ANANDA PR | Cele mai eficiente 6 metode de Email Marketing
Anul trecut, numarul emailurilor primit a avut un total de peste 205 miliarde de euro.
metode de email marketing, email marketing, emailurile scurte, email particular
2740
single,single-post,postid-2740,single-format-standard,edgt-cpt-1.0.2,ajax_fade,page_not_loaded,,homa-ver-1.4.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.7.4,vc_responsive
email

Cele mai eficiente 6 metode de Email Marketing

Exista un motiv intemeiat pentru care casuta ta de email este in continuare plina. Email marketing-ul chiar functioneaza. Iar companiile devin din ce in ce mai destepte pentru a se asigura ca fiecare mesaj este citit.

Studiul McKinsey arata ca email marketing-ul este de 40 de ori mai eficient in atragerea de noi clienti decat Twitter si Facebook impreuna. Chiar daca are ceva ani in spate si lucrurile s-au mai schimbat in ceea ce priveste social media, in continuare email marketing-ul este un canal extrem de eficient de promovare.

Screenshot_2

Astazi este cea mai buna zi pentru a face email marketing

Cu siguranta ai mai auzit acest lucru. Imagineaza-ti pe cineva care te intreaba care este cea mai buna zi pentru a trimite emailuri?

„Ok”, te gandesti. „Sa vedem…”

N-ar putea fi luni, pentru ca oamenii se recupereaza dupa weekend, n-ar putea fi vineri, pentru ca oamenii se pregatesc pentru weekend, si nici miercuri si joi pentru ca oamenii sunt concentrati pe serviciu.

Si vei ajunge la concluzia ca marti este ziua eficienta in care poti trimite emailuri.

In raportul HubSpot’s Science of Email, specialistii urmaresc impactul pe care il are deschiderea de emailuri in functie de ziua saptamanii.

Screenshot_3

Pe majoritatea listelor, marti este cea mai proasta zi pentru a trimite emailuri. De fapt, joia, vinerea si chiar weekend-ul au depasit restul saptamanii. Ar trebui sa testezi singur care este ziua favorabila pentru ca fiecare lista este diferita.

Poti trimite un email particular o singura data

Petreci ore scriind emailuri care speri sa genereze vanzare. Este minunat, insa rata emailurilor de deschidere este intre 10-30%. Sa spunem ca este foarte bine ca 30% din lista ta ti-au vazut mesajul, insa nu uita ca i-ai pierdut pe restul de 70%.

Iata o tactica pe care o poti testa:

Pasul 1: Trimite acelasi email, dar schimba subiectul in unul nou; 

Pasul 2: Trimite un email cu o saptamana mai tarziu doar oamenilor care nu ti-au deschis emailul.

Simplu si foarte folositor!

Screenshot_4

Si asa arata dupa cel de-al doilea mail:

Screenshot_5

Scrie emailurile scurte

Ce fac vizitatorii si cat de mult sunt dispusi sa citeasca despre ceea ce le comunici? Nu este ca si cum lungimea paginii tale depinde de vizitatori si de prospecti. Nu este vorba despre a alege un anumit stil al paginii si de a insera un text sau de a copia alte newslettere si texte si de a le insera acolo. Ideea este sa scrii cat mai scurt si la obiect si sa inserezi linkurile spre care vrei sa-i directionezi de cel putin trei ori.

Pastreaza-ti subiectul mesajului cat mai scurt


Asigura-te ca articolul tau poate fi deschis pe orice smartphone. Nu lungi subiectul newsletterului mai mult de 25-30 de caractere. Studiul de mai jos releva ca in februarie 2015 marimea textului a afectat rata de conversie a mesajului:

Screenshot_6

Dezabonarile sunt rele


Unii marketeri se lauda cu dezabonatii lor, acest lucru este asemanator cu cel al dezabonatilor pe paginile de Facebook. Acest numar de dezabonari nu este un capat de lume si nici extrem de relevant, cat timp se mentine in rate micute.

Screenshot_7

Email marketingul ar trebui branduit?

Ar trebui ca email marketing-ul sa arate frumos? Nu mereu. Chiar am facut un test in care nu am folosit logo sau culori si conversia a fost foarte buna.

Email marketingul este incredibil de folositor. Este puternic, ieftin si usor de implementat. Sper ca dupa ce ai citit acest articol sa nu consideri aceste metode ca fiind universal valabile. Testeaza si vezi ce este mai bun pentru audienta ta, ce merge si ce conteaza pentru ea.

 

Iti stam la dispozitie cu strategii personalizate pentru brandul tau. Trimite-ne un mail si intreaba-ne mai multe.

Andreea Lada
Andreea Lada

Andreea Lada lucreaza de 7 ani in marketing si comunicare, cu expertiza in domeniile de sanatate, lifestyle, horeca si corporate. Este fondatarea agentiei de comunicare, ANANDA PR si ONG-ului Școala Iubirii.