ANANDA PR | 6 sfaturi pentru a creste numarul de share-uri in social media
social media, cum sa faci mai multe share-uri, facebook, cum postam pe facebook, anandapr, andreea lada
2613
post-template-default,single,single-post,postid-2613,single-format-standard,edgt-cpt-1.0.2,ajax_fade,page_not_loaded,,homa-ver-1.4.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.7.4,vc_responsive

6 sfaturi pentru a creste numarul de share-uri in social media

Vrei sa ai mai multe share-uri la postarile tale? Urmaresti un reach mai mare prin shareuri? Daca vei face cateva ajustari la modalitatea in care-ti creezi, publici si postezi continutul, poti creste probabilitatea ca utilizatorii sa-ti distribuie mai des postarile.

In acest articol vei descoperi 6 sfaturi care sa te ajute sa maximizezi activitatea in Social Media.

Cerceteaza subiecte in trend

Intelegand mai bine cum arata continutul de success in industria din care faci parte vei putea creste probabilitatea de a fi shareuit. Foloseste instrumente precum BuzzSumo care te va ajuta sa indentifici continutul de top care a fost preluat online. PostReach este un alt instrument de cautare extrem de util pentru a masura performanta continutului pentru fiecare retea de socializare. Pur si simplu se introduce URL-ul articolului in PostReach si se va afisa un raport gratuit, unde vei vedea si care sunt influencerii si cine vorbeste cel mai multe despre un anumit subiect. Tine minte, scopul acestei cercetari nu este de a copia continutul deja existent, ci mai degraba de a indentifica subiectele populare din nisa ta si de a adauga ceva nou in conversatie.

Butonul de share trebuie sa fie cat mai usor de gasit

Audienta ta este mult mai incantata sa preia continutul postat de tine atunci cand acest lucru implica un efort minim. Daca website-ul tau are deja un trafic normal, profita de potentialele preluari prin a face articolele care sunt deja populare si mai usor de preluat.

O abordare eficienta este sa implementezi un buton de socializare pe website-ul tau. Daca folosesti un site pe WordPress, acesta este plin de plugin-uri folositoare care implica un singur buton, inclusiv SocialPug.

Poti crea o invitatie unica de a se implica, folosind ClickToTweet. Pentru a incepe, introdu textul dorit in spatiul special si da click pe Generate New Link. Fii sigur ca acesta include un link pentru a te intoarce la postarea ta. Poti incorpora codul in apropierea textului tau.

Include un rezumat in paragraful de inceput

Paragraful de inceput este cel mai important dintr-un articol, daca nu ai reusit sa starnesti curiozitatea din primul moment sansele ca articolul sa fie citit pana la final sunt minime.

Articolele BuzzFeed sunt o inginerie esentiala de a profita de acest trend: usor de consumat si de shareuit. Mai departe atrage audienta sa citeasca continutul, adresandu-se fiecaruia in parte.

Ce altceva care se regaseste in paragraful de inceput merita clickul? Conductor a analizat preferintele utilizatorilor si a descoperit ca utilizatorii au tendinta sa jongleze printre numere, personalizare, resurse educationale si intrebari.

Vrei ca cel mai bun text al tau sa primeasca mai multe shareuri pe retelele de socializare? Incepe sa-ti gandesti paragrafele de inceput in contextul social.

Valorifica elementele vizuale

Ataseaza postarilor tale imagini care sa le ajute sa fie mai vizibile si sa beneficieze de implicare sociala.

Investeste resurse in calitatea imaginilor pentru a maximiza vizibilitatea postarii. Anumite surse de stocare a pozelor sunt gratuite si iti permit sa cunosti termenii licentei acestora.

In timp ce stocul de poze este doar o optiune, poate vei prefera sa creezi poze personalizate si de buna calitate pentru produsul tau. Nu ai un graphic designer la indemana? Utilizeaza instrumente precum Canva pentru a crea imagini pentru postarea ta. Poti alege din modelele deja facute, care iti vor usura munca. Este perfect daca adaugi slogane care sa completeze atentia captata de paragraful de inceput. Multe template-uri sunt gratuite. Selecteaza un template pentru a incepe sa lucrezi la o imagine. Apoi da click pe text pentru a-l edita.

