ANANDA PR | 4 moduri prin care poti optimiza reclamele pe Facebook
reclame pe Facebook, optimizare reclame Facebook
2462
post-template-default,single,single-post,postid-2462,single-format-standard,edgt-cpt-1.0.2,ajax_fade,page_not_loaded,,homa-ver-1.4.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.7.4,vc_responsive

4 moduri prin care poti optimiza reclamele pe Facebook

Vrei sa petreci mai putin timp creand reclame pe Facebook? Cauti modalitati prin care sa ai mai multe interactiuni de la publicul targetat?

In acest articol vei descoperi 4 tehnici prin care sa-ti optimizezi reclamele pe Facebook.

Afla ce reclame functioneaza cel mai bine

Pentru a vedea ce reclame Facebook functioneaza cel mai bine, ar trebui sa iti instalezi Facebook pixel pe website-ul tau. Codul pe care il vei primi iti va permite sa vezi ce se intampla pe website-ul tau, dupa ce utilizatorii dau click pe reclama ta.

Cand vei urmari daca oamenii intra pe o anumita pagina, adauga un produs in cos, il si cumpara sau completeaza un formular, vei putea face o analiza asupra ceea ce functioneaza cel mai bine.

De exemplu, doua reclame pot avea acelasi succes la numarul de likeuri sau la convertirile in linkuri catre site, dar doar una dintre cele doua ii va conduce catre o achizitie.

Inarmat cu cunostiintele de care te poti bucura in urma folosirii corecte a Pixels, te poti concentra pe repartizarea bugetului astfel incat sa-ti atingi obiectivele.

cb-facebook-ads-pixel

1.  Creeaza mai multe audiente asemanatoare

Utilizatorii asemenatori cu cei mai valorosi cumparatori este normal sa fie interesati de afacerea ta. Daca ai avut succes cu o reclama, atunci poti extinde grupul tinta adaugand oameni asemanatori cu cei de pana acum. Facebook iti permite sa ajungi la acele grupuri construindu-ti audiente asemanatoare, pe care le salvezi apoi cu un alt nume.

cb-facebook-ads-lookalike-audience-ad-manager

Poti crea audiente asemanatoare prin Facebook’s Ads Manager sau Power Editor. Indiferent ce optiune folosesti iti trebuie o audienta care sa fi dat rezultate pana acum. Poti incepe cu o audienta formata din persoane care au dat click pe linkul postarii, au dat like sau care au devenit fanii paginii tale pe Facebook.

cb-facebook-ads-lookalike-audience-from-page-fans

 

2.   Schimba imaginile si textul

Indiferent de cat de mult success au reclamele pe Facebook, audienta se va satura sa vada aceleasi imagini. Pentru a evita acest lucru, foloseste reclame care au performat de-a lungul timpului ca si inspiratie pentru noile imagini pe care le vei introduce in reclama.

Spre exemplu aceasta reclama le ofera utilizatorilot 10% reducere la urmatoarea achizitie si utilizeaza imagini care evidentiaza diverse tipuri de carduri.

cb-facebook-ads-moo-example

Reclama de aici ofera acelasi discount, dar utilizeaza diverse moduri pentru a-I face pe client sa treaca la actiune si este prezentata o imagine care arata un singur tip de carduri.

cb-facebook-ads-moo-example-2

Individualizeaza fiecare componenta a reclamei de exemplu foloseste o culoare, un background sau un model specific, care ti- adus success si cu alte reclame.

3.  Creeaza reclame folosindu-te de noua optiune carusel

Daca audienta ta a raspuns cu bine unei serii particulare de imagini, incearca sa combini toate acele imagini intr-o reclama carusel. Acest tip nou de reclama iti permite sa prezinti mai multe imagini in acelasi timp.

cb-facebook-ads-carousel

Acest tip de reclame sunt foarte eficiente in cazul magazinelor online, atunci cand ai mai multe produse de expus.

4.  Dubleaza-ti reclama si pe Instagram

Stiai ca aceleasi optiuni de targetare valabile pe Facebook sunt de asemenea valabile si pe Instagram? Asta inseamna ca te poti extinde cu success si pe Instagram unde se afla multi potentiali cumparatori.

cb-facebook-ads-nature-box

cb-facebook-ads-instagram-ad

In timp ce reimprospatarea reclamelor de pe Facebook pe Instagram te poate pune in fata unei audiente noi, trebuie sa tii cont de vizual, pentru ca acesta este cel esential pe Instagram. Asa ca asigura-te ca alegi reclame care atrag atentia si cat mai putin text. Iti spuneam in ultimul articol ca mai putin text inseamna clickuri mai multe. Inainte sa lansezi reclama asigura-te ca are dimensiunile potrivite si ajunge si pe mobile, deoarece Instagramul se foseste in 90% din cazuri de pe telefon.

In concluzie

Folosind una sau toate tacticile de mai sus vei reusi sa obtii rezultate vizibile, care te vor ajuta sa iti acoperi investitia in reclamele pe Facebook.

Daca ai nevoie de mai multe informatii nu uita ca ma poti contacta pentru consultanta personalizata.

Andreea Lada
Andreea Lada

Andreea Lada lucreaza de 7 ani in marketing si comunicare, cu expertiza in domeniile de sanatate, lifestyle, horeca si corporate. Este fondatarea agentiei de comunicare, ANANDA PR si ONG-ului Școala Iubirii.