ANANDA PR | Cum poti ajunge la publicul tinta vizat prin anunturile Facebook?
Facebook a redus si mai mult cresterea organica a brandurilor si a editorilor din fluxul de stiri pentru a sublinia actualizarile prietenilor si ale familiei.
reclamele Facebook, anunturile Facebook, utilizatori pe Facebook,
2656
post-template-default,single,single-post,postid-2656,single-format-standard,edgt-cpt-1.0.2,ajax_fade,page_not_loaded,,homa-ver-1.4.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.7.4,vc_responsive

Cum targetezi audienta in reclamele Facebook?

Facebook a redus si mai mult cresterea organica a brandurilor si a editorilor din fluxul de stiri pentru a sublinia actualizarile prietenilor si ale familiei.

Se intelege de ce publicarea de continut de catre utilizatori pe Facebook va ajuta la crearea unui continut care este mult mai probabil sa atraga un angajament, sub forma unor aprecieri, share-uri si comentarii. Dar bazandu-va doar pe utilizatori pentru a va partaja continutul nu este cea mai sigura strategie.

Aveti nevoie sa va extindeti si sa atrageti noi clienti – si, de asemenea, aveti nevoie sa aduceti inapoi persoanele care v-au vizitat site-ul cu putin timp in urma, dar nu l-au mai utilizat de atunci.

Daca inca nu ati facut aceste lucruri, probabil este timpul sa incepeti sa folositi Reclamele Facebook.

Mai mult de un miliard de oameni se conecteaza la Facebook in fiecare zi. Inclusiv clientii vostri. In timp ce cresterea organica este in continua scadere, Facebook are un numar uluitor de optiuni pentru a va asigura ca publicul tinta ales vede continutul postat.

Multi oameni au încercat Reclamele Facebook si le-au declarat un esec total. Targetarea pe platforma poate fi complexa pentru incepatori. Dar, daca se obtine o rata destul de mare de clic, anunturile Facebook sunt destul de ieftine.

Targetarea demografica de baza va va afisa anunturile Facebook in functie de elemente precum locatia, varsta si sexul. Dar, se pot adauga interese si comportamente, astfel incat sa va puteti asigura ca ajungeti la persoanele care sunt mai realmente interesate de produsul sau serviciul pe care il vindeti.

Ca in cazul oricarui anunt directionat, exista pericolul ca acesta sa vizeze fie un public prea larg, fie unul mult prea specific. Ultimul lucru pe care doriti sa il faceti este sa investiti bani in campaniile care nu sunt optimizate. (Si, desigur, este de asemenea important sa va asigurati ca anunturile Facebook sunt cu adevarat  uimitoare!)

Echipa WordStream a pus laolalta toate informatiile care combina fiecare optiune de targetare a anunturilor de Facebook intr-un singură ilustratie spectaculoasa.

Va recomand sa o cititi cu atentie, iar atunci cand realizati urmatoarea reclama pe Facebook sa o aveti in fata si sa o consultati.

Ultimate-Facebook-Ad-Targeting-Cheat-Sheet-Infographic-wordstream

Iti stam la dispozitie cu analize si recomandari personalizate. Nu ezita sa ne scrii!

Andreea Lada
Andreea Lada

Andreea Lada lucreaza de 7 ani in marketing si comunicare, cu expertiza in domeniile de sanatate, lifestyle, horeca si corporate. Este fondatarea agentiei de comunicare, ANANDA PR si ONG-ului Școala Iubirii.