ANANDA PR | Cum sa folosesti grupurile de pe Facebook pentru afacerea ta
marketing, tips, facebook, groups, grupuri facebook, SEO
3308
post-template-default,single,single-post,postid-3308,single-format-standard,edgt-cpt-1.0.2,ajax_fade,page_not_loaded,,homa-ver-1.4.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.7.4,vc_responsive

Cum sa folosesti grupurile de pe Facebook pentru afacerea ta

Vrei sa folosesti grupurile de pe Facebook pentru cresterea afacerii tale?

 

Nu stii cum ai putea sa promovezi produsele si serviciile tale pe aceste grupuri?

 

Fie ca alegi sa creezi un grup pe Facebook sau sa te alaturi unuia care este administrat de alta persoana, te poti folosi la fel de oportunitatea de a te promova si de a obtine noi clienti.

 

Vei afla in acest articol, cum exact sa folosesti grupurile de pe Facebook pentru a creste afacerea ta.

 

De ce ar trebui sa folosesc aceste grupuri?

 

Grupurile de pe Facebook reunesc persoane care au un interes comun. Cand te alaturi unui grup care este alcatuit din persoane care se potrivesc cu publicul tau vizat, vei avea mai multe oportunitati de a imbunatati gradul de constientizare cu privire la tine si afacerea ta.

 

Pentru a dezvalui aceste oportunitati, trebuie doar sa tastezi un cuvant cheie sau un subiect in caseta de cautare din meniul din dreapta al paginii grupului.

 

Vei vedea ca oamenii pun multe intrebari in interiorul grupurilor. Gaseste intrebarile care iti vor permite sa demonstrezi abilitatile tale profesionale in domeniu. Poti sa raspunzi la intrebari, sa distribui o postare de pe blog utila sau chiar sa mentionezi propriile produse si servicii.

 

Cum gasesc grupurile potrivite?

 

Gandeste-te la grupurile conduse de alte persoane ca la mini-comunitati. Exista un grup pentru aproape orice si te poti alatura la pana la 6.000 de grupuri. Ca sa te alaturi unui grup de persoane de pe Facebook si sa interactionezi zilnic cu alti membri, trebuie sa urmezi cativa pasi simpli.

 

Intra in contul personal de Facebook si selecteaza Grupuri in partea stanga a paginii de pornire in sectiunea Explorare.

 

1

 

 

Dupa ce faci click pe Grupuri, vei fi trimis automat la pagina de destinatie Discover Groups. Acesta este locul in care Facebook sugereaza grupuri pe baza unor criterii precum paginile pe care le-ai placut, grupurile pe care prietenii tai sunt membri si asa mai departe. De asemenea, Facebook iti permite sa vezi care dintre prietenii tai sunt deja membri ai grupurilor sugerate.

 

2

 

Vei descoperi atat grupuri publice cat si grupuri private.

 

Fa click pe orice grup pentru a afla mai multe despre el, citeste-i descrierea pentru a intelege misiunea lui. Asigura-te ca te potrivesti grupului inainte de a cere permisiunea sa te alaturi.

 

Multi proprietari de grup vor posta, de asemenea, reguli specifice pentru angajarea in interiorul grupului. Regulile sunt adesea postate in zona Descriere sau intr-un post care a fost fixat in partea de sus. Este important sa citesti regulile, astfel incat sa nu fii blocat de grup.

 

De ce sa creez un grup pe Facebook?

 

In timp ce te inscrii in grupuri pe Facebook gestionate de altii iti poti promova marca si afacerea, dar trebuie sa joci dupa regulile altor persoane. Gestionarea unui grup propriu iti permite sa controlezi intreaga experienta de grup si sa folosesti  grupul pentru un anumit scop.

 

Inainte de a incepe sa construiesti  grupul pe Facebook, trebuie sa decizi de ce si cum vei utiliza grupul.

 

Creeaza o comunitate in jurul produselor sau serviciilor tale.  Multe grupuri sunt create de companii ca un bonus atunci cand cineva isi cumpara produsul sau serviciul. Crearea de comunitati in jurul produselor si serviciilor pe care le vinzi face ca membrii sa se simta exclusivi si ofera o zona in care pot obtine ajutor suplimentar si instruire de la tine.

 

Crearea grupui tau

 

Fa click pe Creati un grup pe pagina principala a grupului, in partea stanga a profilului tau personal Facebook. Vei vedea apoi o caseta in care vei putea da un nume grupului, adauga persoane si seta nivelul de confidentialitate al grupului.

 

Va trebui sa adaugi cel putin o persoana in grupul tau inainte de-l crea. Alege pe cineva care stie ca ai creat grupul, dar il vei pastra sub acoperire pana cand esti gata sa-l lansezi.

 

Ne poti contacta oricand pentru mai multe informatii si sfaturi personalizate.

 

Andreea Lada
Andreea Lada

Andreea Lada lucreaza de 7 ani in marketing si comunicare, cu expertiza in domeniile de sanatate, lifestyle, horeca si corporate. Este fondatarea agentiei de comunicare, ANANDA PR si ONG-ului Școala Iubirii.