ANANDA PR | 7 modalitati prin care poti obtine mai multi abonati la newsletter
abonati newsletter, cum cresti baza de date de newsletter, andreea lada, anandapr
2535
single,single-post,postid-2535,single-format-standard,edgt-cpt-1.0.2,ajax_fade,page_not_loaded,,homa-ver-1.4.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.7.4,vc_responsive
email1

7 modalitati prin care poti obtine mai multi abonati la newsletter

Care este rata ta de abonare la newsletter? Nu-ti fie teama sa verifici. Stiu ca nu este prea placut sa observi ca aceasta stagneaza. Ce-ar fi sa incepi sa implementezi cateva metode simple, care sa iti aduca un numar mai mare de abonati la email? Iata ce-ti propun in articolul de astazi pentru a te asigura ca ai in permenanta noi utilizatori dornici sa primeasca noutatile tale.

1. Seteaza pop-upuri la iesirea din site

Pop-upurile de iesire sunt cele care apar atunci cand esti pe cale sa parasesti un site (se bazeaza pe miscarea cursorului). Exista zeci de plugin-uri disponibile care va permit sa configurati eliminarea acestora. Unele dintre cele mai populare sunt OptinMonster, Thrive Leads si SumoME.

Pop-upurile de iesire nu functioneaza la fel de bine precum cele normale, insa succesul consta in a le testa. Din experienta iti pot spune ca pop-upurile de iesire functioneaza mai bine daca sunt folositoare si ofera de exemplu un cod de reducere.

deal

2. Structureaza-ti postarile

Structura unei postari sau articol este cel mai eficient mod de a imbunatati ratele de conversie. Daca nu structurezi postarile in mod corespunzator, exista riscul ca oamenii sa ignore mesajele transmise si sa nu comenteze. Rezultatul: site-ul nu este vizitat, comentariile nu exista si popularitatea scade.

Iata cateva sfaturi rapide pentru a te ajuta in acest sens:

  • Verifica articolul. Intotdeauna reciteste si editeaza postarile de pe blog inainte de a le publica. Verifica cu atentie ortografia si gramatica.
  • Foloseste fraze scurte care atrag cititorii pentru a continua lectura.
  • Foloseste plugin-uri care te ajuta sa creezi landing pages de vanzare. Thrive Content Builder este un plugin este foarte, foarte bun (de aceea nici nu e gratis), dar te asigura ca ai o intreaga structura care functioneaza si iti aduce vanzari.

3. Adauga sectiunea de cupoane

Daca ai o platforma tip WordPress, poti adauga cu usurinta o zona de cupoane utilizand Custom Post Types si Taxonomies. Ca alternativa, poti utiliza un plug-in WordPress, cum ar fi CoupineWP.

  • Pasul 1: Crearea unui nou post / pagina si scrierea unei descrieri.
  • Pasul 2: Configurarea unui pop-up de iesire cu un cupon, astfel incat atunci cand utilizatorul este pe cale de a parasi postul, acesta va aparea cerandu-i adresa de e-mail in schimbul unui cod promotional exclusiv.

4. Upgradeaza continutul

Upgrade-urile de continut au devenit destul de populare in ultimul timp, atat de mult incat oamenii au inceput sa construiasca plugin-uri exclusive pentru ele. Astfel de upgrade-uri inseamna ca oferi ceva mai mult utilizatorilor decat ceea ce gaseste in postare, insa pentru a primi informatiile trebuie sa-si lase adresa de email. Poti utiliza acelasi pop-up la iesirea de pe site. Astfel vei putea sa reduci rata de respingere si sa cresti numarul paginilor vizitate.

content-upgrade-760x409121-1-760x409

Cateva plugin-uri de upgrade de continut:

  • Content Upgrades Pro: Dupa cum sugereaza si numele, este un plugin simplu care iti permite sa configurezi upgrade-uri de continut. Aceasta costa 37$ pentru un singur site si 77$ pentru mai multe site-uri.
  • LeadPages: LeadPages este mai mult decat un plugin de actualizare de continut, deoarece acesta vine cu o multitudine de caracteristici unice, cum ar fi LeadDigits pentru a captura adrese de e-mail si numere de telefon prin mesaje text. De asemenea, LeadLinks solicita abonatilor sa li se alature listei, sublistei, sau chiar sa se aboneze la un webinar cu un singur clic.
  • Thrive Leads: Acesta este un alt mare plugin care vine cu o multime de caracteristici, inclusiv upgrade-uri de continut. Ar putea fi cu usurinta cea mai completa solutie pentru tine.

5. Ofera utilizatorului control asupra ceea ce primeste si cand primeste

Unul dintre motivele pentru care oamenii nu vor sa se aboneze la newsletter este pentru ca nu doresc sa fie agasati cu un alt aflux de mesaje de marketing. Prin urmare, este intelept sa oferi utilizatorului un control complet referitor la ceea ce primeste si cand primeste. Ia in considerare acele casete de selectare in timpul procesului de inscriere si permite-i utilizatorului sa aleaga daca doreste sa primeasca e-mailuri saptamanal sau zi de zi.

Degeaba intrebi utilizatorii de ce dezaboneaza, majoritatea nu raspund. In loc sa ii intrebi de ce pleaca, prezinta-i optiuni alternative de abonare. De exemplu, ai putea intreba daca vrea sa primeasca email-uri lunare, si nu saptamanale.

6. Plaseaza optiunea de abonare dupa continut

In cazul in care blog-ul este activ, ar trebui sa profiti de el la maxim. La urma urmei, care este scopul generarii continutului gratuit daca acesta nu duce la cautari, click-uri sau abonari la email?

Ideea este sa gasesti o tema WordPress care ofera un widget chiar sub postare. In acest fel, posibilitatea de abonare va aparea sub fiecare continut aparut.

7. Atrage atentia vizitatorilor implementand o bara interactiva

Uneori, o caseta pop-up poate devein usor enervanta, iar alteori oamenii nu observa widget-ul de inscriere de sub postare. Totul depinde de public, dar multe companii si bloguri au observat ca solutia este integrarea unei bare interactive in partea de sus a paginii.

email-760x5011

Ea nu ocupa prea mult spatiu, iar oamenii pot introduce rapid adresa lor de e-mail fara a naviga pe o noua pagina. Un alt lucru interesant este ca multe dintre plugin-urile si serviciile incluse permit personalizarea si chiar redirectionarea catre link-urile sau produsele dorite.

In concluzie

Acum, ca ai descoperit cateva metode simple, dar eficiente pentru a obtine mai multi abonati pe e-mail, nu ezita sa le aplici. Ia in considerare un pop-up de iesire si pune in functiune o bara interactiva in partea de sus sau jos a paginii.

Exista mii de moduri prin care sa iti imbunatatesti rata de abonare la e-mail, dar sper ca aceste tehnici rapide te vor ajuta sa le si pui in practica intr-o perioada scurta de timp.

Scrie-ne pe andreea.lada@anandapr.ro daca ai nevoie de suport pe un asemenea proiect.

Andreea Lada
Andreea Lada

Andreea Lada lucreaza de 7 ani in marketing si comunicare, cu expertiza in domeniile de sanatate, lifestyle, horeca si corporate. Este fondatarea agentiei de comunicare, ANANDA PR si ONG-ului Școala Iubirii.