ANANDA PR | 5 metode sigure de a genera trafic pentru afacerea ta online
traffic, social media, marketing, infographics, trucuri, video
3276
post-template-default,single,single-post,postid-3276,single-format-standard,edgt-cpt-1.0.2,ajax_fade,page_not_loaded,,homa-ver-1.4.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.7.4,vc_responsive

5 metode sigure de a genera trafic pentru afacerea ta online

Cine nu are nevoie de trafic masiv de recomandare?

 

Toti ne dorim sa generam trafic dar nu toti putem face asta. Din punct de vedere tehnic, traficul de recomandare care se refera la procentul de trafic care vine pe site din afara Google.

 

Exista mai multe abordari pentru a genera cantitati masive de trafic de recomandare calificat. Vei afla in acest articol care sunt 5 dintre cele mai importante puncte de atins in acest proces.

 

  1. Fii activ pe forumuri

 

Site-uri de genul  Quora sau Yahoo Answers pot fi o sursa foarte buna de trafic, mai ales pentru o afacere mica sau nu foarte bine dezvoltata. Uite cateva strategii pentru a trece cu brio aceasta etapa:

 

  • Nu pierde timpul! Cauta subiecte de discutie, fraze si categorii relevante pentru afacerea ta. Nu are rost sa raspunzi la intrebari care nu au legatura cu ce promovezi tu.
  • Cauta intrebari care nu au urmaritori sau au mai putin de 100 de vizualizari.
  • Pune link-uri de directionare catre site-ul tau.
  • Asteapta cel putin o saptamana pentru a determina tipul de trafic adus.

 

  1. Creeaza campanii video de marketing

 

Totul se rezuma la crearea de videoclipuri si promovarea acestora pe canalele relevante in care publicul tinta ar putea fi prezent.

 

Uite cateva sfaturi pentru crearea campaniei de marketing ideala:

 

  • Recunoaste motivatia campaniei.
  • Fii clar cu privire la subiectele si formatele de continut video.
  • Adopta o abordare simpatica pentru a te conecta mai bine cu un anumit public.

 

Inregistrarea si publicarea video-ului  pe YouTube nu este suficienta. Trebuie, de asemenea, sa-l promovezi  ingenios.

 

  1. Creeaza campanii de marketing folosind influenceri

 

Marketing Influencer este una dintre cele mai noi si puternice moduri de a strange brand-ul in fata unui public.

Influencer-ii  vin in patru categorii mari:bloggeri, celebritati, experti in domeniu si trendsetteri. Trebuie sa te conectezi cu influenceri colaboratori potriviti afacerii tale. Ei au un enorm potential pentru a ajuta la promovarea utila a afacerii tale.

 

  1. Foloseste-te la maxim de Social Media

 

Urmaritorii tai din mediul online nu vor putea vedea toate postarile tale si acest lucru nu este de blamat. Este important sa folosesti diferite tehnologii, astfel incat sa se creasca sansele de vizibilitate ale continutului tau.

Ia in considerare ca urmaritorii tai au nevoie de calitate pentru a ramane fideli si nu te transforma intr-un spammer!

 

  1. Publica infografice

 

Potrivit unor studii, aproape 50 % din oamenii din marketing considera imaginile ca cea mai importanta forma de continut pentru afacerea lor. Fie ca o faci pentru tine sau pentru altcineva, infograficele pot atrage o multime de cititori, si, mai apoi, poti obtine redistribuiri in social media, link-uri, comentarii si deci trafic.

 

Vizualul ajuta oamenii sa inteleaga date complicate. Scopul principal este de a obtine infografice placute, care sa fie redistribuite pe retelele sociale si preluate apoi de altii in articolele lor.

 

O comunitate sau o audienta puternica, care sa ofere permisiunea de a accesa piata este necesara pentru a lansa o campanie vizuala de succes.

 

Te poti folosi de o multime de instrumente gratuite pentru a crea o campanie vizuala atractiva, cum ar fi Photoscape, Canva Infografic Maker si Vizualize.

 

Furnizorii de servicii de e-mail precum MailChimp pot fi folositi de asemenea  pentru a partaja imagini cu lista ta de contacte e-mail.

 

Pentru mai multe informatii si sfaturi personalizate, ne poti contacta oricand.

Andreea Lada
Andreea Lada

Andreea Lada lucreaza de 7 ani in marketing si comunicare, cu expertiza in domeniile de sanatate, lifestyle, horeca si corporate. Este fondatarea agentiei de comunicare, ANANDA PR si ONG-ului Școala Iubirii.