ANANDA PR | 10 idei simple de a-ti imbunatati reclama de pe Facebook
facebook, commercial, reclama, SEO, marketing, ad, tips
3237
post-template-default,single,single-post,postid-3237,single-format-standard,edgt-cpt-1.0.2,ajax_fade,page_not_loaded,,homa-ver-1.4.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.7.4,vc_responsive

10 idei simple de a-ti imbunatati reclama de pe Facebook

Atunci cand esti in cautare de noi clienti sau doar incerci sa recastigi unii vechi, operezi aproape intotdeauna intr-un spatiu competitiv. Acest lucru inseamna ca nu te poti baza pe vechea reclama pentru a rezona cu noua piata.

Acest articol iti va arata 10 idei simple pentru a-ti reimprospata reclama de pe Facebook, pentru a putea sa te remarci.

 

1. Schimba rolurile

 

Pune-te in locul clientului tau. Incearca sa vezi lucrurile din perspectiva  unui nou posibil consumator. Vorbeste cu reprezentantii tai de relatii cu clientii, citeste review-urile si fii atent la social media. Odata ce ai inteles cum merg lucrurile, incearca sa introduci in reclama sintagme ca: „Livrare gratuita” , „Anuleaza comanda oricand” , „Retururi gratuite, indiferent de motivul returnarii ”.

2017-05-08_19-16-25

2. Pune intrebari

 

Fa cat mai clar faptul ca ai inteles ce vrea consumatorul si ca empatizezi cu nevoile lui ( spre exemplu, „Voi ati cerut, noi va oferim” ). Poti folosi sintagme ca: „Te-ai saturat sa astepti sa se intample X?”, „Asteptarea a luat sfarsit!”, ”Te-ai saturat de preturi de designer?”.

2017-05-08_19-55-52

3. Deosebeste-te de ceilalti

 

Adu-ti aminte ca daca ei iti pot vedea reclamele, atunci poti presupune si ca vad si reclamele competitorilor. Consumatorii tai tinta nu trebuie sa fie convinsi  de ce trebuie sa isi cumpere papuci, ci sa stie de ce ai tai sunt mai buni. Lasa oamenii sa stie ce te face special.

rareform-ad-1

4. Foloseste emoticoane

 

Emoticoanele sunt o modalitate excelenta de a atrage atentia audientei tale si de a anima mesajul promotional. In timp ce incerci sa mentii un text scurt si energic, emoticoanele te pot ajuta sa comunici mai mult intr-o modalitate care e mai usoara si distractiva pentru consumatori.

2017-05-08_19-39-41

5. Fii indraznet

 

Sa nu iti fie teama sa faci afirmatii indraznete in continutul reclamei tale. Daca tu nu crezi ca esti cel mai bun, cum ai vrea ca altcineva sa creada asta? Abordeaza o formulare indrazneata si atrage-le atentia, apoi ofera mai multe detalii despre vanzare.

2017-05-08_19-32-46

6. Include un Call to Action clar

 

Poti avea reclama perfecta, care te ajuta sa convingi  utilizatorul sa se inscrie pentru produsele tale sau sa cumpere. Daca nu oferi instructiuni clare spre pasii urmatori, vei putea pierde acei potentiali cumparatori. Tu vrei ca acei  vizitatori sa cumpere exact atunci si acolo. Poti folosi expresii ca: „pentru o perioada limitata!”, „ultima sansa”, „Nu ratati!”.

2017-05-04_9-18-01

7. Fii creativ cu formatul

 

Incearca sa folosesti linii sau bullet-uri. Acesta este un mod bun de a incadra un text mai lung, pentru a-l face mai usor de digerat. Propoziile lungi nu sunt necesare si sunt rareori citite in intregime. Cititorii sar de obicei peste randuri oricum, in cautarea unor cuvinte sau elemente cheie.

2017-05-08_19-24-48

8. Dezvaluie atunci cand cantitatea este redusa

 

Daca sunt doar un numar limitat de produse disponibile in stoc, asigura-te ca le spui asta viitorilor clienti. Chiar daca ai un stoc plin, sa nu-ti fie teama sa fortezi adevarul, sugerand ca resursele sunt limitate.

sivana-spirit

9. Foloseste testimoniale

 

Incearca sa introduci pareri ale consumatorilor in reclama. Daca ai investit in PR sau ai parte de presa gratuita, atunci profita si posteaza extrase de la acele publicatii. Cu cat sunt mai faimosi, cu atat mai multa credibilitate vei castiga in fata viitorilor consumatori.

mott-bow-ad

10. Alege sa fii exclusiv

 

Gandeste-te bine la tipul de audienta pe care il vrei si creeaza reclama pe acel model. Fa sa para ca reclama a fost special creata pentru ei, deci fa-le o oferta pe care nu o pot refuza.

 

Personalizeaza intotdeauna cu cuvinte ca „al tau” sau „tu”, ca sa faci sa para o experienta mai personala. Ofera consumatorilor uzuali acces mai rapid la promotii sau anumite produse.

 

Poti face consumatorii sa se simta speciali cu o oferta de intampinare. Invita-i sa faca parte din comunitatea ta.

 

Daca oferi intotdeauna discount, incearca sa treci la altceva. Inlocuieste promotiile cu transport gratuit si vei vedea la ce reactioneaza clientii mai bine.

2017-05-08_19-49-09

Toate afacerile sunt diferite si a ta este unica, de aceea ai nevoie de un plan personalizat pentru a optimiza castigurile. Ne poti contacta oricand pentru mai multe informatii si sfaturi personalizate.

 

 

 

Andreea Lada
Andreea Lada

Andreea Lada lucreaza de 7 ani in marketing si comunicare, cu expertiza in domeniile de sanatate, lifestyle, horeca si corporate. Este fondatarea agentiei de comunicare, ANANDA PR si ONG-ului Școala Iubirii.