ANANDA PR | 10 sfaturi pentru o strategie de SEO eficienta
10 sfaturi pentru seo, seo, ce inseamna seo, cum facem seo, seo romania
2618
single,single-post,postid-2618,single-format-standard,edgt-cpt-1.0.2,ajax_fade,page_not_loaded,,homa-ver-1.4.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.7.4,vc_responsive
three-seo-strategies-for-your-startup-1200x800

10 sfaturi pentru o strategie de SEO eficienta

In prezent, SEO este mai mult decat un grup de metode utlizate pentru a atrage motoarele de cautare. In timp ce „marele” continut de anii trecuti implica lucruri de umplutura pline de cuvinte cheie si scrieri rigide, in prezent SEO este mult mai relevant, mult mai util si mult mai interesant pentru scriitori si marketeri deopotriva.

Citeste in articolul de azi cum sa faci SEO prin continut si top 10 cele mai utile sfaturi.

  1. Scrie (si optimizeaza) un meta-continut grozav

Meta titlurile si descrierile sunt ca un PPC gratis de la Google: necompletarea acestor campuri este o mare greseala. Cateva reguli pe care le urmez pentru a seta meta continutul:

  • Maximizeaza limitele caracterelor. Este foarte important sa te incadrezi in numarul maxim de caractere. De luna trecuta, Google a crescut atat lungimea meta titlurilor cat si a meta descrierilor, marind lungimea titlurilor cu 70-71 de caractere si a meta deschierilor cu o limita de 100 de caractere pe rand. Asta inseamna ca acum ai spatiu adaugat pentru a include cuvinte cheie extra, mai multe descrieri sau chiar numarul de telefon si adresa daca le folosesc utilizatorilor.
  • Nu „descrie” postarea sau parti din text: scrie gandindu-te la „ce ar face pe cineva sa se opreasca si sa citeasca postarea?”…apoi scrie meta-ul.
  1. Scrie propozitii relevante pentru linkurile incorporate

Daca folosesti textele ancora precum „citeste mai mult” sau „da click aici” pentru a face legatura dintre pagini, este lucru pe care trebuie sa nu-l mai faci de acum.

In loc sa incorporezi linkuri in textul generic, foloseste fraze relevante care sa ajute vizitatorii sa gaseasca ceea ce cauta. Pentru rezultate mai bune, concentreaza-te pe a face mai relevante textele ancora, cat mai descriptive si mai interesante.

  1. Scrie pentru cititori

Scrie intotdeauna pentru cititorii tai, astfel incat acestia sa-si doreasca sa citeasca textul tau. Daca nu respecti aceasta regula, indiferent cat de bun este rankul, daca nu este citibil, oamenii nu vor vrea sa te urmareasca pe tine sau serviciile tale. Incearca asa scrii continut care curge natural, ajuta vizitatorii, alatura imagini si videouri interactive si castiga un numar mai mare de clickuri. Toate aceste lucruri vor contribui la marirea SEO si asigurarea unei pozitii proeminente in SERP.

  1. Fii util

In timp ce „a fi util” nu pare a fi un sfat SEO, nu pot accentua indeajuns importanta de a demonstra clientilor tai valoare.

Pentru a sta bine in SERP (cautarile din Google), ai nevoie sa scrii un continut util pe care utilizatorii tai sa vrea sa-l citeasca. Si ce ii face pe acestia sa vrea sa citeasca? Utilitatea informatiilor. Ofera o solutie pentru o problema sau raspunde la o intrebare.

  1. Devino un povestitor

Are povestea locul ei in SEO? Desigur, intreaga comunicare se invarte acum in jurul povestilor, care trezesc emotii.

Storytelling este o metoda fantastica sa imbunatatesti rata de cautare a continutului tau si poti implica audienta. Aceasta forma de creare a continutului va progresa cu siguranta si in viitor. Ce altceva ne mai atrage, mai mult decat o poveste?

  1. Pune accent pe vizual

Iti amintesti cum am mentionat ca ar trebui sa incluzi imagini si filmulete in textul tau? Ar trebui – dar nu in forma de captura de ecran. In timp ce captura de ecran poate fi o posibilitate de a ilustra un punct, aceasta nu este foarte interactiva, si poate ingreuna navigarea inapoi la text.

Sfat: Gandeste-te la mai multe forme de continut interactiv: de exemplu, include videoclipuri direct in text folosindu-te de codurile html, care cu siguranta vor arata mult mai bine decat o captura de ecran.

  1. Alege-ti titlurile cu grija

Din pacate, multe articole bune nu primesc destul click-uri pentru a inainta in cautarile din Google, tocmai pentru ca nu arata interesant in rezultatele cautarilor. Pentru a combate acest lucru, imbunatateste-ti titlurile. Titlul este prima impresie pe care o primeste cititorul de la textul tau, asa ca acesta este primul pas spre a obtine mai multe clickuri.

  1. Devino prieten cu mobilul

Google pune tot mai mult accent pe variantele de mobile ale site-urilor. In timp ce compatibilitatea cu mobilul este importanta pentru SEO de cativa ani, acum este mai critica ca niciodata. Cu acest lucru in minte, adu imbunatatiri la nivel de SEO si asigura-te ca textul tau se incarca repede, foloseste cat mai putin JavaScript, ai imagini optimizate si navigarea este mobile friendly.

  1. Creeaza o harta a site-ului

Nu uita de acest element. O harta a siteului este o cale eficienta si puternica prin care ajuti Google sa-ti indexeze continutul. Pentru asta creeaza o harta a site-ului si incarc-o pe Google.

  1. Evita cuvintele cheie de umplutura

Acest lucru inseamna sa nu te chinui sa incluzi cat mai multe cuvinte cheie in text, pentru ca in momentul de fata acest aspect nu mai este atat de important. Motoarele de cautare din prezent sunt mult mai concentrate pe relevanta decat pe cuvinte cheie, astfel este usor sa fi luat in considerare chiar daca nu inserezi cuvinte cheie la fiecare miscare.

In concluzie

Activitatea de SEO tine in primul rand de constanta si de respectarea catorva reguli simple. Apoi este vorba de bun simt in a scrie un articol care sa fie cu adevarat util pentru cititori si pe care sa-si doreasca sa-l citeasca.

Iti stam la dispozitie cu analize si recomandari personalizate. Nu ezita sa ne scrii!

Andreea Lada
Andreea Lada

Andreea Lada lucreaza de 7 ani in marketing si comunicare, cu expertiza in domeniile de sanatate, lifestyle, horeca si corporate. Este fondatarea agentiei de comunicare, ANANDA PR si ONG-ului Școala Iubirii.