ANANDA PR | 7 moduri testate prin care iti poti creste eficienta mail-urilor
3058
post-template-default,single,single-post,postid-3058,single-format-standard,edgt-cpt-1.0.2,ajax_fade,page_not_loaded,,homa-ver-1.4.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.7.4,vc_responsive

7 moduri testate prin care iti poti creste eficienta mail-urilor

Cand vine vorba de e-mail marketing, interactiunea este cheia pentru un ROI de lunga durata. Cu cat este mai interactiv mail-ul tau, cu atat va avea mai multe sanse de a fi deschis, parcurs si actionat conform asteptarilor tale. Te intrebi cum sa inciti oamenii cu mail-urile tale?

Ei bine, ceea ce scrii in campul pentru Subiect este esential. Un subiect atractiv este precum un magnet pentru vizitatorii tai.

Mai jos ai 7 moduri prin care poti face impresie buna de fiecare data.

Include emoticoane si simboluri in campul de Subiect

Adaugand elemente vizuale precum emoticoane si simboluri iti vei creste sansa de a te remarca in lista de mail-uri. S-a constatat ca folosirea emoticoanelor in campul de Subiect al mail-ului a dus la o crestere cu pana la 45% a interactiunii utilizatorilor cu mail-ul care le continea.

Capteaza atentia cu numere

Folosirea numerelor in Subiect va crea o senzatie de urgenta si va determina utilizatorul sa verifice mail-ul pentru a afla despre ce e vorba.

Formatarea campului de Subiect

Nu conteaza cat de bine este scris Subiectul, nu va avea niciun impact daca oamenii nu il pot citi. De aceea, trebuie sa te asiguri ca are sub 50 de caractere pentru ca majoritatea mail-urilor sunt astazi citite de pe dispozitivele mobile, iar acestea vor aparea taiate daca sunt prea lungi.

Ofera o nota creativa liniei tale de Subiect

Tine cont de faptul ca inbox-urile sunt pline de mail-uri de marketing si, pentru a capta atentia audientei, e important sa fii diferit. E-mail-urile tale trebuie sa fie unice, la fel si Subiectul.

Foloseste personalizarea

Mail-urile personalizate s-au dovedit a avea cu pana la 24% mai multa eficienta decat cele formale. Adreseaza-te cu numele utilizatorului sau cu prenume la persoana a II-a singular pentru a-l face pe client sa se simta special. Majoritatea programelor de emailing permit acum personalizarea acestora cu numele utilizatorului, daca i-ai solicitat aceasta informatie in momentul inscrierii. Daca formularele tale de inregistrare inca nu au un camp pentru nume, este momentul sa le configurezi astfel.

Adauga claritate si exclusivitate Subiectului

Tine minte ca oamenii arunca o singura privire asupra campului de Subiect al mail-ului inainte de a se decide daca sa-l deschida sau sa-l ignore – asa ca fii succint si la obiect. Dar asta nu e tot, pentru a capta atentia trebuie sa ai si un subiect incitant si exclusivist. Oamenii tind sa deschida mail-urile care arata de parca au fost scrise doar pentru ei.

Nu te astepta ca utilizatorii sa iti deschida mail-ul pentru a afla ce se regaseste in acesta. Este datoria ta sa faci acest lucru cat mai evident, inca de la inceput.

Trimite mail-uri cu permisiune

In final asigura-te ca mail-urile tale sunt trimise doar celor care sunt interesati sa le primeasca. Nu conteaza daca tii cont de pasii anteriori, daca mail-urile nu ajung in inbox-ul cui trebuie, toate eforturile tale vor fi in van.

Cu siguranta cu aceste ponturi vei reusi sa iti cresti eficienta mail-urilor. Dar tine minte ca vei ajunge la cele mai bune rezultate doar daca vei testa, masura si re-evalua.  Noi te putem ajuta sa creezi subiecte atractive pentru audienta ta. Contacteaza-ne!

Andreea Lada
Andreea Lada

Andreea Lada lucreaza de 7 ani in marketing si comunicare, cu expertiza in domeniile de sanatate, lifestyle, horeca si corporate. Este fondatarea agentiei de comunicare, ANANDA PR si ONG-ului Școala Iubirii.