ANANDA PR | 3 instrumente online pentru a cerceta activitatea competitorilor tai in social media
marketing seo, tips, facebook
3317
post-template-default,single,single-post,postid-3317,single-format-standard,edgt-cpt-1.0.2,ajax_fade,page_not_loaded,,homa-ver-1.4.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.7.4,vc_responsive

3 instrumente online pentru a cerceta activitatea competitorilor tai in social media

Sunteti curios sa aflati mai multe despre activitatea din social media a concurentilor dumneavoastra?

Sunteti in cautarea instrumentelor perfecte care sa va ajute?

Instrumentele de cercetare competitiva va permit sa vedeti dintr-o privire cum este comparata activitatea Instrumentele de cercetare competitivă vă permit să vedeți dintr-o privire cum este comparata activitatea dumneavoastra de marketing pe retelele de socializare cu alte afaceri similare.

In acest articol, descoperiti trei instrumente utile pentru a cerceta activitatea concurentei pe platformele social media populare.

1: Benchmark YouTube Channels cu ajutorul instrumentului de video marketing al MWP

Cele mai multe instrumente de analiza sociala au o multime de optiuni ce pot fi activate pe platforma, dar deseori exclud canalul You Tube. Instrumentul de comparare a continutului video de la MWP este solutia perfecta pentru aceasta problema. Cu acest instrument gratuit, usor de utilizat, puteti vedea date comparate intre canalul dumneavoastra de YouT cu pana la 10 alte canale. Pentru a o utiliza, accesati pagina de pornire a instrumentului si introduceti adresele URL ale canalelor pe care doriti sa le comparati.

Generarea datelor poate dura ceva timp, iar o fereastra pop-up va va oferi optiunea de a primi analiza intr-un email, pentru a nu astepta incarcarea in browser. La primirea datelor, veti observa cum instrumentul clasifica canalul dumneavoastra in raport cu canalele concurente pe care le-ati introdus.

1

2: Cercetarea continutului si a datelor despre public pe platformele de social media cu Klear

Klear este un instrument de cercetare sociala fantastic, un instrument de urmarire a influentei si un instrument de cercetare competitiv care va permite sa va concentrati asupra concurentei pe Facebook, Twitter si Instagram.

Versiunea gratuita ofera date si cautari limitate comparativ cu versiunea cu plata, dar toate informatiile generate sunt extrem de utile. Dupa inscrierea pe Klear, puteti incepe sa cercetati profilurile conturilor concurentilor dumneavoastra. Introduceti pur si simplu numele concurentului in caseta de cautare.

2

3: Urmariti paginile de Facebook ale competitorilor si aflati informatii chiar cu functia Insights

Functia Facebook pentru a viziona paginile concurentilor este un instrument excelent pentru cercetarea concurentei. Aveti acces la aceasta functie a aplicatiei Facebook daca pagina dumneavoastra are cel putin 100 de urmaritori.

Puteti adauga paginile concurentilor in lista dumneavoastra de vizionari si puteti vedea informatii despre activitatea lor pe Facebook, precum si alte detalii utile. La o prima privire, puteti vedea care concurenti sunt probabil ce mai mari concurenti directi, pe retelele sociale.

3

Daca aveti nevoie de sfaturi personalizate ne puteti contacta pe mail.

Andreea Lada
Andreea Lada

Andreea Lada lucreaza de 7 ani in marketing si comunicare, cu expertiza in domeniile de sanatate, lifestyle, horeca si corporate. Este fondatarea agentiei de comunicare, ANANDA PR si ONG-ului Școala Iubirii.