Este usor sa realizezi ceva care sa completeze paragraful de inceput oricand este posibil.

Prioritizeaza eforturile tale in functie de reteaua sociala

Audienta variaza foarte mult in retelele de socializare, dar daca vei tine cont de aspectele demografice ale acestora vei reusi sa prioritizezi postarile relevante pentru afacerea ta.

  • Facebook are un numar foarte mare de utilizatori. Acestia prefera mai mult sa dea share continutului care ii influenteaza personal deoarece prietenii lor sunt in general familia si parintii.
  • Twitter este a doua mare retea de socializare cu utilizatori multi si foarte tineri. Acesta functioneaza in primul rand ca o sursa de stiri si conversatii in timp real, centrate pe subiecte in trend.
  • LinkedIn este alcatuit din adulti care lucreaza si indutria profesionala care cauta oportunitati prin intermediul retelei. Este reteaua ideala pentru a demonstra ceea ce gandeste conducerea si furnizeaza informatii despre produs.
  • Pinterest este alcatuit dintr-un public mai mare de femei, iar traficul vine mai mult de pe dispozitive mobile. Acesta ramane o sursa cunoscuta pentru mai multe shareuri „de consum”, inclusiv retete si ghiduri.
  • Google+ ramane inca activ si este considerat centrul persoanelor pricepute in ale tehnologiei, precum dezvoltatorii de prima linie.

Posteaza in orelor de varf

Vrei sa ai cea mai buna sansa posibila pentru share social si implicare? Exista o fereastra concreta a timpului pe care trebuie sa-l folosesti. Postand pe durata orelor de varf iti vei imbunatati abilitatea de a atrage shareuri si alte implicari semnificative.

Potrivit cercetarilor realizate de HubSpot, ferstrele ideale de implicare sunt dupa cum urmeaza:

  • Posteaza pe Facebook sambata si duminica incepand cu ora 13, sau intre orele 15 si 16 miercurea sau intre 13 si 16 joia si vinerea.
  • Twitter este folosit mai mult la locul de munca, dar si acasa, dar asta se intampla in pauze. Posteaza pe Twitter de la 12 la 15 de luni pana vineri. De asemenea se poate si miercurea in intervalul 17-18.
  • Profesionistii folosesc LinkedIn mai mult in timpul programului de la serviciu, dar nu toata ziua. Posteaza pe LinkedIn in prima parte a zile, dimineata intre 7:30-8:30 sau pe timpul mesei la ora 12, si mai la finalul zilei de munca intre 17 si 18 in zilele de marti, miercuri si joi.
  • Pe Pinterest stau mai mult persoanele de sex feminine si, in general, seara. Posteaza continuturi noi pe Pinterest intre ora 2 si 4 dimineata si seara in fiecare zi. De asemenea si vinerea in jurul orei 17. In final, cel mai bine este sa postezi pe Pinterest sambata intre orele 8 si 11 seara.

Este important de stiut ca nu este o regula stricta in ceea ce priveste postarea. Implicarea este formata din mai multi factori, inclusive reteaua de socializare, regiunea, obiectivele si cum interactioneaza audienta cu retelele de socializare in general. Nu in ultimul rand, trebuie sa vrei sa experimentezi cu propriul continut pentru a vedea ce este mai efficient pentru afacerea ta.

In concluzie

Cu cat castigi mai multe preluari sociale pentru postarile tale cu atat castigi mai multa audienta. De aceea este important sa creezi continut pe care utilizatorii sa-l distribuie cu usurinta. Cu un material foarte bun, vei trasa o parghie de oportunitati creative pentru a-l promova si pentru a genera o expunere mai mare.

Este timpul sa treci la treaba! Sau sa apelezi la profesionisti in domeniu. Nu ezita sa ne contactezi!

Andreea Lada
Andreea Lada

Andreea Lada lucreaza de 7 ani in marketing si comunicare, cu expertiza in domeniile de sanatate, lifestyle, horeca si corporate. Este fondatarea agentiei de comunicare, ANANDA PR si ONG-ului Școala Iubirii.