ANANDA PR | 7 feluri prin care iti poti creste cu usurinta „reach-ul” pe Facebook
Da, este adevarat, Facebook exista de mai mult de zece ani si in fiecare an companiile cauta modalitati noi sa profite de potentialul sau urias si sa contribuie cu ajutorul acestuia la succesul diferitelor afaceri. Exista mai multe modalitati prin care poti ajunge la un numar cat mai mare de utilizatori Facebook in schimbul unui pret accesibil. In acest articol vei gasi cele mai eficiente feluri prin care poti indeplini acest obiectiv.
cum sa cresti reachul pe facebook, numar mare de public, facebook in business, facebook si afacerea ta, cum sa ai succes pe facebook, popularitate pe facebook
2887
post-template-default,single,single-post,postid-2887,single-format-standard,edgt-cpt-1.0.2,ajax_fade,page_not_loaded,,homa-ver-1.4.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.7.4,vc_responsive

7 modalitati prin care poti creste „reach-ul” pe Facebook

Facebook: reconecteaza prietenii si membrii familiei intre ei de mai mult de 10 ani.

Da, este adevarat, Facebook exista de mai mult de zece ani si in fiecare an companiile cauta modalitati noi sa profite de potentialul sau urias si sa contribuie cu ajutorul acestuia la succesul diferitelor afaceri.

Exista mai multe modalitati prin care poti ajunge la un numar cat mai mare de utilizatori Facebook in schimbul unui pret accesibil. In acest articol vei gasi cele mai eficiente feluri prin care poti indeplini acest obiectiv.

Comunica cu publicul tau prin imagini

Atunci cand adaugi text pe diferite imagini menite sa-ti promoveze afacerea, este bine sa stii ca Facebook-ul in mod clar prefera imaginile care au cat mai putin text. Daca o imagine are prea multe cuvinte scrise pe ea, utilizatorii o vor trata ca pe un „spam” si astfel vor fi foarte putine persoane care o vor vedea.

Daca vei incarca o imagine folosind Facebook Power Editor, aceasta aplicatie te va avertiza daca imaginea ta are sau nu prea mult text. In plus, o imagine cat mai simpla, fara a fi incarcata de text, are cateva avantaje – atentia este concentrata pe produs si nu pe text, ceea ce va conduce utilizatorul catre o actiune.

Succes instant cu plasarea targetului in mod automat

Facebook a lansat o noua cale de pozitionare a targetului la care iti doresti sa ajunga postarile tale. Aceasta functie noua se numeste plasare automata. Unii oameni pot spune ca aceasta noua functie este putin credibila, din cauza diferentei mari intre succesul stabilirii automate a publicului tinta versus stabilirea manuala a acestuia. Iti oferim cateva ponturi pentru plasarea automata a publicului tinta.

  • Poti avea diferite strategii de folosire a bugetului pentru stabilira automata a publicului tinta.
  • Exista riscul ca publicul pe care il vizezi sa nu fie chiar cel mai potrivit. Asa ca stabilirea automata a publicului tinta aduce intotdeauna un reach mai mare unei anumite campanii.

Schimbarile dese atrag rezultate negative

Atunci cand te decizi sa schimbi ceva in contul tau de Facebook, este recomandat ca acest lucru sa nu se intample foarte des. Asta pentru ca dureaza cateva zile sau chiar saptamani pentru ca algoritmul sa proceseze modificarile.

Atinge-ti scopul cu campanii de marire a reach-ului

Campaniile pentru crestere a reach-ului ajuta Facebook-ul sa-si faca o idee despre care este obiectivul tau cu privire la numarul de oameni la care iti doresti sa ajungi. Daca iti doresti sa cumperi un „X” numar de reactii, va trebui sa platesti un pret fix. Facand acest lucru, ii comunici algoritmului obiectivul la care vrei sa ajungi.

Creste-ti reach-ul cu un buget disponibil pentru o perioada mult mai mare de timp

Bugetul alocat pentru o perioada mare este, de asemenea, o buna modalitate de a creste reach-ul. Practic, ii transmiti Facebook-ului cati bani iti doresti sa cheltui intr-o anumita perioada de timp. Sistemul va lucra sa te ajute sa obtii cele mai bune rezultate in acea perioada. Felul in care acest algoritm functioneaza este urmatorul: traficul creste semnificativ la inceput, descreste la mijloc si apoi creste din nou, spre final.

In concluzie

Sa administrezi o afacere este un job full time, iar acest lucru este cunoscut foarte bine de orice persoana care conduce o firma. Din fericire, aceste trucuri te vor ajuta ca afacerea ta sa aiba succes mult mai usor in mediul social. Facebook iti sta la indemana sa te indrume catre acea categorie a publicului pe care pana acum o neglijai.

Tu ce trucuri folosesti pentru a-ti creste reach-ul paginii tale pe facebook? Daca ai nevoie de o strategie personalizata, nu ezita sa ne scrii.

Andreea Lada
Andreea Lada

Andreea Lada lucreaza de 7 ani in marketing si comunicare, cu expertiza in domeniile de sanatate, lifestyle, horeca si corporate. Este fondatarea agentiei de comunicare, ANANDA PR si ONG-ului Școala Iubirii.