articole, titlul, autorul, descrierea si povestea vor fi trase automat in pin. Acest lucru incurajeaza pinnerii sa apese click si sa salveze pin-ul tau.
  • Foloseste pinuri de produse daca vinzi ceva pe site-ul tau. Numele produsului si informatiile legate de pretul lui vor fi trase in Pinterest automat. Acest lucru il ajuta pe cumparator sa se conecteze cat mai rapid la site-ul tau.
  • Ai posibilitatea sa creezi un pin care include o harta, o adresa si un numar de telefon. Acest lucru este perfect pentru partajarea locatiei afacerii tale. Incearca sa faci un board despre orasul tau sau despre o anumita strada. Poti sa share-uiesti pin-uri de loc pentru mai multe locuri pe care vrei sa le marchezi.

5

Fii gata sa interactionezi

Daca distribui informatii, publicul va putea pune intrebari. Poate ca vei gasi in cautarile tale si alti oameni care impartasesc informatii asemanatoare pe board-ul lor.

Raspunde-le la comentarii si adauga propriile tale ganduri in acestea. Aceasta este o modalitatate de a te conecta intr-un mod mult mai personal cu clientii tai.

In concluzie

Crearea unui profil Pinterest si completarea acestuia cu continut informativ este primul pas pentru a dobandi clienti noi pentru afacerea ta. Insa, pentru a obtine beneficiile reale ale platformei, ai nevoie sa construiesti un ceva bun de urmarit.

Poti realiza acest lucru cu consistenta. Stabileste un program de postari si planifica continutul in avans, poti folosi instrumente de planificare pentru a te asigura ca totul merge ca la carte.

Vei dori, de asemenea, sa verifici Pinterest analytics pentru a vedea modul in care evolueaza continutul tau. Una indiciu concludent este audienta. Afla daca ajungi la publicul tinta si daca ai continutul pe care ei il prefera. Foloseste toate aceste informatii pentru a ajusta strategia si de a merge mai departe cu succes.

Nu uita ca imi poti scrie pe andreea.lada@anandapr.ro daca ai nevoie de o strategie pe aceasta retea sociala.

Andreea Lada
Andreea Lada

Andreea Lada lucreaza de 7 ani in marketing si comunicare, cu expertiza in domeniile de sanatate, lifestyle, horeca si corporate. Este fondatarea agentiei de comunicare, ANANDA PR si ONG-ului Școala Iubirii.