ANANDA PR | 3 moduri prin care iti cresti vizibilitatea in Google utilizand social media
google, seo, social media, cum sa-ti imbunatatesti vizibilitatea in google, cum sa fii vizibil in google, seo organic,
2561
single,single-post,postid-2561,single-format-standard,edgt-cpt-1.0.2,ajax_fade,page_not_loaded,,homa-ver-1.4.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.7.4,vc_responsive
9YQBFH7PYQ

3 moduri prin care iti cresti vizibilitatea in Google utilizand social media

Vrei o mai buna indexare a cuvintelor cheie? Te intrebi cum activitatea ta pe retelele de socializare poate sprijini SEO? Afla in articolul de mai jos trei moduri de a-ti imbunatati vizibilitatea in rezultatele oferite de motoarele de cautare.

Fii primul in SERP

Daca te intrebi ce inseamna acest lucru, ei bine, iti spunem ca utilizezi acest termen in fiecare zi, desi nu ii acorzi prea mare atentie. SERP inseamna Search Engine Result Page si de fiecare data cand faci o cautare in Google dupa un anumit cuvant, motorul iti genereaza o serie de rezultate.

Daca iti vei scrie numele companiei in titlul profilului pe retelele de socializare, ai mari sanse sa apari pe prima pagina de rezultate daca acel cuvant cheie se gaseste in descrierea ta. De exemplu, daca vom cauta compania X, in top cautari va aparea profilul companiei pe diferite retele de socializare –Twitter, Linkedin, Facebook, Pinterest, Instagram – acest lucru inseamna sa detii controlul SERP-urilor.

Pentru a controla SERP-urile poti folosi serviciul KNOWEM pentru a verifica disponibilitatea numelui firmei tale in randul platformelor de Social Media. Altfel, risti sa faci promovare gratuita competitorilor. Folosind serviciul de mai sus iti poti rezerva numele pe cat mai multe platforme online pentru o perioada de timp, asa cum procedeaza si alte companii.

Odata ce ai creat profilurile de Social Media, urmatorul pas este sa creezi continut personalizat cu informatiile companiei: activitatea firmei, scurta descriere, date de contact, link-uri catre blog sau site etc. Desi e putin probabil sa generezi vanzari din social media plasand link-ul catre webshop, prezenta acestuia genereaza credibilitate in randul consumatorilor tai.

Afirma-te vizual cu video-uri din Youtube

Se stie ca video-urile genereaza o interactiune mai mare decat postarile obisnuite, chiar daca vor fi plasate in josul paginii si in plus se indexeaza si foarte bine in Google. Atrag vizual si ii determina pe consumatori sa apese pe clip, curiosi sa afle despre ce este vorba.

Pentru a profita din plin de aceasta ocazie, creeaza clipuri de calitate foarte buna care raspund la intrebari pe care un consumator obisnuit si le-ar pune accesand site-ul companiei.

De exemplu, daca ai business in care oferi servicii de gradinarit posteaza pe Youtube clipuri de inalta calitate in care sa raspunzi la intrebari uzuale legate de cum sa iti intretii peluza sau sfaturi practice de care utilizatorii ar avea nevoie. Video-urile sunt amuzante si se evidentiaza prin titluri care prind atentia cititorului.

Link-uri externe

Un alt element important pentru ca brandul tau sa se evidentieze in prima pagina de cautari sunt linkurile externe catre site-ul tau. Backlinko a analizat 1 milion de cautari si a aflat ca exista o legatura relevanta intre cautarile organice si link-urile externe.

In termeni simpli, mai multe share-uri inseamna mai multe link-uri de sustinere, deci o mai buna pozitionare in cautari.

Tine minte aceste sfaturi pentru a mari vizibilitatea si pentru a creste numarul de share-uri :

  • Postarile lungi, documentate sunt mult mai apreciate decat cele scurte si nerelevante
  • Avand cel putin o imagine in postare, acest lucru creste foarte mult numarul de share-uri (distribuiri)
  • Liste si infografice – genereaza multe share-uri

Trecand la pasul urmator, poti chiar plati pentru promovarea content-ului tau catre influentatorii virtuali, din mediul online. Fie ca vrei sustinere din partea liderilor de opinie, ai campanii de publicitate platite, toate acestea vor genera vizibilitate in social media, rezultate ce se vor revedea si in cautarile din Google.

In concluzie, aceste ponturi te vor ajuta sa ajungi pe prima pagina in rezultatele cautarii in mod organic, sa contruiesti linkuri pentru a genera mai mult trafic si pentru a imbunatati vizibilitatea dobandita in mod natural.

Ai incercat pana acum una din tacticile prezentate mai sus? Ce tehnica a functionat pentru tine? Asteptam cu interes sa auzim experientele tale.

Andreea Lada
Andreea Lada

Andreea Lada lucreaza de 7 ani in marketing si comunicare, cu expertiza in domeniile de sanatate, lifestyle, horeca si corporate. Este fondatarea agentiei de comunicare, ANANDA PR si ONG-ului Școala Iubirii.