ANANDA PR | 5 pasi pentru a genera mai multe vanzari pe LinkedIn
vanzari pe LinkedIn, conexiuni in venituri, construirea retelei, LinkedIn Pulse
2897
single,single-post,postid-2897,single-format-standard,edgt-cpt-1.0.2,ajax_fade,page_not_loaded,,homa-ver-1.4.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.7.4,vc_responsive
linkedin-launched-lynda_com-to-help-boost-peoples-professional-credentials

5 pasi pentru a genera mai multe vanzari pe LinkedIn

Vrei sa generezi mai multe vanzari prin LinkedIn? Te intrebi cum altii transforma conexiunile in venituri?

Cu abordarea corecta, poti fi prima persoana la care conexiunile se gandesc  atunci cand au nevoie de cineva din industrie.

In acest articol, vei descoperi cum sa transformi conexiunile LinkedIn in clienti calificati.

Construieste-ti strategic reteaua

Atunci cand oamenii incep experinta pe LinkedIn, de multe ori ei vor face conexiuni cu oricine pot. Scopul lor initial este pur si simplu de a construi o retea mare.

Dar, pentru a construi o retea de oameni cu care vrei de fapt sa comunici, ia in considerare o abordare diferita. LinkedIn ofera o serie de moduri de a gasi persoane relevante pentru a intra in legatura cu ele, mai ales daca esti dispus sa platesti pentru un abonament premium. Chiar si asa ai la dipozitie o luna gratuita de abonament premium.

In loc de a trimite solicitari de conectare pentru toata lumea, cauta termeni in profilurile oamenilor care au legatura cu subiectele de care esti interesat. Vizualizeaza profilurile care apar si adauga-i doar ce pe cei cu care vrei sa intrii in contact.

In cazul in care lucrezi in publicitate online, de exemplu, s-ar putea sa cauti oameni prin cuvinte precum „publicitate onlinne, iar apoi se filtreaza rezultatele in functie de relatiile de gradul doi. In acest fel, poti gasi oameni care sunt conectati cu alte profiluri din retea. Astfel ai multe in comun cu acestia si conectarea va fi reciproc avantajoasa.

Nu uita, oamenii pot spune daca esti cu adevarat interesat de ei, asa ca, daca doresti sa stabilesti relatii cu anumiti utilizatori, prin toate mijloacele, conecteaza-te cu ei. Daca nu ai un interes real pentru ei si afacerile lor, mergi mai departe. Conectarea cu oamenii care sunt relevanti si de interes te va ajuta sa iti atingi obiectivele mult mai rapid.

Concentreaza-te pe ele, nu pe tine

Relatiile de afaceri profitabile nu incep cu mesaje de vazare. Daca ai petrecut timp pe LinkedIn, probabil ai vazut mesajele primite care te invitau sa cumperi un anumit produs/serviciu.

Insa cei mai multi oameni se conecteaza cu tine pentru ca ei cred ca aceasta relatie va fi benefica pentru ei, nu invers. In cazul in care doresti sa transformi conexiunea intr-o vanzare viitoare, va trebui sa le dovedesti ca merita.

Prin urmare, mai degraba decat sa te concentrezi asupra afacerii tale, concentreaza-te asupra lor. Acorda un minut pentru a vedea despre ce este afacerea lor si apreciaza realizarile lor. Oamenilor le place sa se simta apreciati si admirati, astfel incat un compliment sincer este una dintre cele mai bune moduri de a incepe conversatii si relatii.

Impartaseste secretele tale

Relatiile sunt elemente construite pe incredere. Poti dezvalui din trucurile care iti fac afacerea mai profitabila, pentru ca cei mai multi oameni nu au de gand sa-ti fure ideile si sa le puna in aplicare pe cont propriu. Ei mai degraba ar angaja pe cineva care cunoaste aceste lucruri si in care au incredere sa faca lucrarea pentru ei.

Ramai in mintea lor

Cele mai multe dintre persoanele cu care te conectezi pe LinkedIn nu sunt gata sa cumpere produsele sau serviciile tale inca. S-ar putea sa nu aiba nevoie momentan sau nu cunosc afacerea suficient de bine sau pot avea constrangeri financiare, contractuale sau de cumparare.

