ANANDA PR | Cum poți adăuga întrebări calificate la anunțurile tale de pe Facebook
3580
post-template-default,single,single-post,postid-3580,single-format-standard,edgt-cpt-1.0.2,ajax_fade,page_not_loaded,,homa-ver-1.4.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.7.4,vc_responsive

Cum poți adăuga întrebări calificate la anunțurile tale de pe Facebook

Folosesti reclamele pe Facebook?

Îți dorești să afli mai multe despre persoanele care se înscriu pentru ofertele tale?

Anunțurile principale de pe Facebook au adăugat acum comercianților întrebări personalizate pentru a dezvălui tendințe valoroase în preferințele consumatorilor.

În acest articol, vei descoperi cum să adăugi întrebări personalizate anunțurilor tale principale de pe Facebook.

De ce să folosești întrebări în anunțurile principale?

Potrivit tendințelor digitale, mai mult de 50% dintre utilizatorii Facebook se conectează la site numai de pe telefonul mobil. Prin urmare, atunci când îți difuzezi campaniile ai nevoie de o pagină de destinație foarte bună pentru conversia mobilă. Cu cât încarci mai mult site-ul tău web, cu atât mai multe persoane vor abandona pagina ta fără a se înscrie.

Anunțurile principale pe Facebook oferă o metodă opțională de conectare mobilă care îți permite să generezi potențiali clienți fără a utiliza o pagină de destinație a site-ului web. Când utilizatorii fac clic pe un anunț principal, nu trebuie să introducă informațiile de contact în formular; Facebook își completează formularul pentru a le folosi datele din profilul lor personal.

Poți personaliza formularul tău principal, cu întrebări, cu răspunsuri multiple și cu răspuns deschis. Colectarea acestor informații te ajută să afli mai multe despre abonații tăi ceea ce înseamnă că vei știi cum să-i atragi, dar și să-i menții.

Crearea unei campanii de anunțuri principale pe Facebook apelând la un sondaj este simplă. Iată cum să începi.

1. Creează o campanie de anunțuri

În Managerul de anunțuri Facebook, fă clic pe Creare campanie. Apoi alege obiectivul „Generare lead” și apasă clic pe „Continuați”.

Acum alege publicul țintă. Ai posibilitatea să alegi dintre segmentele tale de public personalizate, direcționarea detaliată sau o combinație a celor două. Publicul auditoriu poate fi compus din persoane care au vizitat site-ul tău Web pentru a se angaja în activitățile tale de pe Facebook.

Cui vizezi anunțurile tale, depinde de canalul de marketing. Când vizezi o audiență asemănătoare, vei ajunge la noi clienți potențiali, mai ales dacă publicul sursă este alcătuit din clienții tăi.

Cu toate acestea, este în general mai ieftin să achiziționezi clienți prin vizarea persoanelor care cunosc deja afacerea ta. De exemplu, arăți anunțurile tale unui public particularizat de vizitatori ai site-urilor web.

Indiferent dacă decizi să direcționezi anunțurile publicului personalizat sau nu, poți oferi, de asemenea, o direcționare detaliată prin intermediul demografiei utilizatorilor, a intereselor și a comportamentelor.

 2. Creează design-ul anunțului

Pasul următor este să configurezi reclama. Pentru formatul de anunț, opțiunile tale sunt : Carusel, Imagine unică, Video unic sau Slideshow. Pentru această campanie de generare lead, îți sugerăm să alegi formatul unic de imagine sau un singur anunț video. Apoi, încarcă imaginea sau videoclipul pe care îți dorești să-l utilizezi pentru anunț și completează detaliile reclamei (titlu, text, etc.).

3. Adaugă întrebări personalizate la formularul principal

Acum ești pregătit să creezi formularul pe care utilizatorii îl vor vedea când dau clic pe anunțul tău. Derulează în jos pe pagină și apasă clic pe butonul „Formă nouă”.

În partea de sus a ferestrei „Create Form”, poți configura un ecran de întâmpinare, care este opțional. Ecranul de întâmpinare înlocuiește cartea de context a anunțului principal, o funcție importantă care îi ajută pe agenții de marketing să-și îmbunătățească calitatea de clienți potențiali.

Datorită procesului de înscriere care este foarte accesibilă pentru formularele de lead, agenții de publicitate folosesc acest ecran pentru calificări suplimentare înainte ca utilizatorii să trimită datele. Poți folosi ecranul de întâmpinare pentru a permite oamenilor să știe ce vor primi atunci când își vor furniza informațiile de contact (un apel de la un agent de vânzări, un agent de ajutor gratuit etc.).

În secțiunea ,,Întrebări”, specifică informațiile pe care dorești să le soliciți utilizatorilor să le furnizeze. De obicei, vei solicita numele și adresa de e-mail a unui utilizator și, eventual, un număr de telefon. Reține că utilizatorii nu trebuie să introducă aceste informații în formular; Facebook îl completează automat cu datele din profilurile personale.

În următoarea parte a formularului principal, furnizează o legătură cu politica de confidențialitate a companiei tale. Acest lucru este necesar pentru anunțurile principale.

Ultima secțiune este ecranul de mulțumire. Odată ce utilizatorii au completat formularul, poți utiliza ecranul de mulțumire pentru a solicita utilizatorilor să viziteze site-ul tău sau să furnizeze informații suplimentare.

Dacă îți dorești să afișezi anunțul într-o anumită limbă, apasă clic pe fila ,,Setări” din partea de sus a ferestrei. Apoi alege limba pe care îți dorești să o utilizezi din lista derulantă.

Când ești mulțumit de formularul tău, apasă clic pe ,,Terminare” din partea dreaptă sus a ferestrei ,,Creați formular”. Atunci ești cu adevărat pregătit să îți difuzezi campania.

4. Descarcă lead-ul

Odată ce ai adunat datele, le poți descărca ca fișier CSV.
Pentru a obține mai multe din anunțurile tale principale, poți conecta anunțurile la software-ul de marketing prin e-mail. Această integrare îți va permite să trimiți e-mailuri de întâmpinare instantanee către potențialii clienți și să efectuezi follow-up-uri de marketing prin e-mail, pe măsură ce utilizatorii îți vizitează canalul.

Când rulați anunțuri pe Facebook, adăugarea de întrebări personalizate la formularul de lead îți va permite să colectezi informații mai specifice despre persoanele care se înscriu. Cu aceste date, vei putea să te potrivești mai bine cu cerințele viitoare ale publicului.

Andreea Lada
Andreea Lada

Andreea Lada lucreaza de 7 ani in marketing si comunicare, cu expertiza in domeniile de sanatate, lifestyle, horeca si corporate. Este fondatarea agentiei de comunicare, ANANDA PR si ONG-ului Școala Iubirii.