ANANDA PR | Cum sa cresti traficul site-ului tau utilizand Pinterest
pinterest, anandapr, cum cresti traficul pe site prin pinterest,
2587
post-template-default,single,single-post,postid-2587,single-format-standard,edgt-cpt-1.0.2,ajax_fade,page_not_loaded,,homa-ver-1.4.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.7.4,vc_responsive

Cum sa cresti traficul site-ului tau utilizand Pinterest

Esti in cautare de ponturi pentru a-ti imbunatati strategia de marketing pe Pinterest? Vrei sa ai pin-uri accesate cat mai mult?

Pentru a genera legaturi, conversii si vanzari pe Pinterest, pin-urile tale trebuie sa transmita mai mult decat un simplu like si un minimal repin.

Descopera in acest articol cum sa creezi pin-uri care sa ii determine pe utilizatori sa iti acceseze site-ul.

Pasul 1- Combina imagini din care sa realizezi o poveste

Povestile incita emotiile la nivel psihic, starnind curiozitatea si intrigand. Imaginile ajuta la conversia primei impresii intr-o emotie puternica, de aceea este nevoie de continut de calitate si de pin-uri pentru promovarea brandului.

cv-pinterest-storytelling-pin

Imaginile potrivite il vor face pe utilizator sa se intrebe „Hey, ce vrea sa spuna?”. Odata captata atentia, ar trebui indusa ideea de a da click pe adresa site-ului pentru a continua povestea.

Cele mai multe imagini contin fotografii cu drepturi de autor, de aceea utilizatorii le ocolesc. Pentru a iesi in evidenta foloseste imagini de buna calitate care transmit exact descrierea postarii. Infograficele sunt instrumente perfecte pentru storytelling. Colajele pe o anumita tema (de exemplu folosind motivul marinaresc) incita imaginatia si determina utilizatorul sa creioneze in minte propria versiune.

Pasul 2 – Call to Action cu design vizual

Foloseste pin-urile ca si butoane de call-to-action, prin simplul click utilizatorul va ajunge direct pe siteul tau. Creeaza un design atractiv in care sa folosesti elemente grafice ce arata ca si butoane (de exemplu „Cumpara acum!” sau „Incearca acum!” ) pentru ca oriunde va da click, pin-ul va functiona in intregime si il va conduce catre platforma ta online. Imaginea trebuie sa contine un text bine definit si elemente grafice de calitate.

cv-pinterest-pin-with-call-to-action

Pasul 3 – capteaza atentia cu promisiunea ca le vei arata mai mult

Curiozitatea este cuvantul cheie. Ori de cate ori creezi un pin, intreaba-te daca starneste interesul de a afla mai multe sau daca doar exprima „heeey… am postat si eu ceva la nimereala!”. Sunt cateva moduri prin care poti atrage atentia: prin titlu, prin descriere sau prin textul prezent in imagine. Pe oricare o folosesti, asigura-te ca te tii de promisiune si dezvaluie oamenilor mai mult. Oamenii vor deschide pin-ul tau cu o oarecare asteptare, asa ca nu le insela asteptarile. Foloseste pin-ul ca un tablou dupa care ascunzi in secret. Odata atins, se intoarce ca un perete mobil satisfacand curiozitatea utilizatorului. Fa-l sa exclame „wow!”

cv-pinterest-curiosity-gap-pin

Pasul 4 – oamenii sunt captati de a nu pierde din vedere o promotie in mediul online

Creaza un o idee de urgentare a timpului de a da click pe pin-ul tau, fraze precum „mai sunt 2 zile de promotii!” sau „editie limitata!”, care starnesc curiozitatea utilizatorului. Fa cunostinta cu un nou limbaj din mediul online – FOMO – the fear of missing out. Sub efectul magic al FOMO, oamenii vor achizitiona mai repede un produs sau vor profita mai repede de o promotie pentru ca nu vor sa piarda aceasta oportunitate de a castiga ceva.

cv-fomo-pin

In concluzie

In concluzie, vrei ca pin-urile tale sa fie apreciate si sa conduca mai departe spre website. Pinteres este una din cele mai puternice retele de socializare generatoare de trafic pentru magazinele online si de asemenea, pentru magazinele mici. Dar iata si un minus – Pinterest abunda de oferte si campanii promotionale – fapt ce instiga la un plus de creativitate.

Nu uita primul pas de succes: creeaza pin-uri care sa atraga cat mai multe click-uri, fie ca este vorba de un titlu atragator, o imagine sau chiar un cuvant cheie folosit in descriere!

Daca ai nevoie de o strategie personalizata pentru gestionarea retelei de Pinterest pentru brandul tau, nu ezita sa ma contactezi.

Andreea Lada
Andreea Lada

Andreea Lada lucreaza de 7 ani in marketing si comunicare, cu expertiza in domeniile de sanatate, lifestyle, horeca si corporate. Este fondatarea agentiei de comunicare, ANANDA PR si ONG-ului Școala Iubirii.