ANANDA PR | Cum să folosești conținutul și metodele de vânzare online ca să ai mai mult profit
marketing, SEO, tips, traffic, online, webinar, sales
3281
post-template-default,single,single-post,postid-3281,single-format-standard,edgt-cpt-1.0.2,ajax_fade,page_not_loaded,,homa-ver-1.4.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.7.4,vc_responsive

Cum să folosești conținutul și metodele de vânzare online ca să ai mai mult profit

Scopul final al tuturor tehnicilor de marketing este de a genera vânzări.

Toata lumea își dorește ca brandul său să creeze trafic și vânzări. Vânzările sunt obiectivul final al fiecărei afaceri. Mediul online a acaparat piața de vânzări și astfel tehnicile s-au adaptat.

Vei afla în acest articol, răspunsurile la cele mai importante întrebări cu privire la acest subiect.

 

De ce apelăm la metodele de vânzare online?

 

Conform unui studiu de feedback, 63,4 la sută dintre companiile care folosesc de tehnici de vânzare sociale au raportat o creștere a vânzărilor de la an la an, comparativ cu doar 41,2 la suta dintre firmele care nu fac acest lucru.

 

Ce înseamnă metodele de vânzare online?

 

Vânzarea socială sau online înseamnă în esență că ar trebui să te folosești de metode din social media. Atribui conținut relevant, răspunzi la întrebări și porți conversații cu utilizatorii de internet. Pentru ca vânzarea pe internet să fie eficientă, trebuie să urmărești  un singur lucru-să te asiguri că potențialii tăi clienți răspund eforturilor tale.

 

La început, acest lucru înseamnă că ar trebui să reușești să obții comentarii la o postare. Pe termen lung, te poți gândi la a primi răspuns la un e-mail sau chiar să programezi o conversație telefonică.

 

Ce fel de conținut  ajută la vânzarea online?

 

Pentru a genera vânzări, conținutul tău trebuie să fie util și să aibă în vedere nevoile clienților tăi.

 

Iată câteva idei de ce ai putea include în planul tău:

 

  • Instrucțiuni pentru probleme comune în industria în care activezi
  • Pagini cu întrebări frecvente
  • Explicații despre cum să folosești produsul sau serviciul vândut de tine
  • Conținut video (chiar dacă este doar ceva înregistrat cu telefonul mobil)
  • webinarii
  • Informație șocantă sau surprinzătoare care îi face pe oameni să ia măsuri

Webinarii

 

Webinariile îți permit să răspunzi întrebărilor în timp real. Poți depășii instantaneu obstacolele din calea vânzării. Pentru a găzdui un webinar, poți  folosi software, cum ar fi ClickMeeting, care face toate lucrurile grele pentru tine.

 

Clickmeeting

 

Ce faci după ce generezi trafic?

 

Înțelegi cum să utilizezi conținutul și mediile sociale pentru a genera trafic și continui acest proces. Acum este momentul să transformi acești clienți în vânzări.

 

Începe prin a înțelege mai multe despre oportunitățile tale. Google Analytics este minunat în acest sens, dar nu dezvăluie suficiente informații despre perspectivele tale individuale pentru a te ajuta să dezvolți o relație cu aceștia.

 

Pentru a vă îmbunătăți serviciul Google Analytics în scopuri de vânzare socială, poți instala Leadfeeder, care funcționează pe lângă instrumentele Google pentru a dezvălui date referitoare la vizitatorii anonimi ai site-ului tău.

 

Cum fiecare afacere este diferită și are nevoie de metode personalizate de abordare, ne poti contacta oricand.

 

 

Andreea Lada
Andreea Lada

Andreea Lada lucreaza de 7 ani in marketing si comunicare, cu expertiza in domeniile de sanatate, lifestyle, horeca si corporate. Este fondatarea agentiei de comunicare, ANANDA PR si ONG-ului Școala Iubirii.