ANANDA PR | Cum să crești veniturile companiei tale cu ajutorul campaniilor de marketing de automatizare
venituri, SEO, marketing, promovare
3260
single,single-post,postid-3260,single-format-standard,edgt-cpt-1.0.2,ajax_fade,page_not_loaded,,homa-ver-1.4.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.7.4,vc_responsive
what-is-a-marketing-strategy

Cum să crești veniturile companiei tale cu ajutorul campaniilor de marketing de automatizare

 

Cauți modalități de a crește veniturile afacerii tale?

Dacă ai, spre exemplu, o persoană care tocmai s-a înscris să primească notificări de la afacerea ta și vrei să o transformi de la un utilizator de pagină, la un consumator loial, ai nevoie de câțiva pași de urmat. Ea a văzut postările tale de pe social media și a decis să verifice site-ul tău. I-a plăcut conținutul și a vrut mai mult, așa că decide să se aboneze la newsletter-ul tău de e-mail.

 

Nu o poți câștiga doar cu tactici vechi și tradiționale de marketing. Aceste strategii au devenit mai puțin eficiente în această epocă digitală.

 

Dacă vrei să transformi un utilizator într-un client, trebuie să înțelegi nevoile acestuia și să personalizezi strategia de marketing. Vei afla în acest articol, care sunt principale 3 aspecte la care să fii atent.

 

1. Seria de bun venit

 

Un e-mail de bun venit este foarte important pentru primirea unui nou abonat. Este o primă conversație prietenoasă între tine și abonatul tău nou.

 

O serie de e-mailuri de bun venit va ajuta la crearea unei impresii pozitive despre afacerea ta. E-mailul de bun venit ar trebui să includă ceva valoros pentru un nou abonat, care să îi permită să știe ce să facă în continuare. Un e-mail de bun venit poate educa abonații despre produsele sau serviciile tale.

 

Mai jos este un exemplu de e-mail care te conduce la următorii pași pe care vrei să-i parcurgă utilizatorul.

 

SEMrush-1

 

Urmărorul e-mail va conține date mai complexe.

 

SEMrush-2

 

În cel de-al treilea mail, poți oferi un demo gratuit.

 

SEMrush-32. Coșuri de cumpărături cu comenzi nefinalizate

 

Majoritatea coșurilor de cumpărături din mediul online nu sunt finalizate cu o comandă. În calitate de comercianți, trebuie să ne ocupăm de situația îngrozitoare a coșului de cumpărături abandonat. Oamenii salvează produsele în coșul de cumpărături și le abandonează înainte de cumpărare. Ei nu sunt pregătiți să cumpere în acel moment.

 

Automatizarea te va ajuta să trimiți un e-mail către acești potențiali cumpărători (în funcție de locul în care se află în călătoria de cumpărare a clientului) și să le soliciți să-și finalizeze comanda. Poți trimite o serie de e-mailuri (până la trei e-mailuri) cu linii de subiect unice și creative.

 

3. E-mail de aniversare

 

Când spui cuiva „La mulți ani”, îl face să se simtă special. De aceea, e-mailurile de ziua de naștere au o rată de tranzacție mai mare cu 481% decât e-mailurile promoționale.

 

Toți așteptăm cadouri și surprize de ziua noastră de naștere. Oferă astfel clienților un cadou special, transport gratuit sau alte beneficii de ziua lor de naștere. Vor aprecia foarte tare acest lucru.

 

 

Te întrebi cum o să-ți amintești de toate zilele de naștere? Nu trebuie să o faci tu. Automatizarea va avea grijă de asta. Aceasta ține evidența zilei de naștere a fiecărui client și îi trimite un e-mail cu o ofertă specială.

 

Automatizarea poate fi o adevărată schimbare în bine pentru afacerea ta. Aceasta poate juca un rol-cheie în transformarea unui simplu utilizator de internet într-un client plătitor, astfel încât ar trebui să te gândești serios la implementarea ei chiar de astăzi. Pentru sfaturi personalizate afacerii tale, ne poți contacta oricând.

 

 

Andreea Lada
Andreea Lada

Andreea Lada lucreaza de 7 ani in marketing si comunicare, cu expertiza in domeniile de sanatate, lifestyle, horeca si corporate. Este fondatarea agentiei de comunicare, ANANDA PR si ONG-ului Școala Iubirii.