ANANDA PR | 4 modalitati de a comunica pe Instagram
instagram, cum comunici pe instagram
2516
post-template-default,single,single-post,postid-2516,single-format-standard,edgt-cpt-1.0.2,ajax_fade,page_not_loaded,,homa-ver-1.4.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.7.4,vc_responsive

4 modalitati de a comunica pe Instagram

Vrei sa integrezi Instagram-ul in strategia ta online? Ai vazut ce face competitia in acest sens? Cu tacticile potrivite, Instagram te poate ajuta sa-ti cresti vizibilitatea, interactiunea cu fanii si sa aduci trafic pe site.

In acest articol vei descoperi 4 modalitati prin care te poti folosi de Instagram pentru a-ti promova business-ul.

Creste traficul pe site si anunta concursurile pe Instagram

Concursurile pe Instagram au avantajul de a scoate in evidenta produsele, a atrage lead-uri si de a creste numarul de fani in acelasi timp. In plus concursurile sunt distractive.

Poti alege un mecanism in care directionezi utilizatorii pe site pentru a intra in concurs. Ca si premiu poti oferi un produs sau serviciu gratuit. Mai jos poti vedea un anunt simplu insotit de o poza reprezentativa prin care se anunta un concurs organizat pe site.

Comunica povestea printr-un video

Prin elementul video poti spune povesti animate, care conform studiilor performeaza cu 71% mai bine decat orice alt tip de continut de marketing.

Prin Instagram poti inregistra video-uri intre 3-15 secunde, mai mult decat suficient pentru a capta atentia utilizatorilor. Cu ajutorul acestui nou tip de continut ai avantajul ca poti diversifica si continutul.

Realizeaza o reclama pe Instagram

Am inceput deja sa vedem reclame de la tot felul de companii pe Instagram. Acum poti targeta clientii pe criterii demografice si mai mult, persoane ce nu sunt fanii paginii tale. Atunci cand utilizezi reclamele pentru a explica facilitatile produsului in timp ce e folosit, ajuti potentialii clienti sa inteleaga cum se folosesc. Indiferent de marimea business-ului poti crea reclame pe Instagram. Tot ce ai nevoie este o pagina de Facebook, iar din managemerul de reclame sa setezi bugetul, audienta si sa creezi continutul.

Creste traficul prin imagini atragatoare

Utilizatorii de Instagram raspund la imagini frumoase, creative si care capteaza atentia. Astfel de imagini sunt un adevarat motor de trafic, mai ales atunci cand vorbim de business-uri care au si o reprezentanta fizica si nu vand doar online. Pe Instagram vei dori sa postezi acele imagini care pun cel mai bine produsele in evidenta.

Este un canal foarte bun de promovare in special pentru restaurante, acolo unde elementul vizual este semnificativ si poate determina chiar o vizita.

In concluzie

Multe companii imbratiseaza Instagram-ul din cauza elementului vizual, insa nu toate au si o strategie prin care pot sa se foloseasca de acest element la nivel maxim. Cheia succesului este gasirea acelor modalitati interesante prin care poti crea o legatura cu audienta folosindu-te de elementul vizual. Concursurile, video-urile, reclamele, imaginile creative te pot ajuta in acest sens si pot creste vizibilitatea brandului.

Andreea Lada
Andreea Lada

Andreea Lada lucreaza de 7 ani in marketing si comunicare, cu expertiza in domeniile de sanatate, lifestyle, horeca si corporate. Este fondatarea agentiei de comunicare, ANANDA PR si ONG-ului Școala Iubirii.