ANANDA PR | Află cum să creezi colecțiile pe Facebook pentru a organiza conținutul salvat
3481
post-template-default,single,single-post,postid-3481,single-format-standard,edgt-cpt-1.0.2,ajax_fade,page_not_loaded,,homa-ver-1.4.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.7.4,vc_responsive

Află cum să creezi colecțiile pe Facebook pentru a organiza conținutul salvat

Probabil te întrebi cum să-ți organizezi postările pe Facebook și conținutul pe care l-ai salvat pentru a-ți economisi timpul?

În acest mod vei învăța cum să utilizezi colecțiile pe Facebook pentru a curăța și organiza conținutul salvat și pentru a avea mai ușor acces la ele.

#1.De ce să folosești formatul tip colecție pe Facebook?

Facebook îți permite să salvezi conținut (postări, evenimente, pagini și fotografii), direct din fluxul tău de știri și apoi poți accesa cu ușurință elementele salvate din meniul de navigare, din pagina de pornire. Salvarea postărilor îți permite să efectuezi conservarea conținutului în timp real. Dacă vezi un conținut, care poate fi benefic pentru tine sau pentru clientul tău, dar nu ai timp să-l analizezi pe moment sau să-l distribui, salveză-l astfel încât să poți face acest lucru mai târziu.

Salvarea conținutului te ajută, de asemenea să identifici care sunt cele mai urmărite postări. Este foarte important să fii atent la numărul de vizionări sau la aprecierile unui videoclip salvat. Dacă aprecierile și vizualizările cresc este un alt semn că acest conținut ar putea fi valoros atât pentru tine cât și pentru publicul tău.

Pentru a salva un conținut în lista de articole salvate, fă clic pe cele trei puncte din dreapta sus a oricărei postări pe Facebook din fluxul tău de știri și apoi selectează opțiunea de a salva linkul, videoclipul sau postarea.

După ce ai acumulat un grup de postări salvate, poți crea colecții individuale, pentru a organiza conținutul după subiect. Conceptul este similiar cu utilizarea folderelor, doar că acesta este mult mai practic. Poți numi colecțiile tale după bunul plac.

Clasificarea articolelor salvate după interes sau client este deosebit de utilă, dacă gestionezi medii sociale pentru mai multe pagini sau pentru mai mulți clienți.

#2.Creează colecții bazate pe diferite subiecte

După ce ai salvat o postare, este ușor să accesezi conținutul salvat. Accesează ecranul de pornire Facebook (pagina unde se află fluxul tău de știri), cauți secțiunea ,,Explorați”, pe care o găsești în stânga apoi dai clic pentru a salva. Poți accesa pagina direct la adresa www.facebook.com/saved . Pagina salvată arată tot conținutul pe care l-ai salvat pe Facebook, aranjat în ordine cronologică.

De-a lungul timpului, lista ta de articole salvate pe Facebook, poate crește la mii de postări, ceea ce face dificilă găsirea unui element pe lista lungă (mai ales pe telefonul mobil). Din fericire, Facebook oferă câteva funcții utile pentru gestionarea și organizarea conținutului salvat.

Dacă nu ai creat încă nicio colecție, vei vedea o căsuță în partea de sus a paginii salvate. Pentru a crea o colecție, fă clic pe butonul albastru + sau pe butonul ,,Noua colecție” din meniul din partea stângă. Apoi ți se va solicita să-ți numești colecția.

#3.Filtrează și gestionează elementele salvate

Una dintre cele mai simple moduri de a sorta postările salvate este de a le filtra. Pentru aceasta fă clic pe cuvântul „Toate”, se găsește în partea dreaptă, sus a listei salvate. Apoi selectează una dintre opțiunile de sortare din lista derulantă pentru a filtra rapid lista pentru un anumit tip de postare.

De exemplu, dacă ai salvat un videoclip amuzant îl poți găsi cu greu în lista ta. Dacă filtrezi conținutul îl găsești mai repede.

Facebook este un loc foarte aglomerat și să țină pasul cu volumul mare de conținut pe care îl întâlnește pe platformă este o provocare constantă.

Articolele și colecțiile salvate sunt două caracteristici simple, care te pot ajuta să urmărești postările interesante și valoroase din feed-ul tău de știri pentru referințe ulterioare. Contactează-ne pentru mai multe detalii și un plan personalizat.

Andreea Lada
Andreea Lada

Andreea Lada lucreaza de 7 ani in marketing si comunicare, cu expertiza in domeniile de sanatate, lifestyle, horeca si corporate. Este fondatarea agentiei de comunicare, ANANDA PR si ONG-ului Școala Iubirii.