Este in regula. Scopul este de a construi relatii reale in primul rand si atunci cand va fi momentul potrivit, vei dori ca tu sa fii persoana la care se gandesc prima data. Iata ce poti face in acest sens:

Trimite mesaje in mod regulat

Mesaje bine calculate si bine intentionate pot ajuta la construirea  relatiilor cu conexiunile cheie. Pe pagina de pornire, uita-te prin lista de evenimente importante in viata conexiunilor si trimite-le mesaje despre acele evenimente. De exemplu: Felicitari pentru experienta si vechimea la job! Care a fost cea mai mare realizare din acest an?

Aceste tipuri de mesaje dau conexiunilor o oportunitate de a vorbi despre ei insisi si de a-ti oferi o perspectiva in ceea ce priveste viata lor personala si profesionala.

Cu toate acestea, tine cont de faptul ca unii oameni nu actualizeaza profilul LinkedIn in mod regulat, asa ca inainte de a le felicita pentru o aniversare la job, verifica profilul lor inainte de a trimite un mesaj.

Actualizeaza-ti profilul

La fel de simplu dupa cum pare, actualizarea informatiilor in mod constant este o modalitate foarte buna de a ramane in mintea conexiunilor pe LinkedIn. Citatele relevante, videoclipurile si continutul semnificativ ajuta la prezentarea continua a afacetii tale expertilor din industrie.

Daca nu ai timp pentru a gasi articole interesante pentru LinkedIn in fiecare zi, incearca sa utilizezi un instrument de programare. Programeaza-ti actualizarile pentru saptamana viitoare sau pentru urmatoarele doua.

In general, cel mai bine este sa postezi un mix de continut al companiei si continutul altor persoane. Este in regula sa imparti gandurile tale cu ceilalti, dar, de asemenea, este bine sa arati ca esti bine informat cu privire la problemele din industrie. In acest fel, atunci cand este nevoie, conexiunile vor sti ca tu esti expertul la care pot apela pentru ajutor.

Posteaza in mod regulat pe LinkedIn Pulse

Daca iti doresti sa fii cu adevarat vizibil, publica posturi in mod regulat cu platforma de publicare nativa LinkedIn Pulse. Aceasta platforma ofera un avantaj cheie pe langa actualizari: acestea apar ca notificari.

Ca rezultat, postarile LinkedIn Pulse au tendinta de a obtine mai multe puncte de vedere, comentarii si actiuni decat acele actualizari tipice. Ele dau, de asemenea, o apropiere conexiunilor fara de tine si de modul de abordare.

Oamenii prefera sa faca afaceri cu persoane pe care le cunosc si de incredere. Asa ca mai bine sa te cunoasca, astfel creste probabilitatea ca acestea sa ajunga la tine atunci cand au nevoie de ajutor.

Adreseaza intrebari

Eficienta in retea LinkedIn este totul pentru construirea relatiilor. Cand te conectezi cu oamenii de pe LinkedIn, ei stiu ca esti un profesionist de afaceri si se asteapta sa vorbeasca despre ceea ce faci. Deci, odata ce ai introdus pe cineva intr-o conversatie, cauta oportunitati de a oferi valoare fara obligatii.

Toata lumea vrea sa aiba succes, iar daca ai facut o treaba buna in a-i convinge pe oamenii care te intereseaza, ei nu se vor simti jigniti daca le propui sa ii ajuti prin serviciile tale. Concentreaza-te pe furnizarea de valoare pentru ei, nu pe cat de mare este afacerea ta.

Concluzie

Cheia pentru a utiliza cu succes reteaua de LinkedIn si a genera vanzari pentru afacerea ta este sa te concentrezi pe construirea unor relatii de buna calitate. Relatiile reale au nevoie de timp sa se maturizeze si sa se dezvolte, dar daca ai rabdare, ele pot da randamente pozitive, personal, profesional si financiar.

Daca ai nevoie de solutii customizate nu ezita sa ne contactezi.

Andreea Lada
Andreea Lada

Andreea Lada lucreaza de 7 ani in marketing si comunicare, cu expertiza in domeniile de sanatate, lifestyle, horeca si corporate. Este fondatarea agentiei de comunicare, ANANDA PR si ONG-ului Școala Iubirii.