ANANDA PR | Află cum se utilizează filmulețele live pentru a genera vânzări
3453
single,single-post,postid-3453,single-format-standard,edgt-cpt-1.0.2,ajax_fade,page_not_loaded,,homa-ver-1.4.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.7.4,vc_responsive
cropped-view-of-hands-typing-on-laptop_1262-3196

Află cum se utilizează filmulețele live pentru a genera vânzări

Te întrebi cum te poate ajuta un video live să câștigi bani?

Cauți modalități de a crește rentabilitatea investiției prin videoclipuri live?

În acest articol, vei descoperi 6 moduri de a atrage potențialii clienți și de a stimula vânzările utilizând videoclipuri live.

# 1: Generează rezultate prin intermediul teasere-lor și îndemnurilor

Popularitatea unui video live face o modalitate excelentă de obține rezultate. Pentru a atrage potențialii clienți, promovează videoclipul live cu un titlu atrăgător sau un subiect atrăgător. Apoi, pe măsură ce acoperi subiectul din videoclip, structurează prezentarea, astfel încât aceasta să conducă spectatorii în canalul de marketing și de vânzări și profită de interacțiunea pe care o oferă videoclipurile live.

Atunci când structurezi un videoclip live, dorești ca spectatorii să rămână până la sfârșitul perioadei în care îți prezinți în mod obișnuit produsul sau serviciul. De exemplu, pe măsură ce introduci subiectul videoului live, explică ce intenționezi să discuți. Dar undeva în introducere, spune ceva de genul: „Dacă veți urmări videoul până la final, vă voi spune cele 10 secrete ale mele pentru…”, deoarece această promisiune îi va atrage pe spectatori să te urmărească.

Îndeamnă publicul să răspundă prin intermediul unui chat live. Poți să spui: „Scrie” dacă ești încântat de acest videoclip! sau „scrie Sunt interesat” dacă vrei să afli mai multe despre această ofertă”.


Acesta este un „așa nu” pentru majoritatea canalelor de vânzare. Dar, uneori, cel care face un video live uită să ofere telespectatorilor o reducere sau o promovare specială. Aceste stimulente sunt importante deoarece filmul vinde produse online mai bine decât imaginile. 

#2. Oferă reduceri și promoții în timpul videoclipului live

De exemplu, la sfârșitul videoclipului Facebook Live, Chalene Johnson oferă o reducere pentru telespectatorii care își cumpără revista PUSH:


Nu numai că o ofertă recompensează telespectatorii, dar și exclusivitatea îi atrage.

# 3: Plasează o înregistrare a videoclipului live

Atunci când creezi un videoclip live care vinde un produs sau un serviciu, probabil că vei umple videoclipul cu informații valoroase. De ce să nu transformi ulterior videoclipul live în propriul produs și să obții mai mulți bani?

Pentru a reutiliza conținutul video, ai nevoie de software și de timp pentru a edita videoclipul. Utilizatorii de Mac au acces la iMovie, care vine cu MacOS. Atât utilizatorii MacOS cât și Windows pot edita video utilizând un instrument precum HitFilm Express.


Pentru a anima videoclipul, poți adăuga înregistrările editate într-o bibliotecă de conținut digital pe care numai utilizatorii plătitori le pot accesa. Pentru a vinde conținutul ca produs de comerț electronic, poți crea un magazin online cu un serviciu precum BigCommerce, Magento sau Shopify.

# 4: Plasează produsele prin demonstrație live

Nu trebuie să aștepți până la sfârșitul unui video live pentru a-ți vinde produsul. Adesea, cel mai bun moment pentru a vinde produsul este atunci când ai atenția publicului în timpul prezentării filmulețului live.

Demo-urile despre produse reprezintă o modalitate excelentă de a oferi sfaturi utile și informații. Pentru a vedea un exemplu bun de demo, verifică videoclipurile live de pe pagina de Facebook de la Benefit Cosmetics.

# 5: Impune o taxă pentru accesul la un eveniment video live

Când majoritatea oamenilor se gândesc la evenimente de video live, le vine în minte un singur cuvânt: gratuit. Cu toate acestea, nu trebuie să faci evenimentul gratuit. Dacă ai o audiență suficient de mare, poți percepe o mică taxă.

În funcție de cine este publicul și de cât de bine te-ai marcat ca expert, gândește-te să plătești câțiva dolari la un eveniment. Acest te va ajuta să faci mulți bani și te vei asigura că vor participa doar cei mai implicați clienți.

Pentru a încărca un eveniment live, trebuie doar să creezi un buton de înscriere, să setezi un preț și să alegi un serviciu de redare în flux sau o rețea de distribuire a conținutului (CDN). DaCast și SproutVideo oferă aceste servicii la prețuri care se potrivesc diferitelor tipuri de companii.

# 6: Găsește afiliați sau sponsori pentru conținutul videoului live

După ce construiești un public pentru conținutul videourilor live, încearcă să câștigi bani prin intermediul afiliaților sau să ceri oamenilor să sponsorizeze un eveniment live. PolandbananasBOOKS pe YouTube include link-uri afiliate în descrierile lor video.

În cazul sponsorizărilor, promiți să menționezi sponsorul pentru publicul tău în timpul evenimentului video live. Sponsorizarea este un model comun pentru podcast-uri, magazine radio și alte tipuri de conținut. De ce nu și pentru evenimentul tău video live?

Pentru a ilustra, Lewis Howes, fondatorul emisiunii The School of Greatness podcast, are întotdeauna o mențiune de sponsorizare la începutul și la sfârșitul fiecărui episod.

Reține că trebuie să dezvălui legăturile afiliate și alte materiale sponsorizate. Spune publicului că rezervi puțin timp pentru a vorbi despre sponsorii și afiliații tăi.

Urmează aceste sfaturi pentru pentru a obține mai multe vânzări. Dacă ai și alte propuneri  împărtășește-le cu noi, iar pentru mai multe informații și sfaturi personalizate, contactează-ne pe mail.

Andreea Lada
Andreea Lada

Andreea Lada lucreaza de 7 ani in marketing si comunicare, cu expertiza in domeniile de sanatate, lifestyle, horeca si corporate. Este fondatarea agentiei de comunicare, ANANDA PR si ONG-ului Școala Iubirii.